Zou me vies voelen als ik dickpics naar Noel had gestuurdquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is het dus gewoon een kloontje van Noel
quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou me vies voelen als ik dickpics naar Noel had gestuurd
quote:
Oei, zou meteen dan maar even gaan douchenquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Of dat hij de foto van je lul heeft uit laten printen op een dekbed en daar nu gelukzalig onder slaapt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
denk dat je dan of heel veel pixels ziet of de penis niet eens zietquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat hij de foto van je lul heeft uit laten printen op een dekbed en daar nu gelukzalig onder slaapt.
Toedracht? Gewond?quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:50 schreef Solotovski het volgende:
Een van m'n vrienden heeft gisteren een auto-ongeluk gehad. Achterlijke kkdebiel
Drank alweerquote:
Ah ja snap het. Een gefriendzonede guy heeft zichzelf ook bijna dood gereden onderweg naar mij na een fles whisky en duizenden euro's schade aan de omgeving gemaakt. Remweg van 150 meter overal doorheen wat in de weg stond en tot stilstand gekomen op een betonnen trap. Mongool. Nooit meer gezien daarna. Blij dat 'ie een gordel droeg.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Drank alweer
En dunno. Iemand anders wel gewond wss
Godin.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah ja snap het. Een gefriendzonede guy heeft zichzelf ook bijna dood gereden onderweg naar mij na een fles whisky en duizenden euro's schade aan de omgeving gemaakt. Remweg van 150 meter overal doorheen wat in de weg stond en tot stilstand gekomen op een betonnen trap. Mongool. Nooit meer gezien daarna. Blij dat 'ie een gordel droeg.
Was dat voor of na de friendzone dat ongeluk?quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah ja snap het. Een gefriendzonede guy heeft zichzelf ook bijna dood gereden onderweg naar mij na een fles whisky en duizenden euro's schade aan de omgeving gemaakt. Remweg van 150 meter overal doorheen wat in de weg stond en tot stilstand gekomen op een betonnen trap. Mongool. Nooit meer gezien daarna. Blij dat 'ie een gordel droeg.
Ach ja, een oud huisgenoot van mij heeft afgelopen weekend haar kaak op 3 plekken gebroken toen ze dronken van haar fiets gepleurd is. Zo kan je natuurlijk nooit meer naar huis gaan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Drank alweer
En dunno. Iemand anders wel gewond wss
Vind het sowieso overbodig te vermeldenquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat voor of na de friendzone dat ongeluk?
Dat is een onwetenschappelijke definitie, zoals ook al in het door jou aangehaalde stukje staat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja Jimmy mensen bestaan uit een hele boel cellen knap van jou.
De Belgische Embryowet van 11 mei 2003 definieert een menselijk embryo als "een cel of samenhangend geheel van cellen met het vermogen uit te groeien tot een mens". Deze definitie wordt echter gecontesteerd omdat ze niet nader preciseert op welk ogenblik of ten gevolge van welk proces de cellengroep een mens zou worden.[2]
Maar dat is tot 8 a 10 weken. Daarna is abortus niet meer heel cool nee, maar nog steeds een eigen keuze.
De blanke bevolking krimpt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:58 schreef McGrath het volgende:
We zitten allemaal te zeiken over een overbevolkte wereld en toch zijn er nog mensen tegen abortus
Ervoor al en het is wel degelijk van belang want hij was gewoon op een verjaardag maar dacht ik ga naar haar toe om 3 uur s' nachts.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind het sowieso overbodig te vermelden
dan vullen we het toch lekker met andere etniciteitenquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bevolkingskrimp leidt tot vergrijzing, en tot meer arbeidsmigratie.
je hoorde hem aankomen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ervoor al en het is wel degelijk van belang want hij was gewoon op een verjaardag maar dacht ik ga naar haar toe om 3 uur s' nachts.
Wat is dan je motief. Is gewoon fucking dom. Wist pas toen ie er bijna was al dat hij onderweg was.
Lekker homeopathisch verdunnenquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan vullen we het toch lekker met andere etniciteiten
Ah ja, hoe je het ook wendt of keert, abortus is toegestaan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is een onwetenschappelijke definitie, zoals ook al in het door jou aangehaalde stukje staat.
Slavernij was ook toegestaan, vergassing van Joden ook. Niet alles wat wettelijk mag is ook goed.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah ja, hoe je het ook wendt of keert, abortus is toegestaan.
Eens.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:04 schreef Myrr het volgende:
Hoe dan ook, mensen die bezopen achter het stuur gaan zitten zijn echt de aller aller kutste ooit.
Abortus wel Jimmy.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Slavernij was ook toegestaan, vergassing van Joden ook. Niet alles wat wettelijk mag is ook goed.
Daar ben ik het zelfs mee eensquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:04 schreef Myrr het volgende:
Hoe dan ook, mensen die bezopen achter het stuur gaan zitten zijn echt de aller aller kutste ooit.
En nu ga ik schoon maken doei.
boeiendquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Baudet quoten maakt je niet sympathieker hoor
van een donkere jongenquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:19 schreef Myrr het volgende:
Zou echt sad zijn als Jimmy een dochter krijgt die op haar 14e ofzo in verwachting raakt.
en het arische ras dan?quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan vullen we het toch lekker met andere etniciteiten
Oh dacht dat die twee dingen los van elkaar stonden hahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik zuig niet aan blanke penissen.
ja vaak is de penis iets donkerder dan de rest van de huidquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dacht dat die twee dingen los van elkaar stonden haha
Dat komt omdat jij een buitenlander bentquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen debieltjes geven nog om het arische ras, dat is echt zo 1939
kan me niet voorstellen dat dat er iets mee te maken heeftquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een buitenlander bent
Hehe truequote:Op donderdag 16 mei 2019 16:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja vaak is de penis iets donkerder dan de rest van de huid
Jawel, laatst voelde je je ook een buitenstaander toen Thierry het goed bleek te doen en begon je over emigreren. Je haalt liever jouw volk hierheen zodat je je lekker voelt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat dat er iets mee te maken heeft
Krijg je dan te horen of Kuroi een spuitje moet?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Spannend, over uurtje kan ik de dierenarts bellen.
Dat zou kut zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Krijg je dan te horen of Kuroi een spuitje moet?
Voer je haar veel snoep en gebak?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik verwacht meer dat ze diabetes ofzo heeft.
Het is nog steeds even Brexit afwachtenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, laatst voelde je je ook een buitenstaander toen Thierry het goed bleek te doen en begon je over emigreren. Je haalt liever jouw volk hierheen zodat je je lekker voelt.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voer je haar veel snoep en gebak?
Waarover precies?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel even blijven nadenken Amarantha
Ze krijgt alleen maar kattenvoer hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat je het beestje voorschotelt
Ben je weer stoned?
Atje voor de sfeer, voor de sfeer, aaaaatje voor de sfee-heer,quote:
Neerknuppelen, mensen die dat zingenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Atje voor de sfeer, voor de sfeer, aaaaatje voor de sfee-heer,
atje voor de sfeeeeeeer!
Beter zingen ze gewoon Donny van de Beek, van de Beek, Donny van de Bee-heek!!!!quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Neerknuppelen, mensen die dat zingen
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze krijgt alleen maar kattenvoer hoor.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Atje voor de sfeer, voor de sfeer, aaaaatje voor de sfee-heer,
atje voor de sfeeeeeeer!
Maar ik weet niet wat ze in die 6 weken op straat allemaal naar binnen heeft gewerkt.quote:
haha en dan heb ik geen humor hahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:26 schreef Le_Professeur het volgende:
Staat Hans daar ook te springen haha
Je moeder heeft geen ziel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Ajax pakt het wel een stuk beter aan dan dat PSV, dat lijkt nergens op. Maar goed, dat is ook een club zonder ziel.
koekoekjesquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je moeder heeft geen ziel.
Wanneer was jullie laatste kampioensfeest? Toen zwom je wss nog in de balzak van je pa
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je moeder heeft geen ziel.
Wanneer was jullie laatste kampioensfeest? Toen zwom je wss nog in de balzak van je pa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil nu reageren met![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:53 schreef HPLC het volgende:
Hier op het werk heet iemand Biem en nu krijg ik net dit mailtje:Wat een humor hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil nu reageren met
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:53 schreef HPLC het volgende:
Hier op het werk heet iemand Biem en nu krijg ik net dit mailtje:Ja leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil nu reageren met
Ieder jaar dat Ajax hem niet pakt is eigenlijk een faal vanaf nu. Las dat ze Bergwijn willen kopen, dus dan weet je wel hoe het zit. Ajax is inmiddels wel het Bayern van Nederland geworden.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:55 schreef HPLC het volgende:
Liverpool heeft al bijna 30 jaar geen titel, dus het kan altijd erger
Elk jaar dat Ajax hem niet pakt is een faal, met of zonder Bergwijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ieder jaar dat Ajax hem niet pakt is eigenlijk een faal vanaf nu. Las dat ze Bergwijn willen kopen, dus dan weet je wel hoe het zit. Ajax is inmiddels wel het Bayern van Nederland geworden.
Al heel wat seizoenen gefaald dus de afgelopen jarenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Elk jaar dat Ajax hem niet pakt is een faal, met of zonder Bergwijn.
Zeker, maar Ajax en PSV zijn gewoon elk jaar titelkandidaat, degene die hem niet pakt heeft gefaald, zo simpel is het.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Al heel wat seizoenen gefaald dus de afgelopen jaren
Nee, Ajax is favoriet, PSV mag eraan ruiken als Ajax er met de pet naar gooit.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker, maar Ajax en PSV zijn gewoon elk jaar titelkandidaat, degene die hem niet pakt heeft gefaald, zo simpel is het.
Moet jij wetenquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, Ajax is favoriet, PSV mag eraan ruiken als Ajax er met de pet naar gooit.
Kneusjequote:Op donderdag 16 mei 2019 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, Ajax is favoriet, PSV mag eraan ruiken als Ajax er met de pet naar gooit.
Niemand neemt de eredivisie verder serieus dus het maakt allemaal geen reet uitquote:
Keeper van ADO wel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niemand neemt de eredivisie verder serieus dus het maakt allemaal geen reet uit
Je bent opgeluchtquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet niet zo goed of ik nu opgelucht moet zijn of niet.. De kat lijkt niks geks te hebben.. Moet haar weer ontstekingsremmer geven want het lijkt erop dat het een soort ontsteking is. Maar ja ik heb er mijn twijfels over.
Zeg je nu dat ze dom is?quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bij ama is er nooit sprake van licht.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Als iedere middelgrote stad in Nederland een stuk of vijfentwintig Ama's zou hebben dan zou de wereld er weer een stukje liever en kleurrijker uitzien.
Omdat Nederlandse middelgrote steden zo'n gigantische invloed hebben op de wereld...quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Als iedere middelgrote stad in Nederland een stuk of vijfentwintig Ama's zou hebben dan zou de wereld er weer een stukje liever en kleurrijker uitzien.
Kleinschalig beginnen en daarom staat er ook een stukje.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat Nederlandse middelgrote steden zo'n gigantische invloed hebben op de wereld...
Ik weet het serieus niet. Maar ja ik moet het maar beetje loslaten.quote:
begin maar gewoon eens met normaal doenquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleinschalig beginnen en daarom staat er ook een stukje.
Als we nou dat allemaal eens doen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
begin maar gewoon eens met normaal doen
Begin jij dan maar eensquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als we nou dat allemaal eens doen?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
laten we eerst beginnen met de definitie van normaalquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
laten we eerst beginnen met de definitie van normaal
Ja, nee, gele mensen met een micropenis en een whiplash die egeldoodbijtende honden bezit en 1 keer per maand kookt en voor de rest vies ranzig vreet is heel normaalquote:
Zo klinkt het idd wel als een berg troep ja hahahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, nee, gele mensen met een micropenis en een whiplash die egeldoodbijtende honden bezit en 1 keer per maand kookt en voor de rest vies ranzig vreet is heel normaal
Ik vind Hans een vrij normale jongeman maar hij denkt blijkbaar totaal niet hetzelfde over mij.quote:
ik zeg toch heel normaalquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind Hans een vrij normale jongeman maar hij denkt blijkbaar totaal niet hetzelfde over mij.
Ik pas mijn levensstijl direct aan als er weer iemand zo gek is om op haar knietjes te gaan voor mij hahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:30 schreef UitStraling het volgende:
Wel gewoon gezond en vers koken hoor Zosk, mooie man blijven gaat door het mondje.
@HRC2020quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik pas mijn levensstijl direct aan als er weer iemand zo gek is om op haar knietjes te gaan voor mij haha
Ja maar, ja maar, je vergroot je kansen op die knietjes door juist gezond en viriel en fit te zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik pas mijn levensstijl direct aan als er weer iemand zo gek is om op haar knietjes te gaan voor mij haha
Maar zo oog ik uiteraard altijd alquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, je vergroot je kansen op die knietjes door juist gezond en viriel en fit te zijn.
Mooi gezegdquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het hoeft niet heeeeeeel strak te zijn maar vrouwen moeten hun voorhoofd ook ergens laten.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:35 schreef Zosk het volgende:
Ik ben voor deze aan het sparen
[ afbeelding ]
Die zijn wel leuk ja.quote:
Ik vind ze niet meer leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
https://www.outsole.nl/sh(...)burgundy-cherrywood/
is haags verdrietje van haar?quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
@:Flamarande
@:Uberkullie
@:haags_verdrietje
@:Aberkullie
@:Vleermuisspin
Ik wel maar dat zou ik echt nooit kunnen uitgeven aan schoenen tenzij ik de loterij winquote:
aight, zal eens even spotify aanslingerenquote:
Zijn niet eens nieuw.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wel maar dat zou ik echt nooit kunnen uitgeven aan schoenen tenzij ik de loterij win
wtfquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Leuke insolequote:Op donderdag 16 mei 2019 18:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee bizar hequote:
Hahahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Prima aanpak, zo post hij geen nieuwe schoenen
9 augustus komt album uit. We are not your kind heet het.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
aight, zal eens even spotify aanslingeren
quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee bizar he
Die tweede zijn rond de 500 euro volgens mij, dat gaat al heel erg ver voor een paar Nikes
Tjaquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer dat je weer zo negatief moet doen
Daar kan ik echt gewoon mijn hele leven schoenen van kopen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:41 schreef Zosk het volgende:
https://www.flightclub.co(...)tc-blue-dl-sl-051320
Ja gaat helemaal nergens overquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar kan ik echt gewoon mijn hele leven schoenen van kopen.
Stoor me daar gewoon aan, ben daarin gewoon eerlijkquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd wel af en toe beetje negatief he, nergens voor nodig
Mijn All-Stars kwamen gewoon aan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:42 schreef Zosk het volgende:
Maar op Aliexpress is dus zo'n hele handel van neppe van dit soort schoenen
Moet je wel beetje geluk hebben dat je ze Nederland in krijgt
Je hoeft niet altijd je ongevraagde mening te delen vriendquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stoor me daar gewoon aan, ben daarin gewoon eerlijk
Ja handig, die rommel valt bij het strikken al uit elkaarquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:42 schreef Zosk het volgende:
Maar op Aliexpress is dus zo'n hele handel van neppe van dit soort schoenen
Moet je wel beetje geluk hebben dat je ze Nederland in krijgt
Ik heb er geen ervaring meequote:Op donderdag 16 mei 2019 18:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja handig, die rommel valt bij het strikken al uit elkaar
Moet het toch kwijt, opkroppen is niet goedquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd je ongevraagde mening te delen vriend
Snap ik maar mijn ervaring is dat verkopers via Ali wel slim dingen verpakken en omschrijven op pakketjes.quote:
Mijn echte gingen net zolang mee als mijn neppe.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja handig, die rommel valt bij het strikken al uit elkaar
Oke leef je maar uit dan, ik slik het wel weerquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet het toch kwijt, opkroppen is niet goed
Is zeker zo, maar je kan gewoon pech hebben @Amaranthaquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik maar mijn ervaring is dat verkopers via Ali wel slim dingen verpakken en omschrijven op pakketjes.
Dat is ook zeker zo.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is zeker zo, maar je kan gewoon pech hebben @:Amarantha
De echte droeg je en de neppe kwamen niet uit de doos zeker hahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn echte gingen net zolang mee als mijn neppe.
Hahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De echte droeg je en de neppe kwamen niet uit de doos zeker haha
Je hoeft mij niet aan te moedigen, het flapt er uit wanneer nodig maar ga daar geen geforceerde toestand van makenquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oke leef je maar uit dan, ik slik het wel weer
Ja die vind ik echt nicequote:Op donderdag 16 mei 2019 18:45 schreef Amarantha het volgende:
https://www.flightclub.co(...)=productpage-nosto-3 Ook leuk Zosk. Ook duur.
Zag ze voorbij komen maar had niet eens op de prijs gelet, wat lelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:45 schreef Zosk het volgende:
https://www.flightclub.co(...)=productpage-nosto-3
Begrijpelijk, maak je niet dik vriendquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet aan te moedigen, het flapt er uit wanneer nodig maar ga daar geen geforceerde toestand van maken
Natuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je vanavond ook naar ESF kieken
Wat is ESF?quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je vanavond ook naar ESF kieken
Nogal jaquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zag ze voorbij komen maar had niet eens op de prijs gelet, wat lelijk.
Jeetje, onaardigquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Loooooving you is a looosing game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi![]()
Your beauty never ever scared me.
Denk je dat ze met een vol buikje er wat mooiers van hadden gemaakt?quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:47 schreef UitStraling het volgende:
Al dit soort schoenen lijken me in elkaar gezet door kleine hongerige kinderhandjes.
Ver-schrik-ke-lijk plaatje zeg.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Loooooving you is a looosing game
Ja ze kunnen gewoon in de nacht wat centen bijverdienen, luie kutkinderen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je dat ze met een vol buikje er wat mooiers van hadden gemaakt?
Ik zal straks eens luisterenquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben fan, past wel bij een gevoelige jongen als ik
Daarmee pakt NL de winst dit jaar.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben fan, past wel bij een gevoelige jongen als ik
natuurlijk nietquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarmee pakt NL de winst dit jaar.
Gaat ver komen vermoed ik, maar meestal word je genaaid door een tranny of een zielige negerquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarmee pakt NL de winst dit jaar.
Voor mij het liefst muziek van onverstaanbare mannen met bierbuiken en lang haar of huppelkutjes met tralalie deuntjes maar dan zet ik meestal het geluid af.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon geen kijk op
Wil jij wel he vieze vuile prostaatsoldaatquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat ver komen vermoed ik, maar meestal word je genaaid door een tranny of een zielige neger
I don't need your games, game overquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wil jij wel he vieze vuile prostaatsoldaat
Een lijzige homo met een klein kontje en een onzijdige stem komt ook wel ver denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat ver komen vermoed ik, maar meestal word je genaaid door een tranny of een zielige neger
Hey Johan Derksenquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een lijzige homo met een klein kontje en een onzijdige stem komt ook wel ver denk ik.
Soms kan je ook gewoon toegeven dat het wat met je doetquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een lijzige homo met een klein kontje en een onzijdige stem komt ook wel ver denk ik.
Nee sorry, eerlijk gezegd best breed georiënteerd qua muziek maar dit vind ik echt te kwezelig en te zweverigquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Soms kan je ook gewoon toegeven dat het wat met je doet
Ja lekker, schiet gewoon helemaal volquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee sorry, eerlijk gezegd best breed georiënteerd qua muziek maar dit vind ik echt te kwezelig en te zweverig
quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja lekker, schiet gewoon helemaal vol
Hahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:52 schreef Amarantha het volgende:
We gaan winnen voor 1ste keer in 44 jaar.
Dat weet ik niet sorryquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:37 schreef Trollscience het volgende:
ik heb san pellegrino orange en lemon gekocht is dat lekker
Ja ben ik.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laten we gewoon realistisch blijven oké?
Haha morgenquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:59 schreef Trollscience het volgende:
ik ga morgen finale kijken
tevens free palestina
Wat een clownschoenen. De rest op die pagina trouwens ook.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zag ze voorbij komen maar had niet eens op de prijs gelet, wat lelijk.
Zitten wel paar leuke tussen (vind ik).quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een clownschoenen. De rest op die pagina trouwens ook.
Hoe vaak zat deze website er naast de afgelopen jaren?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ben ik.
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Vind ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zitten wel paar leuke tussen (vind ik).
Volgens mij klopt dit altijd wel aardig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe vaak zat deze website er naast de afgelopen jaren?
Ben benieuwdquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit altijd wel aardig.
Ja ik ook wel eigenlijk, is wel eerste keer dat NL bovenaan staat daar (maar wel al wekenlang). Spannend.quote:
Snap ikquote:
Soms moet je je daar overheen zetten, maar is weleens lastig zeker als je diegene niet zo magquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oke dankje voor je eerlijke antwoord, is vast niet makkelijk om zo open te zijn
spannender dan de emancipatie van een onderdrukte bevolking zekerquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook wel eigenlijk, is wel eerste keer dat NL bovenaan staat daar (maar wel al wekenlang). Spannend.![]()
Man man manquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
spannender dan de emancipatie van een onderdrukte bevolking zeker
Ik ben blij voor de mensen die dit heel leuk vinden. Maar ik kan spannendere dingen bedenken hoor hahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook wel eigenlijk, is wel eerste keer dat NL bovenaan staat daar (maar wel al wekenlang). Spannend.![]()
Mexicanoquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Crono wilt niets te maken hebben met mijn huidskleur
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
En we moesten eerst nog allemaal normaal doen van je
Kan ook een act zijn toch hahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou wat je hier voorbij ziet komen lijkt me genoeg
Bij Haags lukt dat niet heel erg, maar die is ook moddervetquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:28 schreef Zosk het volgende:
Ik probeer altijd het beste in mensen te zien
Nee gewoon het idee dat die ieder moment kan knappenquote:
Lastig met die spleetogen hequote:Op donderdag 16 mei 2019 20:28 schreef Zosk het volgende:
Ik probeer altijd het beste in mensen te zien
Nee lukt nietquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij Haags lukt dat niet heel erg, maar die is ook moddervet
Hey arsenal niet op 4quote:
Gaan jullie een foto plaatsen in US?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
We moeten volgend seizoen echt wat laten zien hzaw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |