SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi![]()
Your beauty never ever scared me.
Denk je dat ze met een vol buikje er wat mooiers van hadden gemaakt?quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:47 schreef UitStraling het volgende:
Al dit soort schoenen lijken me in elkaar gezet door kleine hongerige kinderhandjes.
Ver-schrik-ke-lijk plaatje zeg.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Loooooving you is a looosing game
Ja ze kunnen gewoon in de nacht wat centen bijverdienen, luie kutkinderen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je dat ze met een vol buikje er wat mooiers van hadden gemaakt?
Ik zal straks eens luisterenquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben fan, past wel bij een gevoelige jongen als ik
Daarmee pakt NL de winst dit jaar.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben fan, past wel bij een gevoelige jongen als ik
natuurlijk nietquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarmee pakt NL de winst dit jaar.
Gaat ver komen vermoed ik, maar meestal word je genaaid door een tranny of een zielige negerquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarmee pakt NL de winst dit jaar.
Voor mij het liefst muziek van onverstaanbare mannen met bierbuiken en lang haar of huppelkutjes met tralalie deuntjes maar dan zet ik meestal het geluid af.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon geen kijk op
Wil jij wel he vieze vuile prostaatsoldaatquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat ver komen vermoed ik, maar meestal word je genaaid door een tranny of een zielige neger
I don't need your games, game overquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wil jij wel he vieze vuile prostaatsoldaat
Een lijzige homo met een klein kontje en een onzijdige stem komt ook wel ver denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat ver komen vermoed ik, maar meestal word je genaaid door een tranny of een zielige neger
Hey Johan Derksenquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een lijzige homo met een klein kontje en een onzijdige stem komt ook wel ver denk ik.
Soms kan je ook gewoon toegeven dat het wat met je doetquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een lijzige homo met een klein kontje en een onzijdige stem komt ook wel ver denk ik.
Nee sorry, eerlijk gezegd best breed georiënteerd qua muziek maar dit vind ik echt te kwezelig en te zweverigquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Soms kan je ook gewoon toegeven dat het wat met je doet
Ja lekker, schiet gewoon helemaal volquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee sorry, eerlijk gezegd best breed georiënteerd qua muziek maar dit vind ik echt te kwezelig en te zweverig
quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja lekker, schiet gewoon helemaal vol
Hahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:52 schreef Amarantha het volgende:
We gaan winnen voor 1ste keer in 44 jaar.
Dat weet ik niet sorryquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:37 schreef Trollscience het volgende:
ik heb san pellegrino orange en lemon gekocht is dat lekker
Ja ben ik.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laten we gewoon realistisch blijven oké?
Haha morgenquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:59 schreef Trollscience het volgende:
ik ga morgen finale kijken
tevens free palestina
Wat een clownschoenen. De rest op die pagina trouwens ook.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zag ze voorbij komen maar had niet eens op de prijs gelet, wat lelijk.
Zitten wel paar leuke tussen (vind ik).quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een clownschoenen. De rest op die pagina trouwens ook.
Hoe vaak zat deze website er naast de afgelopen jaren?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ben ik.
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Vind ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zitten wel paar leuke tussen (vind ik).
Volgens mij klopt dit altijd wel aardig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe vaak zat deze website er naast de afgelopen jaren?
Ben benieuwdquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit altijd wel aardig.
Ja ik ook wel eigenlijk, is wel eerste keer dat NL bovenaan staat daar (maar wel al wekenlang). Spannend.quote:
Snap ikquote:
Soms moet je je daar overheen zetten, maar is weleens lastig zeker als je diegene niet zo magquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oke dankje voor je eerlijke antwoord, is vast niet makkelijk om zo open te zijn
spannender dan de emancipatie van een onderdrukte bevolking zekerquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook wel eigenlijk, is wel eerste keer dat NL bovenaan staat daar (maar wel al wekenlang). Spannend.![]()
Man man manquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
spannender dan de emancipatie van een onderdrukte bevolking zeker
Ik ben blij voor de mensen die dit heel leuk vinden. Maar ik kan spannendere dingen bedenken hoor hahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook wel eigenlijk, is wel eerste keer dat NL bovenaan staat daar (maar wel al wekenlang). Spannend.![]()
Mexicanoquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Crono wilt niets te maken hebben met mijn huidskleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |