Vooruit! Dan gaan wij ook sluiten:-) Het was leuk om te doen en we hebben inderdaad geprobeerd zoveel mogelijk verschillende vragen te beantwoorden. Niet iedereen zal tevreden zijn, maar we hebben ons best gedaan!!quote:Op zondag 19 mei 2019 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:BasGroenLinks @:TeamGroenLinks De tijd zit er alweer ruim op. We zouden het leuk vinden als jullie nog meer vragen beantwoorden maar als jullie aftaaien begrijpen we dat ook.
Ik wil jullie in elk geval bedanken voor het beantwoorden van zo veel vragen. Niet alle vragen zijn beantwoord maar jullie hebben over een diversiteit aan onderwerpen jullie zegje gedaan, en zeker niet altijd de makkelijke weg gekozen. We vonden het fijn dat jullie tijd vrij konden maken in jullie drukke programma. Succes komende donderdag en we hopen jullie nog eens terug te zien
het lucht toch op heh, complimentjes voor die gast en voor fok en de ledenquote:Op zondag 19 mei 2019 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:BasGroenLinks @:TeamGroenLinks De tijd zit er alweer ruim op. We zouden het leuk vinden als jullie nog meer vragen beantwoorden maar als jullie aftaaien begrijpen we dat ook.
Ik wil jullie in elk geval bedanken voor het beantwoorden van zo veel vragen. Niet alle vragen zijn beantwoord maar jullie hebben over een diversiteit aan onderwerpen jullie zegje gedaan, en zeker niet altijd de makkelijke weg gekozen. We vonden het fijn dat jullie tijd vrij konden maken in jullie drukke programma. Succes komende donderdag en we hopen jullie nog eens terug te zien
quote:
Dank voor je reactie. Jullie geven echter geen antwoord op mijn vragen, jullie geven wel af op de rechtse partijen. Dat was even niet de bedoeling volgens mij. Bij gebrek aan argumenten of een goede onderbouwing moet je juist niet afgeven op anderen, dan geef je wat mij betreft maar aan dat jullie het gewoon niet weten.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:00 schreef TeamGroenLinks het volgende:
[..]
Ha Slapshot,
Goeie vraag. Op dit moment zijn veel mensen bezorgd over hun toekomst door bijvoorbeeld automatisering en de economische crisis. Rechtse partijen pretenderen op te komen voor deze mensen door protectionistische maatregelen voor te houden die uiteindelijk slechter voor hun toekomst.
Wij gaan beleid invoeren die zekerheid beid voor iedereen ongeacht waar je staat in het leven. Als je meer wilt weten over onze plannen kan dat hier: https://groenlinks.nl/sit(...)a_2019%20%281%29.pdf
Zeker. Een leuk initiatief en hulde voor de mods.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:04 schreef robdriessen het volgende:
Modjes, dank voor het modden. Mag ook wel eens gezegd.
Je schrijft GroenLinks verkeerd:-)quote:Op zondag 19 mei 2019 22:08 schreef Vollenhoven het volgende:
Nu weet ik het zeker, ik ga lekker FvD stemmen
Niemand is perfectquote:Op zondag 19 mei 2019 22:08 schreef Vollenhoven het volgende:
Nu weet ik het zeker, ik ga lekker FvD stemmen
Mij niet bekend.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:00 schreef TeamGroenLinks het volgende:
[..]
Ha Slapshot,
Goeie vraag. Op dit moment zijn veel mensen bezorgd over hun toekomst door bijvoorbeeld automatisering en de economische crisis. Rechtse partijen pretenderen op te komen voor deze mensen door protectionistische maatregelen voor te houden die uiteindelijk slechter voor hun toekomst.
Wij gaan beleid invoeren die zekerheid beid voor iedereen ongeacht waar je staat in het leven. Als je meer wilt weten over onze plannen kan dat hier: https://groenlinks.nl/sit(...)a_2019%20%281%29.pdf
ik ga toch voor Derkjan Eppinkquote:Op zondag 19 mei 2019 22:08 schreef BasGroenLinks het volgende:
[..]
Je schrijft GroenLinks verkeerd:-)
quote:Op zondag 19 mei 2019 22:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga van de week het klimaatcollege van Bas eens bekijken, ik ben wel nieuwsgierig geworden.
quote:Op zondag 19 mei 2019 22:08 schreef Vollenhoven het volgende:
Nu weet ik het zeker, ik ga lekker VVD stemmen
quote:Op zondag 19 mei 2019 22:08 schreef Vollenhoven het volgende:
Nu weet ik het zeker, ik ga lekker stemmen
Dezelfde Eppink die gifgas leverde aan Saddam Hoesseinquote:Op zondag 19 mei 2019 22:11 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik ga toch voor Derkjan Eppink
, omdat ie ooit stond te zwaaien met foto's van kaddafi en europese leiders
quote:Op zondag 19 mei 2019 22:31 schreef Plompzakker het volgende:
Jammer dat de interessantere voor de partij lastige vragen vermeden zijn. Maar dat lag ook wel binnen de verwachting
Complimenten dat ze gekomen zijn. Met hun nummer 1 nog wel.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:31 schreef Plompzakker het volgende:
Jammer dat de interessantere vragen vermeden zijn. Maar dat lag ook wel binnen de verwachting
Vind ik ook tof.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Complimenten dat ze gekomen zijn. Met hun nummer 1 nog wel.
Als een van de weinige partijen.
Ik vind dat heel netjes.
Jouw partij (VVD) beantwoord geen vragen. Die maken bonnetjes kwijt en laten de papierversnipperaar ratelen. Of liegen hun standpunten bij elkaarquote:Op zondag 19 mei 2019 22:31 schreef Plompzakker het volgende:
Jammer dat de interessantere vragen vermeden zijn. Maar dat lag ook wel binnen de verwachting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |