Staat er nog honkbal op het programma vandaag? Het is er goed weer voor!quote:
Yep, vandaag bestaat de club zelfs 60 jaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:01 schreef just me het volgende:
[..]
Staat er nog honkbal op het programma vandaag? Het is er goed weer voor!
Oh ja 60 jaar ik las het op FB. Ik ga verstandig doen en komende week niet golfen. Zo maar in mijn eigen tuin zitten, bloempjes, bijtjes en gezoemmmmmmquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, vandaag bestaat de club zelfs 60 jaar.
Zo op pad, even de zon opzoeken..
Geen golf voor jou voorlopig, gok ik zo...
Terugdenkend aan die bijzondere dag 40 jaar geleden? Pak je de foto’s er nog wel eens bij?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:17 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja 60 jaar ik las het op FB. Ik ga verstandig doen en komende week niet golfen. Zo maar in mijn eigen tuin zitten, bloempjes, bijtjes en gezoemmmmmm
Gelukkig is het redelijk weer, zodat je toch even een luchtje kan scheppen. Beterschap!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:17 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja 60 jaar ik las het op FB. Ik ga verstandig doen en komende week niet golfen. Zo maar in mijn eigen tuin zitten, bloempjes, bijtjes en gezoemmmmmm
Ik ben er toch wel een beetje emo onderquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Terugdenkend aan die bijzondere dag 40 jaar geleden? Pak je de foto’s er nog wel eens bij?
Vout is ontsnapt?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:11 schreef just me het volgende:
Volgens mij is er een secret meeting hier in de stad van DJ's
Ik heb Vout al voorbij horen komen, Piet Piraat enz. Ik ben verstandig ik ga lekker in de tuin luisteren en niet de stad in
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben er toch wel een beetje emo onder![]()
Gewoon raar idee dat ook juist vandaag Merel, Junior en hun vader vanavond op de trouwerij van een nichtje zijn.
Ik ga vanavond toch het album even bekijken, of straks...
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:38 schreef MadMaster het volgende:
Het was een prima weertje voor honkbal.
Inclusief een matpartij tussen de complete 2 teams op het veld, wegens betwiste beslissingen van de scheidsrechters waar iedereen zich mee bemoeide.
Kortom, gezellige middag...
+ minimaal 100quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:10 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een hoop onkruid uit de tuin geplukt
Het groeit de laatste weken allemaal als kool.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:10 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een hoop onkruid uit de tuin geplukt
"U moet eigenlijk 40 euro terugbetalen, maar omdat we pas vanaf 44 euro incasseren, is voor u de terugbetaling NIHIL."quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:50 schreef just me het volgende:
krijg ik op zaterdag bericht van de belasting hoeveel ik terug moet betalen
![]()
ik wist het wel maar had het niet tot maandag kunnen wachten
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"U moet eigenlijk 40 euro terugbetalen, maar omdat we pas vanaf 44 euro incasseren, is voor u de terugbetaling NIHIL."
SCORE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |