IMO gaan de bookmakers niet alle songfestival inzendingen bekijken en beoordelen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bookmakers bepalen hun quoteringen op een aantal parameters waaronder inzet van gokkers en de kansen die ze maken. Verwachten bookmakers dat NL veel kans maakt om te winnen, gaat de quotering omlaag (en kun je er dus minder mee verdienen). Worden dus door bookmakers bepaald, en het gokpatroon is een van de meegewogen factoren
Ja ik snap ook niet dat veel mensen dat niet doorhebben die van die overzichten makenquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:38 schreef Giggio het volgende:
[..]
lekker makkelijk scoren met die advertised-clip
heb hem al diverse keren hier weg moeten klikken
Vandaag is Duncan een zekerheidje voor de finale, maar toch merk ik dat ik zenuwachtiger ben dan normaal. Ik ben zo benieuwd hoe alles er uit komt te zien en of er echt een winners vibe om de act heen hangt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:34 schreef Blueberry. het volgende:
Trekken jullie het nog een beetje? (ik niet)
ja - zitten te wachten op 37%quote:
Het is die Chris zijn favoriete nummer ooit zowatquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vandaag is Duncan een zekerheidje voor de finale, maar toch merk ik dat ik zenuwachtiger ben dan normaal. Ik ben zo benieuwd hoe alles er uit komt te zien en of er echt een winners vibe om de act heen hangt.
En ik ben me ook al aan het opwinden over dingen die nog helemaal niet gebeurd zijn. Zoals dat Zweden in de tweede helft van de finale komt en Nederland al als derde moet optreden. "Want voor zo'n goed lied maakt de startpositie niet uit". En ik zie Wiwi Chris' zure kop alweer voor me als Nederland uit de enveloppen komt.
Dan zit je al in de goede flowquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:37 schreef Supermarkt88 het volgende:
[..]
Ik ga eerst naar huldiging van Ajax.
Dus goede afleiding
Geen idee, maar wij kunnen het ook goed gebruikenquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Welke techniek gebruikt onze Duncan dat hij zo kalm en rustig is elke x?
Hij had het over iets wat ie doet voor zijn optreden.
Je onderschat wat er bij een wedkantoor aan mensen zitten, om wel degelijk bijvoorbeeld views op YouTube, streaming aantallen, nieuwsberichten, enzovoorts bij te houden. Een flink deel gaat ook geautomatiseerd, door het koppelen van databronnen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:38 schreef Za het volgende:
[..]
IMO gaan de bookmakers niet alle songfestival inzendingen bekijken en beoordelen.
Ze baseren zich louter op de gokkers, gezien er geen andere parameters zijn zoals bv met een sportwedstrijd.
Hij kan bij mij niets meer goed doen nadat hij vorig jaar zo chagrijnig werd dat Nederland door ging.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is die Chris zijn favoriete nummer ooit zowat
Ja die winnersvibe hè. Daarom trek ik het ook zo slecht. Omdat we het vanavond weten hoe goed het nou écht is.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En ik ben me ook al aan het opwinden over dingen die nog helemaal niet gebeurd zijn. Zoals dat Zweden in de tweede helft van de finale komt en Nederland al als derde moet optreden. "Want voor zo'n goed lied maakt de startpositie niet uit". En ik zie Wiwi Chris' zure kop alweer voor me als Nederland uit de enveloppen komt.
Hahaha ook super herkenbaar: "We moeten vast als eerste starten zaterdag en dan komt het helemaal niet over en Zweden vast als één na laatste en dan gaat het helemaal mis"quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
Jawel hoor, ze hebben mensen daar ter plekke zitten en oren en ogen wijd open hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:38 schreef Za het volgende:
[..]
IMO gaan de bookmakers niet alle songfestival inzendingen bekijken en beoordelen.
Ze baseren zich louter op de gokkers, gezien er geen andere parameters zijn zoals bv met een sportwedstrijd.
Ze kunnen kijken naar recente vorm, gewogen gemiddelde finishpositie over de laatste jaren, bedragen die de afgelopen jaren zijn ingezet en meer van dat soort dingen. Daarvoor hoeft er nog geen liedje bekend te zijn, en je kon dit jaar inderdaad al inzetten op winnaars voor alle liedjes bekend waren.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:38 schreef Za het volgende:
[..]
Waar het me om gaat is, de melding hier is telkens "de bookmakers denken" ipv "er wordt massaal ingezet op Duncan"quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:41 schreef benlankamp het volgende:
Je onderschat wat er bij een wedkantoor aan mensen zitten, om wel degelijk bijvoorbeeld views op YouTube, streaming aantallen, nieuwsberichten, enzovoorts bij te houden. Een flink deel gaat ook geautomatiseerd, door het koppelen van databronnen.
Iets mindfulness-achtigs waarschijnlijk. Je niet druk maken om dingen waar je geen invloed op hebt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Welke techniek gebruikt onze Duncan dat hij zo kalm en rustig is elke x?
Hij had het over iets wat ie doet voor zijn optreden.
Welkom welkom! Leuk dat je een account hebt aangemaakt en blijf lekker meeposten, vinden we gezellig!quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:42 schreef Gebruikersnaam___ het volgende:
Ben zo excited voor vanavond! Lees al een paar jaar mee en geniet van jullie ge-hyper.
Moet helaas vanavond werken. Maar zal met de cliënten (werk in de zorg) die willen samen de semifinal gaan kijken. Met een half oog natuurlijk, when duty calls. Gelukkig zaterdag vrij om alles goed te kunnen volgen.
[ link | afbeelding ]
Ja het blijft een aparte kerel hoorquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij kan bij mij niets meer goed doen nadat hij vorig jaar zo chagrijnig werd dat Nederland door ging.Maar mooi, dan erger ik me dit keer minder erg aan hem als ik zijn reactie op de tien finalisten zie!
quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:43 schreef Za het volgende:
[..]
Waar het me om gaat is, de melding hier is telkens "de bookmakers denken" ipv "er wordt massaal ingezet op Duncan"
Dat laatste lijkt me correcter, zonder bookmakers te willen onderschatten overigens.
Dit jaquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vandaag is Duncan een zekerheidje voor de finale, maar toch merk ik dat ik zenuwachtiger ben dan normaal. Ik ben zo benieuwd hoe alles er uit komt te zien en of er echt een winners vibe om de act heen hangt.
Ik heb hetzelfde, ik hoop dat hij het net zo goed doet zoals bij de jury gisteren.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind dat wel mooi, dat zijn stem crackt. Maar niet te vaak natuurlijk. Begin en eind (van emotie) ofzo.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Iets mindfulness-achtigs waarschijnlijk. Je niet druk maken om dingen waar je geen invloed op hebt.
Overigens zijn bij het begin van het nummer wel degelijk de zenuwen te horen.
Nou ja, als je als bookmaker er zeker van bent dat iemand niet gaat winnen kan je meer geld binnen harken door hogere odds aan te bieden dan je concurrenten. Ik denk dat allebei wel op een of andere manier correct isquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:43 schreef Za het volgende:
[..]
Waar het me om gaat is, de melding hier is telkens "de bookmakers denken" ipv "er wordt massaal ingezet op Duncan"
Dat laatste lijkt me correcter, zonder bookmakers te willen onderschatten overigens.
Welkom! Hyper lekker meequote:Op donderdag 16 mei 2019 13:42 schreef Gebruikersnaam___ het volgende:
Ben zo excited voor vanavond! Lees al een paar jaar mee en geniet van jullie ge-hyper.
Moet helaas vanavond werken. Maar zal met de cliënten (werk in de zorg) die willen samen de semifinal gaan kijken. Met een half oog natuurlijk, when duty calls. Gelukkig zaterdag vrij om alles goed te kunnen volgen.
[ link | afbeelding ]
Heb al een baksteen op de F5 knop..quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja - zitten te wachten op 37%
sommige bets staan nu op 2 - going down to 1point?
Welkom!quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:26 schreef Supermarkt88 het volgende:
Speciaal voor eurovisie songfestival account aangemaakt
Alle cracks zijn binnen no time gefikst.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind dat wel mooi, dat zijn stem crackt. Maar niet te vaak natuurlijk. Begin en eind (van emotie) ofzo.
twitter:Rene_Romkes twitterde op donderdag 16-05-2019 om 11:55:14Net bijna omver gereden door de chauffeur van Madonna.. Wat een gekte! Enfin, ze is weer aan ‘t repeteren. songfestival #eurovision #esf19 reageer retweet
Jaaaaaa.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben echt zo nuchter als de pest, maar als ik de stukjes zie van Duncan daar op dat podium zingend achter zijn podium, pfoe... Van die nuchterheid is dan weinig sprake. Dit liedje gaat daar op het podium in Israël nóg mooier klinken dan in de videoclip, daar ben ik van overtuigd.
Net als Duncan deed. Geen goede afleidingquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:54 schreef Jane het volgende:
Ik ga zo maar ff een uurtje zwemmen denk ik.
Het is allebei even correct, lijkt me. De bookies bepalen wat zij willen betalen voor een inleg als de gok juist blijkt, de odds. Die bewegen mee met de mate van inzet, maar ook met de kans (en voor hemzelf, het risico) dat de bookmaker inschat. Je ziet dat de beweeglijkheid van de inzet meestal sterk toeneemt in de laatste paar dagen/uren. Dat zegt lang niet altijd iets over echte verschuivingen in kansen, veel mensen stappen gewoon laat in. Om die reden is mijn vermoeden dat op het laatst inzet minder belangrijk wordt voor de odds die de kantoren rekenen. Ze zullen sterker kijken naar concrete indicatoren van de echte kans.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:43 schreef Za het volgende:
[..]
Nederlandquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:32 schreef Em31 het volgende:
Applaus voor Nederlandtwitter:mundueftirmer twitterde op donderdag 16-05-2019 om 13:20:43The Netherlands seven years ago had the longest streak of non-qualifications of any country ever.The Netherlands today is looking at their sixth qualification in seven years, and potentially their first win in 44 years.No matter what happens, that's how you do a glow-up. reageer retweet
Zeker als het Nederland betreftquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NederlandZo heerlijk als een eerder onsuccesvol land weer zo in de lift zit
Het begin is vaak ietsjes vals. Dat vind ik niet zo mooi.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind dat wel mooi, dat zijn stem crackt. Maar niet te vaak natuurlijk. Begin en eind (van emotie) ofzo.
Beetje aanpassen aan de concurrentiequote:Op donderdag 16 mei 2019 13:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het begin is vaak ietsjes vals. Dat vind ik niet zo mooi.
Ja dat lage blijf ik ook het enige minpuntje vinden + dan die complete donkere staging. Gelukkig is het wel prachtig als hij daarna hoger begint te zingen, dan vergeet ik dat begin ook wel weerquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het begin is vaak ietsjes vals. Dat vind ik niet zo mooi.
Neequote:Op donderdag 16 mei 2019 13:34 schreef Blueberry. het volgende:
Trekken jullie het nog een beetje? (ik niet)
Vals heb ik nog niet gehoord (maar heb ook niet alles gezien/gehoord), wel onzeker.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat lage blijf ik ook het enige minpuntje vinden + dan die complete donkere staging. Gelukkig is het wel prachtig als hij daarna hoger begint te zingen, dan vergeet ik dat begin ook wel weer
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beetje aanpassen aan de concurrentie
Ja, maar nee niet vals hoor. Het is meer het zwakste deel van het nummer vind ikquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vals heb ik nog niet gehoord (maar heb ook niet alles gezien/gehoord), wel onzeker.
Heb jij de tv beelden bekeken?
OMG Greysie, mother of all fokkers.quote:
Ik geloof er pas echt in als we na vanavond ook bij ESCtracker op die verschillende pagina's Soldi voorbij gaan... want tot nu toe blijf ik met name Italie erg gevaarlijk vinden...quote:
Oh zo, ik vind het wel wat hebben, beetje emo.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, maar nee niet vals hoor. Het is meer het zwakste deel van het nummer vind ik
We stonden gisteren op 30% dacht ikquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:05 schreef Em31 het volgende:
Ik begin hierdoor bijna te denken dat we de jury dik hebben gewonnen ofzo? We zijn van gisteren 21 naar nu 37 gevlogen.
Of de staging was eerst gewoon echt heel matig
Als Israël nog eens wint organiseren wij het misschien ook wel ja. Of bij (God verhoede) winst voor Australië.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er hier ook iemand die, net als ik, het gewoon over me heen laat komen en allang geaccepteerd heeft dat het festival gewoon hier gehouden wordt, volgend jaar?
quote:
Italy komt niet eens top 3 denk ik. Rommelige staging, komt niet over.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof er pas echt in als we na vanavond ook bij ESCtracker op die verschillende pagina's Soldi voorbij gaan... want tot nu toe blijf ik met name Italie erg gevaarlijk vinden...
Dank!quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Welkom! Hyper lekker mee![]()
Vanavond is niet iedereen hier, dus lekker mee postenals dat kan met je werk tenminste..gewoon de stekkers uit de bellen trekken, stroom eraf. Klaar
![]()
1979 belde..we winnen het gewoon op eigen kracht hoorquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als Israël nog eens wint organiseren wij het misschien ook wel ja. Of bij (God verhoede) winst voor Australië.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof er pas echt in als we na vanavond ook bij ESCtracker op die verschillende pagina's Soldi voorbij gaan... want tot nu toe blijf ik met name Italie erg gevaarlijk vinden...
Ja hoor, je kan ook echt niet weggaan en weer een % erbijquote:
Dankjewel! Ik vind jullie ook gezelligquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom welkom! Leuk dat je een account hebt aangemaakt en blijf lekker meeposten, vinden we gezellig!
Iddquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga even koffie halen, als test.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:08 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja hoor, je kan ook echt niet weggaan en weer een % erbij![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:08 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja hoor, je kan ook echt niet weggaan en weer een % erbij![]()
Nou dat hoop ik toch nietquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:09 schreef Niels93 het volgende:
Dit is gewoon de Eleni van 2019. Alleen stonden we al bovenaan
Dit is eerder de nieuwe Loreenquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:09 schreef Niels93 het volgende:
Dit is gewoon de Eleni van 2019. Alleen stonden we al bovenaan
Dit zou wel een verklaring kunnen zijn, want ik zie verder geen andere reden. Dat via-via landen toch wel zijn gaan weddenquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:05 schreef Em31 het volgende:
Ik begin hierdoor bijna te denken dat we de jury dik hebben gewonnen ofzo? We zijn van gisteren 21 naar nu 37 gevlogen.
Of de staging was eerst gewoon echt heel matig
We blijven maar groenquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
OMG Greysie, mother of all fokkers.
Wat een crazyness (Greysyness)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |