Oh maar dat wil ik ook nietquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu is er een programma over mannen met meerdere vrouwen. Misschien iets voor jou
Weet ik vriend, dat waardeer ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Probeer meestal wel wat leuks voor je te zoeken
Dat heb je dan goed gezien in dat korte moment van spiekenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahadeze film heeft net een vreemde wending gekregen. Klein beetje zien aankomen wel.
Best knap met jouw zicht hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahadeze film heeft net een vreemde wending gekregen. Klein beetje zien aankomen wel.
Hahahah ja truequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat heb je dan goed gezien in dat korte moment van spieken
Neequote:
Miss wel morgoth ipv sauronquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah nee toch niet
Wel zijn voorouders
Lord of the Rings-serie Amazon draait niet om Aragorn
7 maart 2019 • 22:32
Amazon maakt stukje bij beetje meer duidelijk over zijn Lord of the Rings-serie. Zo weten we nu wanneer die zich afspeelt.
Eind 2017 werd bekend dat Amazon de tv-rechten voor een Lord of the Rings-serie bemachtigd had. Maar waar die serie over zou moeten gaan, en waar in de Tolkien-tijdlijk die zich zou afspelen, was lange tijd gissen. Het populairste gerucht was dat de serie zich zou richten op de jonge jaren van Aragorn, de uiteindelijke koning van Gondor. Aragorn is ondanks zijn jonge uiterlijk toch al 87 jaar oud als Frodo en Sam hem voor het eerst tegenkomen.
Aragorn is namelijk een Númenórean, een afstammeling van de Men of Númenor, bewoners van het eiland Númenor met een bovenmenselijk hoge levensverwachting van honderden jaren. En laat dat eiland nou net zijn vergaan aan het einde van de Second Age, de periode waarin de serie zich volgens Amazon afspeelt. Númenor is door Amazon toegevoegd aan de prachtige kaart waarmee het bedrijf de voorpret wil aanwakkeren.
De Second Age?
Ter vergelijking: de Lord of the Tings-Boeken en films spelen zich af tijdens de Third Age, waarna de Fourth Age zich met het vernietigen van de ring aandient. Toch is er genoeg kans om bekende gezichten en plekken te zien. Zo werd de elfenstad Rivendell in de Second Age gesticht door Elrond (Hugo Weaving in de films). Ook kende de dwegenstad Khazad-dûm zijn hoogtijdagen tijdens de Second Age; de stad is in Lord of the Rings vervallen tot Moria, de plek waar Gandalf met de Balrog vecht.
Wellicht een slimme zet van Amazon om zo ver in het verleden te beginnen. Zo is er tenminste genoeg onbekend terrein om te ontdekken. Liefhebbers moeten nog even geduld hebben: de serie verschijnt pas in 2021 op Amazon Prime Video.
Denk niet dat er veel vrouwen zijn die zullen accepteren dat jij af en toe je pik in een ander wijf wilt hangenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh maar dat wil ik ook niet
Wil gewoon een vrouw die me accepteert zoals ik ben
Waarom denk je dat ik nog single ben hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel vrouwen zijn die zullen accepteren dat jij af en toe je pik in een ander wijf wilt hangen
Verrassendquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
balen, hoorde dat le_prof nog dick wil geven
fok is toch alleen voor singlesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog single ben haha
Maar jij bent niet singlequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
fok is toch alleen voor singles
Heb je ff, hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog single ben haha
Er zijn ook vrouwen die met zn tweeën een man delen. Zijn wel vaak lelijke vrouwenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel vrouwen zijn die zullen accepteren dat jij af en toe je pik in een ander wijf wilt hangen
Oh sorry. Eerlijk gezegd snap ik niet dat jij nog single bent hoor.quote:
Wil je nog iemand een mention geven bij deze uitspraak, dat zorgt voor wat opschuddingquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die met zn tweeën een man delen. Zijn wel vaak lelijke vrouwen
Ja, daar gaat dit programma ook over. Een kerel getrouwd met drie vrouwen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die met zn tweeën een man delen. Zijn wel vaak lelijke vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |