quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
toch een mooie dag om aan terug te denken, ik heb er in ieder geval een lieve zoon en dochter en een goede ex-man aan overgehouden
ik ben "blij" dat ik gescheiden ben en mijn ex ookquote:
nee hoor, we zijn gescheiden in 2002 dus 17 jaar geledenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:57 schreef livelink het volgende:
Hoe lang zijn jullie al gescheiden, just me? Of is dat een impertinente vraag
En een stel kabouters!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
toch een mooie dag om aan terug te denken, ik heb er in ieder geval een lieve zoon en dochter en een goede ex-man aan overgehouden
nou ja zeg!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:57 schreef livelink het volgende:
Hoe lang zijn jullie al gescheiden, just me? Of is dat een impertinente vraag
ja maar ik hoop dat mijn ex daar niet aan meegewerkt heeftquote:
Indirect wel toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar ik hoop dat mijn ex daar niet aan meegewerkt heeft![]()
oh ja dan wel, hij is de vader van mijn kinderen, dat weet ik dan wel zekerquote:
Dat begrijp ik, maar je trouwt niet met het idee dat je gaat scheiden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben "blij" dat ik gescheiden ben en mijn ex ook
[..]
nee hoor, we zijn gescheiden in 2002 dus 17 jaar geleden
*hou me in*quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
oh ja dan wel, hij is de vader van mijn kinderen, dat weet ik dan wel zeker
Tenzij de ander stinkend rijk is en je in gemeenschap van goederen trouwt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar je trouwt niet met het idee dat je gaat scheiden.
Preciesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
Oh nee, absoluut niet, maar beter zo uit elkaar dan met een hoop gedoe en narigheid.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar je trouwt niet met het idee dat je gaat scheiden.
Dat is jouw businessplan?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tenzij de ander stinkend rijk is en je in gemeenschap van goederen trouwt.
Goede aanpak blijft dat toch, he?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tenzij de ander stinkend rijk is en je in gemeenschap van goederen trouwt.
Nou idd. Een vechtscheiding (en zéker als er kinderen bij betrokken zijn) wens je niemand toe.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:02 schreef just me het volgende:
Oh nee, absoluut niet, maar beter zo uit elkaar dan met een hoop gedoe en narigheid.
Zeker nietquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou idd. Een vechtscheiding (en zéker als er kinderen bij betrokken zijn) wens je niemand toe.
Jep! Al heel veel leningen aan kunnen vragen bij banken hierdoor.quote:
quote:
Je doet jezelf ook geen plezier als je zoveel negatieve energie ergens in stopt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou idd. Een vechtscheiding (en zéker als er kinderen bij betrokken zijn) wens je niemand toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |