Moest je onverwachts handdoeken vouwen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moest er vannacht om 4:00 uur om wat te doen voor werk, dus heb daarna uitgeslapen.
Haha huhquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moest je onverwachts handdoeken vouwen?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haar idd. Maar kan beterZe heeft last van haar luchtwegen en ik ben bang dat ze suikerziekte ofzo heeft.. Daarom moet ik haar urine even inleveren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Leukquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was de vorige baan van Hermann als nachtportier in een hotel
Jij bent ook een klomp cellen, Myrrquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha. Een klomp cellen is geen kind Jimmy. Stop.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf van mijn ui af johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Welk boek? Heb ik ook nodig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 01:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hmm ja stoppen is niet mals. Mn pa had 40 jaar gerookt, 3 jaar gestopt, toch weer begonnen.
Maat van me had één of ander boek gelezen en zweert daarbij. Is vier weken geleden gestopt en alleen de eerste week was pittig zei ie, was zelfs wezen stappen en dat ging goed.
Met je vieze breedbeeldogenquote:
Ja Jimmy mensen bestaan uit een hele boel cellen knap van jou.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent ook een klomp cellen, Myrr
Ja of mensen die niet zo slim zijn, ook optiequote:Op donderdag 16 mei 2019 12:36 schreef HPLC het volgende:
We kunnen ook mensen doden in hun slaap, in slaap zijn we ook niet bij bewustzijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |