SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Er kunnen kinderen meelezenquote:
ja, maar wil het controleren.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:32 schreef De_Nater het volgende:
@:peaceman heb je destijds wel de PM van Melting gehad over hoe je moet inloggen op die site enzo?
familie van winnie toequote:
En van Winnie Poe?quote:
De wc is de 2e deur rechtsquote:
Ik ga wel eerst koffie halenquote:
Voor deze hou ik altijd een gaatje over.quote:
Mooi. Meer voor ons.quote:
ja vertel mij wat... ik zou morgen 40 jaar getrouwd zijnquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
ja vertel mij wat... ik zou morgen 40 jaar getrouwd zijn
toch een mooie dag om aan terug te denken, ik heb er in ieder geval een lieve zoon en dochter en een goede ex-man aan overgehoudenquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
ja vertel mij wat... ik zou morgen 40 jaar getrouwd zijn
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
toch een mooie dag om aan terug te denken, ik heb er in ieder geval een lieve zoon en dochter en een goede ex-man aan overgehouden
ik ben "blij" dat ik gescheiden ben en mijn ex ookquote:
nee hoor, we zijn gescheiden in 2002 dus 17 jaar geledenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:57 schreef livelink het volgende:
Hoe lang zijn jullie al gescheiden, just me? Of is dat een impertinente vraag
En een stel kabouters!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
toch een mooie dag om aan terug te denken, ik heb er in ieder geval een lieve zoon en dochter en een goede ex-man aan overgehouden
nou ja zeg!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:57 schreef livelink het volgende:
Hoe lang zijn jullie al gescheiden, just me? Of is dat een impertinente vraag
ja maar ik hoop dat mijn ex daar niet aan meegewerkt heeftquote:
Indirect wel toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar ik hoop dat mijn ex daar niet aan meegewerkt heeft![]()
oh ja dan wel, hij is de vader van mijn kinderen, dat weet ik dan wel zekerquote:
Dat begrijp ik, maar je trouwt niet met het idee dat je gaat scheiden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben "blij" dat ik gescheiden ben en mijn ex ook
[..]
nee hoor, we zijn gescheiden in 2002 dus 17 jaar geleden
*hou me in*quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
oh ja dan wel, hij is de vader van mijn kinderen, dat weet ik dan wel zeker
Tenzij de ander stinkend rijk is en je in gemeenschap van goederen trouwt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar je trouwt niet met het idee dat je gaat scheiden.
Preciesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
Oh nee, absoluut niet, maar beter zo uit elkaar dan met een hoop gedoe en narigheid.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar je trouwt niet met het idee dat je gaat scheiden.
Dat is jouw businessplan?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tenzij de ander stinkend rijk is en je in gemeenschap van goederen trouwt.
Goede aanpak blijft dat toch, he?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tenzij de ander stinkend rijk is en je in gemeenschap van goederen trouwt.
Nou idd. Een vechtscheiding (en zéker als er kinderen bij betrokken zijn) wens je niemand toe.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:02 schreef just me het volgende:
Oh nee, absoluut niet, maar beter zo uit elkaar dan met een hoop gedoe en narigheid.
Zeker nietquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou idd. Een vechtscheiding (en zéker als er kinderen bij betrokken zijn) wens je niemand toe.
Jep! Al heel veel leningen aan kunnen vragen bij banken hierdoor.quote:
quote:
Je doet jezelf ook geen plezier als je zoveel negatieve energie ergens in stopt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou idd. Een vechtscheiding (en zéker als er kinderen bij betrokken zijn) wens je niemand toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |