Ik heb het gemistquote:
Eigenlijk heb je niets gemist.quote:
He, bahquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:15 schreef cafca het volgende:
Ik dacht dat ze de blote billen van Duncan op de achtergrond zouden projecteren...
Ja dat zou er nog eens bij moeten komen dat dat simpele ikeagedrocht het niet zou doen man manquote:
kwam echt hard binnen toen ik het voor t eerst hoorde. Hij heeft het goed gedaan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook echt geweldig gelijk al ook
Ik heb betere versies gehoordquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:17 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
Dat klonk live gewoon niet goed qua sound mixing.
quote:
Ik heb jaren lang spijkerbroeken verkocht van het merk Duncan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja dat zou er nog eens bij moeten komen dat dat simpele ikeagedrocht het niet zou doen man man
Daar let geen hond op man.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:17 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
Dat klonk live gewoon niet goed qua sound mixing.
Zo word ik elke dag wakker gemaktquote:
Prima carriereswitch voor Dunkonquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb jaren lang spijkerbroeken verkocht van het merk Duncan.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zo word ik elke dag wakker gemakt
Nog wat aan sleutelen voor zaterdagquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:19 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Zijn kracht is zuiver zingen, dan moet de mic harder.
Door FANN?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zo word ik elke dag wakker gemakt
Wel mee eens, vond het ook te zacht, maar denk niet dat dat doorslaggevend is. En dan moet dat zaterdag maar.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:19 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Zijn kracht is zuiver zingen, dan moet de mic harder.
Ik luisterde Duncan al in de 80's op zn Spaansquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb jaren lang spijkerbroeken verkocht van het merk Duncan.
Daar zijn geen prijzen voorquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:21 schreef mario390 het volgende:
ze zeggen volgende zingt hooger dann alle
Noord-Macedonië hèquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:20 schreef Symphonic het volgende:
Noorwegen was ook wel oke...macedonie kwam niet verder dan een zesje
Snap ik. Ben het ook wel met je eens, maar dat is hier denk ik niet belangrijk. In het ESF bedoel ik dan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:20 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Tsja is mijn vak min of meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |