quote:
Famous last wordsquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:18 schreef livelink het volgende:
Ik had niet door dat je was gaan draaien peaceman. Ingetuned voor nog een uurtje of zo.
Ik ga vanavond ook eens op tijd naar bed.
was even aan het proberen... maar lijkt allemaal goed te gaan. dus draai ik in elk geval wel even tot 22.00 uur.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:18 schreef livelink het volgende:
Ik had niet door dat je was gaan draaien peaceman. Ingetuned voor nog een uurtje of zo.
Ik ga vanavond ook eens op tijd naar bed.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
was even aan het proberen... maar lijkt allemaal goed te gaan. dus draai ik in elk geval wel even tot 22.00 uur.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
was even aan het proberen... maar lijkt allemaal goed te gaan. dus draai ik in elk geval wel even tot 22.00 uur.
Hoe lang geleden was dat ongeluk inmiddels?quote:
Ik zou 1 stoorzender in zijn bed mikkenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan niet eens luisteren... tv staat aan (Twan en zijn vriendin kijken tv), Lennon maakt geluid, het is al een circus hier. Ik denk dat ik even mijn oordopjes ga opzoeken.
18 maart, dus morgen twee maanden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe lang geleden was dat ongeluk inmiddels?
Ik luister ook met oordopjes, hoor. En dan wel zacht genoeg dat ik ook een beetje meekrijg wat er om me heen gebeurt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan niet eens luisteren... tv staat aan (Twan en zijn vriendin kijken tv), Lennon maakt geluid, het is al een circus hier. Ik denk dat ik even mijn oordopjes ga opzoeken.
Gooi een baksteen door de tv en plak Lennon een stuk duct tape op zijn mond. Winquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
Het is vrijdagavond, dan mag hij altijd iets later naar bed... Over een kwartiertje gaat hij.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zou 1 stoorzender in zijn bed mikken
Inmiddels gevonden en in gedaan!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister ook met oordopjes, hoor. En dan wel zacht genoeg dat ik ook een beetje meekrijg wat er om me heen gebeurt.
gaat wel beter hoor, maar is nog altijd niet zoals het wezen moet.quote:
soms he, moet je dingen gewoon niet vertellen..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Heerlijk nummer, dit![]()
Ooit (20? jaar geleden..) vroeg een vriendin me hoe dat liedje heet "met die 7 pianotonen aan het begin". Ik wist waar ze het over had, maar kon er nog niet een titel en artiest op plakken. Na 2 weken nadenken had ik het ineens, dus belde ik haar op. Vijf minuten tegen elkaar aan gegild van blijdschap![]()
![]()
Sowwy. Ik scoorde er wel extra punten meequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
soms he, moet je dingen gewoon niet vertellen..
OMG, als iemand zoiets aan me vraagt, zou ik echt niet weten waar ze het over had.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Heerlijk nummer, dit![]()
Ooit (20? jaar geleden..) vroeg een vriendin me hoe dat liedje heet "met die 7 pianotonen aan het begin". Ik wist waar ze het over had, maar kon er nog niet een titel en artiest op plakken. Na 2 weken nadenken had ik het ineens, dus belde ik haar op. Vijf minuten tegen elkaar aan gegild van blijdschap![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |