SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Grapj0n. Ik zit hier alleen op de bank. Jij bedoelde het topic, ik mijn fysieke locatie. Matig.
Jup.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:50 schreef Dave het volgende:
Weet niet wie het zei, maar t is hier leuker dan LIVE
Dit. Maar ik ga zo kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:50 schreef Kreator het volgende:
Live is echt minder leuk dan hier, begreep ik. Wat jij, @:dave.
ook heul interessant......quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:53 schreef Kreator het volgende:
Ik ga gewoon niet kijken. Er is een programma over koffie maken op tv.
Groetjes terug aan de kroeg van Henkquote:
Groetjes aan Henk en de rest!quote:
Zit ik ook net te denken. Tóch weer de zenuwen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:56 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik vind het ineens toch weer spannend worden
Echt hequote:Op donderdag 16 mei 2019 20:56 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik vind het ineens toch weer spannend worden
Zijn gelukkig niet dezelfde thuisstemmers als vanavond.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:00 schreef Manusje_v_a het volgende:
Niet vanwege Duncan, maar ik bedoel: de thuisstemmers (denk ik) hebben ook gewoon San Marino door laten gaan he?
Geen pijl op te trekken.
Straks laten ze hem in de steek
Laten we hopen dat wij de helft mét smaak hebben!!quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Zijn gelukkig niet dezelfde thuisstemmers als vanavond.
Het is de andere helft, zeg maar.
proberenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:02 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Ga dit keer wel proberen mee te kijken en minder hier te posten
Heb liever dat je post en kijkt 😳quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:02 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Ga dit keer wel proberen meer te kijken en minder hier te posten
Stukje goede regiequote:Op donderdag 16 mei 2019 21:05 schreef Jane het volgende:
Mompelt Jan nu zo of is z'n microfoon zo slecht?
ik vind het zo sneu eigenlijk, vandaag gaan er waarschijnlijk landen afvallen die gewoon in de finale hadden moeten zitten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:07 schreef Jane het volgende:
Armenie hoor en zie ik voor het eerst, maar ik vind het nu al beter dan zowat alles afgelopen dinsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |