Moet jou toch aanspreken met je schijtpost'squote:Op donderdag 16 mei 2019 23:50 schreef Five4Nine het volgende:
Oh ok. We gaan over van drollen maar muziek.
Ik snap hem.
Nice,schijnt veel te zeggen over je gezondheid ook.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:47 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dit was een vrij korte drol. Dat zei ik niet zelf trouwens.
nee van het jammerenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:47 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jij houd meer van de lengte van een vrouwelijke drol?
Oh hey hallo!quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Moet jou toch aanspreken met je schijtpost's
nou alleen over poep praten is ook niks........ toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:50 schreef Five4Nine het volgende:
Oh ok. We gaan over van drollen maar muziek.
Ik snap hem.
Gewoon een serieus goed compacte met veel vezels verwikkelde goede drol.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nice,schijnt veel te zeggen over je gezondheid ook.
Wil je de kleur nog benoemen?
en dat zegt hij ook.... luister maar....quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
nou alleen over poep praten is ook niks........ toch?
ik ga me morgen wel weer zorgen maken.........
Die spoelen ook vaak makkelijk weg.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Gewoon een serieus goed compacte met veel vezels verwikkelde goede drol.![]()
!
En bijna geen wc papier!quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die spoelen ook vaak makkelijk weg.
Jij snapt het.quote:
verkeerde clipjequote:Op donderdag 16 mei 2019 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat zegt hij ook.... luister maar....
ik hou niet van de drol sondern van de jammernde vrouuwquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die spoelen ook vaak makkelijk weg.
Ik moest een steekproef op sturen ... ivm algeheel onderzoek.. vond ik toch geen leuk plan dus afgemeld voor het momentquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
nou alleen over poep praten is ook niks........ toch?
ik ga me morgen wel weer zorgen maken.........
quote:
al dat soort dingen en oproepen gooi ik wegquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest een steekproef op sturen ... ivm algeheel onderzoek.. vond ik toch geen leuk plan dus afgemeld voor het moment
Ik vind ze zo lief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |