maar was de score hoog genoeg om echt te scoren?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sowwy. Ik scoorde er wel extra punten mee
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:26 schreef peaceman het volgende:
maar was de score hoog genoeg om echt te scoren?
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef peaceman het volgende:
soms he, moet je dingen gewoon niet vertellen..
Ik vroeg me al af hoe je je hier uit zou reddenquote:
Ik heb weer punten gescoord bij je.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe je je hier uit zou redden![]()
Mijn echtgenoot zou het nog dagen zingen en zeggen: dat is dinges van dinges, jeweetwelquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, als iemand zoiets aan me vraagt, zou ik echt niet weten waar ze het over had.
Maar daar heeft hij jou dan weer voor. Jullie vullen elkaar aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn echtgenoot zou het nog dagen zingen en zeggen: dat is dinges van dinges, jeweetwel
Actie. Fijn!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Er komt woensdag al iemand voor een gesprek over de indicatie BOPZ, dat is best snel. Hopelijk daarna snel de indicatie en overplaatsing.
Er zit opeens veel vaart in. Het zal nog wat meer rust geven als hij overgeplaatst is. Is er wel iets vrij daar?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Er komt woensdag al iemand voor een gesprek over de indicatie BOPZ met mijn vader, dat is best snel. Hopelijk daarna snel de indicatie en overplaatsing.
Mee eens.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit nummer blijft best aardig overeind na al die jaren
Ja hij houdt nu ook crisisbed bezet. Ik denk dat ze hem z.s.m. regulier willen maken. Maar inderdaad veel vaart nu.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er zit opeens veel vaart in. Het zal nog wat meer rust geven als hij overgeplaatst is. Is er wel iets vrij daar?
Take That en REM?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:36 schreef peaceman het volgende:
even twee favoriete bandjes na elkaar.. zodat duidelijk is dat ik er weer ben.
leukquote:
Doe ik al. Jullie irriterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |