quote:Namli is al met verschillende clubs in gesprek. "De kans is zeker aanwezig dat ik vertrek. Dat hoort bij voetbal. Iedereen heeft ambities. Ik heb hier twee jaar lang genoten. Ik heb mij ontwikkelt als speler en als mens. En nu gaan we zien wat er gaat gebeuren,'' vertelt de Deen in gesprek met FOX Sports. ''Feyenoord is op dit moment niet concreet. Dat is het enige wat ik daarover kan zeggen. Maar het is een mooie club."
Die Namli spreekt trouwens wel bizar goed Nederlands.quote:
Prima zaak lijkt me. Doet het erg goed als CVM en aangezien Clasie niet voldoet + geld kost is dit een mooie, transfervrije optie.quote:Feyenoord is concreet geworden voor Adam Maher. De Rotterdammers hopen de 24-jarige middenvelder transfervrij over te nemen van AZ. De oud-speler van PSV heeft een aanbieding van de Alkmaarders op zak om zijn contract te verlengen, maar heeft nog geen duidelijkheid gegeven over zijn toekomst.
Jordy Clasie keert deze zomer terug naar Southampton FC en Tonny Vilhena hoopt een overstap te maken naar het buitenland. De Rotterdammers hebben daardoor ruimte in het spelersbudget om de selectie te versterken en komen daardoor uit bij de transfervrije Maher, dit melden bronnen aan AZfanpage.nl.
Wellicht een eerste stap naar eindelijk eens wat voetbal op het middenveld.quote:
Meh. Waarom zou iemand die het niet bij PSV kon redden, door de mand vallen bij Twente, en nu een half aardig seizoen door lijkt te maken het ineens uitstekend doen bij ons?quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht een eerste stap naar eindelijk eens wat voetbal op het middenveld.
Ik ben bij voorbaat niet heel negatief mocht het waar zijn.
Ik krijg er een beetje een Bakkal gevoel bij. Die werd in het eerste seizoen van Koeman gehuurd. In het begin was ik ook sceptisch, maar heeft het uiteindelijk toch best aardig gedaan volgens mij.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Meh. Waarom zou iemand die het niet bij PSV kon redden, door de mand vallen bij Twente, en nu een half aardig seizoen door lijkt te maken het ineens uitstekend doen bij ons?
Maar oké, wel iemand nodig daar en het is een goedkope optie met een kans van slagen.
Istie door de mand gevallen bij Twente ja?quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Meh. Waarom zou iemand die het niet bij PSV kon redden, door de mand vallen bij Twente, en nu een half aardig seizoen door lijkt te maken het ineens uitstekend doen bij ons?
Maar oké, wel iemand nodig daar en het is een goedkope optie met een kans van slagen.
Ik snap wat je zegt, bij PSV moest hij opeens op een hele andere manier gaan voetballen dan hij gewend was. Bij AZ lijkt hij die omslag nu wel gemaakt te hebben, het kost waarschijnlijk wel wat aan salaris maar om hem mislukt te noemen gaat mij wel wat ver.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hij speelt nu vooral wat meer naar achteren ipv op 10, dat heeft hem goed gedaan. Prima koopje.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, bij PSV moest hij opeens op een hele andere manier gaan voetballen dan hij gewend was. Bij AZ lijkt hij die omslag nu wel gemaakt te hebben, het kost waarschijnlijk wel wat aan salaris maar om hem mislukt te noemen gaat mij wel wat ver.
Fijne voetballer om te zien.
Heeft ook echt hele goede wedstrijden gespeeld dit seizoen maar overall gezien viel hij inderdaad tegen. Zonde, goed ventje.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:48 schreef Maastoren het volgende:
Alles beter dan Jordy Clasie. Wat is die tegen gevallen.
Schouten? Dat is niet zoveel bijzonders hoor. Wordt Feyenoord niet beter van.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:42 schreef Elan het volgende:
Maher is echt weer zo'n net niet speler waar we van alles van verwachten maar die het slechts incidenteel laat zien en je je de rest van het seizoen kapot aan ergert
Ik hoop op dat ventje van Excelsior.
Stond laatst een artikel over Schouten in de VI en hij scoort toch wel verdomde hoog in lijstjes met acties die bijzonder relevant zijn voor middenvelders.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft ook echt hele goede wedstrijden gespeeld dit seizoen maar overall gezien viel hij inderdaad tegen. Zonde, goed ventje.
[..]
Schouten? Dat is niet zoveel bijzonders hoor. Wordt Feyenoord niet beter van.
Klopt, maar zelfde geldt wel een beetje voor Maher hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Stond laatst een artikel over Schouten in de VI en hij scoort toch wel verdomde hoog in lijstjes met acties die bijzonder relevant zijn voor middenvelders.
Zijn ook wel complementair aan elkaar. Schouten is meer een balveroveraar, afjager en Maher meer van de inspeelpass/creativiteit.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:57 schreef satecl het volgende:
Zou ze allebei halen. Ayoub ook verkopen. Zo duur zal Schouten niet zijn. Jong ventje, kan nog groeien.
Bestaan er überhaupt wel fans van Toornstra?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wow wat ongelooflijk verrassend dat je geen fan bent van Toornstra
Dit.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:57 schreef satecl het volgende:
Zou ze allebei halen. Ayoub ook verkopen. Zo duur zal Schouten niet zijn. Jong ventje, kan nog groeien.
Hij wordt deze zomer 26.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef Bugno2 het volgende:
Wow, Maher pas 24? Ik zou hem direct halen als ik Van Gee...euh.. De Jonge ofzo was.
Waar is Klaasweetalles eigenlijk gebleven? Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ah kijk Klaas weer weg
Goed bezig mods!
Tussenjaartje op Harvard.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:46 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Waar is Klaasweetalles eigenlijk gebleven? Heb ik wat gemist?
Dus dan komt hij daarna nog slimmer terug? Gaat wat worden.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:25 schreef fetX het volgende:
Ah, de ‘Feyenoord is gelijk aan AZ, Utrecht, Heerenveen’ trolletjes komen weer langs.
Ik snap die onrealistische verwachtingen van de supporters niet. Het is geen club die meedoet om het kampioenschap of prijzen in de huidige vorm. Dat gebeurt niet. De achterstand op de top 2 (Ajax en PSV) is gewoonweg te groot. Dat zijn de feiten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat topic had ik niet geopend en ik was die discussie destijds niet gestart. Maar in die tijd was Feyenoord gewoon op alle fronten minder dan Twente. Mijn voorspelling dat dat lang zo zou blijven was onjuist, mijn ongelijk heb ik naderhand ook meerdere keren toegegeven.
[..]
[..]
[..]
Jammer dat deze reacties persoonlijk zijn en niet inhoudelijk. Dat komt de discussie niet ten goede. Laatste 15 kampioenschappen: PSV: 7, Ajax: 5, Feyenoord: 1, FC Twente: 1, AZ 1
Puntentotaal laatste 15 seizoenen:
PSV: 1141
Ajax: 1129 (-12)
Feyenoord: 939 (-202)
AZ: 904 (-237)
Conclusie: Feyenoord ligt gewoon veel dichter tegen niveau AZ dan tegen niveau Ajax en PSV.
Je haalt er nu ineens hele andere dingen bij. Ik zeg nergens dat we kampioen gaan worden, maar Feyenoord is in bijna alles wel gewoon een stap vooruit tov een AZ. Feyenoord is een veel grotere club met veel meer druk.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:49 schreef Craptacular het volgende:
[..]
[..]
Ik snap die onrealistische verwachtingen van de supporters niet. Het is geen club die meedoet om het kampioenschap of prijzen in de huidige vorm. Dat gebeurt niet. De achterstand op de top 2 (Ajax en PSV) is gewoonweg te groot. Dat zijn de feiten.
lol, hoe kun je dit nou zeggen. Er is al geen ex-topper die terugkeert naar Heerenveen of AZ? Bij Feyenoord heb je achtereenvolgens Gio, Kuyt en van Persie gehad in een periode dat ditzelfde verhaal ook opging. Feyenoord zal altijd een grotere club blijven.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:15 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Meer zit er niet in voor feyenoord.
Ze vissen in dezelfde vijver als heerenveen/az
Schijnt dat hij daar een leerstoel aangeboden heeft gekregen.quote:
daar is ook helemaal geen twijfel over, tenminste bij mensen met een gezond verstand, dat Feyenoord ondermaats presteert voor een topclub is natuurlijk ook wel zoquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lol, hoe kun je dit nou zeggen. Er is al geen ex-topper die terugkeert naar Heerenveen of AZ? Bij Feyenoord heb je achtereenvolgens Gio, Kuyt en van Persie gehad in een periode dat ditzelfde verhaal ook opging. Feyenoord zal altijd een grotere club blijven.
Qua prestaties en aspiraties heeft het al langer meer de zweem van een subtopper gekregen dan een topper idd.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is ook helemaal geen twijfel over, tenminste bij mensen met een gezond verstand, dat Feyenoord ondermaats presteert voor een topclub is natuurlijk ook wel zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2019 12:34:33 ]
Helemaal eens, hoewel de afgelopen jaren gewoon 3 prijzen binnen zijn gesleept (5 incl Johan Fruitschalen). Iets wat échte subtoppers zoals AZ niet zo snel zal gebeuren.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is ook helemaal geen twijfel over, tenminste bij mensen met een gezond verstand, dat Feyenoord ondermaats presteert voor een topclub is natuurlijk ook wel zo
We hangen beetje in niemandsland.. te klein voor het tafellaken en te groot voor het servet.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is vooral jammer dat het CL geld na het kampioenschap eigenlijk min of meer weggegooid is, Van Geel was best een goeie TD zonder centen maar zodra hij geld ter beschikking gaat het fout, weten wij in Amsterdam ook nog alles vanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Helemaal eens, hoewel de afgelopen jaren gewoon 3 prijzen binnen zijn gesleept (5 incl Johan Fruitschalen). Iets wat échte subtoppers zoals AZ niet zo snel zal gebeuren.
Maar qua puntenaantal is het de afgelopen twee jaar in ieder geval ver onder de maat.
Daar hebben we echt de boot gemist, ja. Kunnen nu dus bijna helemaal opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is vooral jammer dat het CL geld na het kampioenschap eigenlijk min of meer weggegooid is, Van Geel was best een goeie TD zonder centen maar zodra hij geld ter beschikking gaat het fout, weten wij in Amsterdam ook nog alles van
Een flink deel van dat geld is in het nieuwe complex voor het eerste en het nieuwe jeugdcomplex gestopt (dat deze zomer klaar is)quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is vooral jammer dat het CL geld na het kampioenschap eigenlijk min of meer weggegooid is, Van Geel was best een goeie TD zonder centen maar zodra hij geld ter beschikking gaat het fout, weten wij in Amsterdam ook nog alles van
OK dan heb je tenminste nog wat maar ik dacht dat Feyenoord wel aardig wat in spelers had gestoptquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een flink deel van dat geld is in het nieuwe complex voor het eerste en het nieuwe jeugdcomplex gestopt (dat deze zomer klaar is)
Noem je van Geel nu een #visionair?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een flink deel van dat geld is in het nieuwe complex voor het eerste en het nieuwe jeugdcomplex gestopt (dat deze zomer klaar is)
GeelGod.quote:Vanmiddag gaan vier jeugdspelers hun eerste contract tekenen bij Feyenoord. Volgens VarkenoordWatch heeft de Rotterdamse club Twan van der Zeeuw, Abdel Belarbi, Shiloh 't Zand en Giuliany Ben-David Dos Santos langer weten te binden.
Met Shiloh 't Zand heeft Feyenoord eerder al een principeakkoord bereikt over een contract tot medio 2022. t Zand, die dit seizoen 27 keer tot scoren kwam, speelde dit seizoen ook veel van zijn wedstrijden in Feyenoord Onder 17. Komend seizoen zal hij vast onderdeel uit gaan maken van dat team.
Klopt, maar volgens mij zijn al die aankopen destijds gefinancierd met de opbrengsten van Kongolo en Karsdorp.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dan heb je tenminste nog wat maar ik dacht dat Feyenoord wel aardig wat in spelers had gestopt
Ja klopt. Karsdorp en Kongolo leverden samen 31 miljoen op.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij zijn al die aankopen destijds gefinancierd met de opbrengsten van Kongolo en Karsdorp.
Ik las ergens dat hij best een prima netwerk heeft in Zuid Amerika (?)quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:27 schreef Caland het volgende:
Is er al een nieuwe TD? #dtv
Er gaan wat geruchtjes dat het Henk Timmer wordt topshow.gif apreskihut.jpg
Watquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:27 schreef Caland het volgende:
Ga je eens fatsoenlijk inlezen voor je als een idioot begint te lachen.quote:
hoop het niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:27 schreef Caland het volgende:
twitter:JandeKnecht1970 twitterde op donderdag 16-05-2019 om 18:07:39#Feyenoord Timmert aardig aan de weg !! reageer retweet
Via Van Ginkel?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je eens fatsoenlijk inlezen voor je als een idioot begint te lachen.
Als je weet wat Timmer tegenwoordig doet zou het nog niet eens zo'n vreemde keuze zijn. Die beschikt via Van Ginkel over een enorm netwerk in Zuid Amerika.
Misschien wel de redding van de club.
Jaap Stam zit ook bij hun zie ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je weet wat Timmer tegenwoordig doet zou het nog niet eens zo'n vreemde keuze zijn. Die beschikt via Van Ginkel over een enorm netwerk in Zuid Amerika.
Hij heeft een makelaarsbureau met Henk van Ginkel die al jaren actief is in Zuid Amerika en o.a. Suarez aan Groningen en Romero aan PSV gelinkt heeft.quote:
Wie is Romero?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft een makelaarsbureau met Henk van Ginkel die al jaren actief is in Zuid Amerika en o.a. Suarez aan Groningen en Romero aan PSV gelinkt heeft.
Gezien ons belabberde scoutingnetwerk geen zou een dergelijke samenwerking best nuttig kunnen zijn.
De shitload aan ervaring die van Geel had wel dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:08 schreef Maastoren het volgende:
Henk Timmer heeft geen enkele ervaring als TD. Niet aan beginnen.
Wow Dummie, rustig maar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Beter doeken we de hele teringhandel op als je met godverdorie Henk Timmer aan komt zetten. Nederlands grootste tyfusdebiel.
Netwerk heb je niks aan als het gaat om uitstippelen van technisch beleid of de jeugdopleiding.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
De shitload aan ervaring die van Geel had wel dan?
Uiteindelijk is je netwerk belangrijker dan je ervaring.
Wat op dit moment de belangrijkste taak voor een TD zou moeten zijn. Want er is toch geen euro om wat te doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Netwerk heb je niks aan als het gaat om uitstippelen van technisch beleid of de jeugdopleiding.
Exact.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat op dit moment de belangrijkste taak voor een TD zou moeten zijn. Want er is toch geen euro om wat te doen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Juistquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Exact.
Varkenoord weer op orde krijgen en innoveren. Dan leg je je lot niet in handen van Henk fucking Timmer.
Zonder fatsoenlijk scouting kun je de boel ook wel opdoeken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Netwerk heb je niks aan als het gaat om uitstippelen van technisch beleid of de jeugdopleiding.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet dat ik zit te wachten op fucking Henk Timmer maar een TD met een netwerk is wel redelijk cruciaal.
quote:
quote:Feyenoord bindt Abdel Belarbi tot 2022
Feyenoord is er wederom in geslaagd een talent uit de eigen jeugd vast te leggen. Abdel Belarbi (17) tekende vrijdagmiddag in De Kuip een overeenkomst die hem tot medio 2022 aan Feyenoord verbindt.
Belarbi speelt nu vier jaar op Varkenoord, nadat hij daarvoor uitkwam voor amateurverenigingen SVV en CWO. In een interview dat stamt uit 2015 zei hij: ‘Feyenoord is mijn favoriete club! Ik hoop ooit het eerste te mogen halen en ga ook daarvoor mijn uiterste best doen om dat te bereiken.’
Vier jaar later is een eerste stap richting dat doel gezet: onder toeziend oog van een groot aantal trotse familieleden en vrienden zette de spits in een uitpuilende Business Unit in De Kuip zijn handtekening onder zijn eerste profcontract. ‘Het is prachtig om bij deze grote club een contract te tekenen, echt een droom die uitkomt. Daarnaast voelt het voor mij als een stimulans richting de toekomst.’
Belarbi, die dit seizoen zijn wedstrijden in zowel Onder 17 als Onder 19 speelde, was al goed voor veertien goals en is daarmee topscorer van zijn lichting. ‘Abdel is een echte spits in een drie-aanvallers systeem’, aldus technisch directeur Martin van Geel. ‘We geloven dat hij, ondanks dat hij nog jong is, al de kwaliteiten bezit om volgend seizoen permanent aan te sluiten bij Onder 19.’
Belarbi is alweer de vijfde jeugdspeler van Feyenoord die dit seizoen een contract tekent. Denzel Hall, Joey Koorevaar, Splinter de Mooij en Tein Troost gingen hem voor. ‘Dat is een heel goed teken,’ aldus Van Geel. ‘Spelers willen hier graag tekenen omdat ze weten dat hen ook echt de kans wordt geboden om door te breken, mits ze er natuurlijk hard voor blijven werken. Dat zie je ook af aan de contracten van jeugdspelers die we weten te verlengen. Feyenoord heeft altijd ingezet op eigen jeugd en zal dat blijven doen.’
Dat argument ook. Hij heeft een netwerk in Zuid Amerika.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
Elan denkt dat Timmer de redder van Feyenoord is.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat argument ook. Hij heeft een netwerk in Zuid Amerika.
Oke dan.
Mijn tante kent iemand uit Iran, dus ik denk dat zij een goede bedrijfsleider zou zijn.
Iemand met een netwerk ja. En dat heeft hij.quote:
Ga je nou maar eerst inlezen wat Henk tegenwoordig voor werk doet voor je jezelf voor lul zet met mokerdomme vergelijkingen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat argument ook. Hij heeft een netwerk in Zuid Amerika.
Oke dan.
Mijn tante kent iemand uit Iran, dus ik denk dat zij een goede bedrijfsleider zou zijn.
Hij is zaakwaarnemer.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je nou maar eerst inlezen wat Henk tegenwoordig voor werk doet voor je jezelf voor lul zet met mokerdomme vergelijkingen.
https://www.voetbalprimeu(...)voorbijstreeft-.htmlquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
Iemand met een netwerk ja. En dat heeft hij.
Het zal me verder werkelijk een rotzorg zijn hoe een kandidaat TD als speler was (of als mens) zolang hij maar de capaciteiten heeft om de club uiteindelijk weer vooruit te helpen.
Feyenoord heeft op dit moment toch niks aan een TD met een netwerk in Zuid-Amerika, de goede spelers daar zijn voorlopig toch veel te duur. Kan later altijd nog wanneer er genoeg geld is.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand met een netwerk ja. En dat heeft hij.
Het zal me verder werkelijk een rotzorg zijn hoe een kandidaat TD als speler was (of als mens) zolang hij maar de capaciteiten heeft om de club uiteindelijk weer vooruit te helpen.
3 jaar krom liggen voor een sinisterraquote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft op dit moment toch niks aan een TD met een netwerk in Zuid-Amerika, de goede spelers daar zijn voorlopig toch veel te duur. Kan later altijd nog wanneer er genoeg geld is.
Smokkelen we tussen de bananen zo die haven in. Niks aan 't handje.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft op dit moment toch niks aan een TD met een netwerk in Zuid-Amerika, de goede spelers daar zijn voorlopig toch veel te duur. Kan later altijd nog wanneer er genoeg geld is.
Er gaan spelers weg waar van in elk geval Vilhena nog wel wat op gaat leveren. Nogmaals: ik zeg niet dat Henk fucking Timmer daar de juiste man voor is maar een scoutingnetwerk opzetten in Zuid Amerika waar je daadwerkelijk bruikbaar connecties hebt lopen is van onschatbare waarde.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |