Beetje aanpassen aan de concurrentiequote:Op donderdag 16 mei 2019 13:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het begin is vaak ietsjes vals. Dat vind ik niet zo mooi.
Ja dat lage blijf ik ook het enige minpuntje vinden + dan die complete donkere staging. Gelukkig is het wel prachtig als hij daarna hoger begint te zingen, dan vergeet ik dat begin ook wel weerquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het begin is vaak ietsjes vals. Dat vind ik niet zo mooi.
Neequote:Op donderdag 16 mei 2019 13:34 schreef Blueberry. het volgende:
Trekken jullie het nog een beetje? (ik niet)
Vals heb ik nog niet gehoord (maar heb ook niet alles gezien/gehoord), wel onzeker.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat lage blijf ik ook het enige minpuntje vinden + dan die complete donkere staging. Gelukkig is het wel prachtig als hij daarna hoger begint te zingen, dan vergeet ik dat begin ook wel weer
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beetje aanpassen aan de concurrentie
Ja, maar nee niet vals hoor. Het is meer het zwakste deel van het nummer vind ikquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vals heb ik nog niet gehoord (maar heb ook niet alles gezien/gehoord), wel onzeker.
Heb jij de tv beelden bekeken?
OMG Greysie, mother of all fokkers.quote:
Ik geloof er pas echt in als we na vanavond ook bij ESCtracker op die verschillende pagina's Soldi voorbij gaan... want tot nu toe blijf ik met name Italie erg gevaarlijk vinden...quote:
Oh zo, ik vind het wel wat hebben, beetje emo.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, maar nee niet vals hoor. Het is meer het zwakste deel van het nummer vind ik
We stonden gisteren op 30% dacht ikquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:05 schreef Em31 het volgende:
Ik begin hierdoor bijna te denken dat we de jury dik hebben gewonnen ofzo? We zijn van gisteren 21 naar nu 37 gevlogen.
Of de staging was eerst gewoon echt heel matig
Als Israël nog eens wint organiseren wij het misschien ook wel ja. Of bij (God verhoede) winst voor Australië.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er hier ook iemand die, net als ik, het gewoon over me heen laat komen en allang geaccepteerd heeft dat het festival gewoon hier gehouden wordt, volgend jaar?
quote:
Italy komt niet eens top 3 denk ik. Rommelige staging, komt niet over.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof er pas echt in als we na vanavond ook bij ESCtracker op die verschillende pagina's Soldi voorbij gaan... want tot nu toe blijf ik met name Italie erg gevaarlijk vinden...
Dank!quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Welkom! Hyper lekker mee![]()
Vanavond is niet iedereen hier, dus lekker mee postenals dat kan met je werk tenminste..gewoon de stekkers uit de bellen trekken, stroom eraf. Klaar
![]()
1979 belde..we winnen het gewoon op eigen kracht hoorquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als Israël nog eens wint organiseren wij het misschien ook wel ja. Of bij (God verhoede) winst voor Australië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |