Met die 2 wordt het weer Top Seizoen. Beide zo labiel als wat.quote:Op zondag 2 juni 2019 05:24 schreef roos94 het volgende:
Door het filmpje wat TI vips op zijn Instagram plaatsen gaan er weer geruchten dat Niels en Rosanna meedoen aan het nieuwe seizoen.
Mocht dit zo zijn dan laat ik deze editie aan mij voorbij gaan.
De koppels zijn toch al bekend?quote:Op zondag 2 juni 2019 05:24 schreef roos94 het volgende:
Door het filmpje wat TI vips op zijn Instagram plaatsen gaan er weer geruchten dat Niels en Rosanna meedoen aan het nieuwe seizoen.
Mocht dit zo zijn dan laat ik deze editie aan mij voorbij gaan.
Hahaha ware vrienden ook echt. Ik mag hopen dat Morgan voor het avontuur ook goede vrienden had en zijn sociale leven niet gaat koppelen aan mensen die hij kende via TI.quote:Op zondag 2 juni 2019 10:36 schreef roos94 het volgende:
Grappig om te zien wat een matennaaier Sidney lijkt te zijn.
Dikke mik met Morgan op het eiland, Rodanya heeft Morgan vervolgens hard genaaid. Zit Sidney lekker in een restaurant als bffs met Demi en Rodanya te eten en heeft Morgan ontvolgd op instagram(Morgan hem ook).
Morgan weet iig wel wie zn ware vrienden zijn na dit avontuur.
Pommeline haar hele armen zitten vol met tattoeages. Die vrouw op de stoel heeft kale armen zo te zienquote:Op zondag 2 juni 2019 11:31 schreef DKUp het volgende:
Zijn gewoon oude beelden in de teaser en Pommeline en Fabrizio zitten in de stoel zo te zien.
Dan is het eventueel een andere deelnemer of gewoon iemand die alleen voor dit filmpje is gebruikt.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Pommeline haar hele armen zitten vol met tattoeages. Die vrouw op de stoel heeft kale armen zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2019 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
VipsWtf die spellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ben wel erg benieuwd wie er dan veroordeeld is voor moord eigenlijk maar kan er niks over vinden. Zijn hier nog Google-wonders?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:47 schreef Karina het volgende:
Overigens komt De Villa ook weer terug, zelfde genre. De Engelse versie van vroeger was altijd wel tof, die werden altijd strontdronken en vervelend
[..]
En WTF dat wist ik helemaal niet
quote:Op maandag 3 juni 2019 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
VipsJAAAAAA GENOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijken dus
SOONY
Ja ik herkende haar dus nauwelijks van haar instagram foto's.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die heeft haar hele gezicht laten verbouwen, is net een mislukte barbie nu, zonde
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:49 schreef mossad_agent het volgende:
Ik heb nog nooit van haar gehoord....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is wel matig. Dan komt er een ander koppel die er dan maar kort zit. Beetje lamequote:Op vrijdag 7 juni 2019 08:22 schreef Max23 het volgende:
Channah en Quentin van Ex on the beach
Edit: oh lees net dat die halverwege naar huis gaan omdat Channah zwanger blijkt te zijn
Echt? Waarom ging ze dan toch heen?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:59 schreef DKUp het volgende:
Walgelijk trouwens dat Channah al wist dat ze zwanger was voor de opnames van Temptation Island VIPS
Rot dan gewoon op
Ze wisten het als ik dit lees:quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:00 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Echt? Waarom ging ze dan toch heen?
Hij heeft al eens meegedaan vorig jaar, toen als verleider.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:46 schreef so.original het volgende:
Maar Fabrizio zou nooooit meedoen zei die eerst nog.
Ja, daar doel ik niet op want toen was hij single.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:04 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hij heeft al eens meegedaan vorig jaar, toen als verleider.
Die wordt snel verliefd heb ik het idee. Was idd ook vreemdgegaan met Fabrizio... toen ze nog met Merijn had.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:52 schreef roos94 het volgende:
Heb weinig vertrouwen in ons Pommelientje. Die is al zovaak vreemdgegaan in haar vorige relaties
Dat zei pommeloen ook nog vorig jaar bin tempation talk.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:46 schreef so.original het volgende:
Maar Fabrizio zou nooooit meedoen zei die eerst nog.
ja zon gevoel heb ik ookquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:22 schreef DKUp het volgende:
Pommeline en Fabrizio zijn twee van die figuren die heel snel verliefd worden op een ander, top televisie
[ Bericht 71% gewijzigd door zoem op 13-06-2019 15:47:40 (spoilertags) ]
De hoofden van de dames zijn ook niet allemaal "even vleiend gefotografeerd".quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:00 schreef roos94 het volgende:
Die mannelijke verleiders zijn stuk voor stuk niet om aan te gluren..wat een griezels
Die Jonah heeft geen bijzonder lichaam, Roy ook niet. Maar snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 18:30 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Sorry maar waarom kiezen ze nou altijd zulke engnekken bij de mannen? Men kiest echt puur op lichaam.
quote:Op donderdag 13 juni 2019 15:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Insta fame ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou ook wel meedoen voor nietsquote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:40 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik zou best mee willen doen voor een goed bedrag, dus snap het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |