NOquote:
.......quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zena heeft ook prima poten onder die pisbak hoor
Heb aardig zitten keuren gisteren. Sowquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:56 schreef ijs_beer het volgende:
Zal ik dit topic anders omdopen tot vleeskeuring-SC?
Gelukkig zitten wij in de eerstequote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:57 schreef Dave het volgende:
Dan begint zometeen het tweede helft geweld waardoor je ondergesneeuwd kunt raken.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:57 schreef Aoibhin het volgende:
Het is maar goed dat Matt er nu niet bij is; een extra dag om zijn stoppelbaardje terug te laten groeien
Gewoon nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zena heeft ook prima poten onder die pisbak hoor
Servië.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:57 schreef Dave het volgende:
Dan begint zometeen het tweede helft geweld waardoor je ondergesneeuwd kunt raken.
Ik schrok me echt te pletter eergisterenquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik schrok me echt te pletter eergisteren
Ik had ook zoiets van: 'Whut, DIT is dus waar de pers zo lyrisch over was?' Echt zo'n goedkoop effectje.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
Dat nummer van Azerbaijan vond ik echt een tegenvaller wat staging betreft. Ik had meer verwacht.
Jij houdt wel van een gladgeschoren Matt?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]Sorry verkeerde emoticon, ik bedoelde de
Oh, op de stream zeggen ze het nu ook. Teveel gehypet.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets van: 'Whut, DIT is dus waar de pers zo lyrisch over was?' Echt zo'n goedkoop effectje.
Nee, ik bedoelquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een gladgeschoren Matt?Ik dacht dat jij het er ook over eens was dat stoppelbaardje beter was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |