Beest 🐖🐕quote:Op donderdag 16 mei 2019 07:49 schreef Doublepain het volgende:
Beetje verslapen, maar dat is niet erg gelukkig
Ja, een jaar lang gratis slechte kip eten is wel echt een wereldprestatiequote:Op donderdag 16 mei 2019 09:24 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ed-chicken~a2abaf50/
Wat een baas.
Altijd mooi als ze social media reacties erbij zettenquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:24 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ed-chicken~a2abaf50/
Wat een baas.
ik half 8 pffquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:35 schreef Saind het volgende:
Vandaag om 8 uur begonnen met werken omdat ik toch wakker was en dacht het heel druk te hebben, maar ik ben al bijna klaar tot m'n eerste afspraak om 14;00 pas.
Denk straks ff broek uit en blowen
Waarom doet ze dat. Mist ze een paar essentiële hersencellen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:00 schreef Saind het volgende:
ah godverdomme m'n nicht post foto's van d'r bevalling op internet
hele badkuip vol bloed
Ik was al ziek en dan krijg ik dit er nog bij
wat heb je voor rare nicht danquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:00 schreef Saind het volgende:
hele badkuip vol bloed
Ja weet het ook nietquote:
Gadverdammequote:Op donderdag 16 mei 2019 10:00 schreef Saind het volgende:
hele badkuip vol bloed
quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:00 schreef Saind het volgende:
hele badkuip vol bloed
Haha wtfquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:00 schreef Saind het volgende:
hele badkuip vol bloed
Pic in de appquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haha wtf
Graag GEEN pics in de app por favor
dus het was een bekende? Wat een debiel wijfquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:00 schreef Saind het volgende:
hele badkuip vol bloed
Als je niet weet wie mailt geloof ik?quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:22 schreef JanPawelII het volgende:
Wanneer open je in het Nederlands met
Geachte
Altijdquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:22 schreef JanPawelII het volgende:
Wanneer open je in het Nederlands met
Geachte
quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je niet weet wie mailt geloof ik?
Vandaag chest maat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet ik veel joh
Ik krijg altijd: Beste Mohammed
Maakt niet uit vriend. Jij hebt mij tenminste gefeliciteerd.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet ik veel joh
Ik krijg altijd: Beste Mohammed
Kut Ajaxquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maakt niet uit vriend. Jij hebt mij tenminste gefeliciteerd.
Ben je jarigquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maakt niet uit vriend. Jij hebt mij tenminste gefeliciteerd.
Ik weet dat ze een nieuwe schoonmaker zoeken, maar dat maakt ons nog niet meteen collega's vriend.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We worden misschien binnenkort collega's.
Ga je WWer wordenquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We worden misschien binnenkort collega's.
Ja perfect. Lekker zonnetje, hele middag op terras gezeten. Markt zat vol met Feyenoorders maar totaal geen gezeik. Ook geen controles bij het stadion ondanks ze dat aangekondigd hadden.quote:
Middagje vrij genomen inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:41 schreef Adames het volgende:
[..]
wel gewoon netjes vrij gevraagd mag ik hopen
Oh dacht dat jij beveiliger was.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet dat ze een nieuwe schoonmaker zoeken, maar dat maakt ons nog niet meteen collega's vriend.
Sittard moet nacompetitie spelen toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja perfect. Lekker zonnetje, hele middag op terras gezeten. Markt zat vol met Feyenoorders maar totaal geen gezeik. Ook geen controles bij het stadion ondanks ze dat aangekondigd hadden.
Mooi dat ze erin blijven dus
onze carriereboy elan aan het woordquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet dat ze een nieuwe schoonmaker zoeken, maar dat maakt ons nog niet meteen collega's vriend.
Nee.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sittard moet nacompetitie spelen toch?
Excelsior en Graafschapquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sittard moet nacompetitie spelen toch?
Kan me de laatste keer niet herinneren dat een (echt nieuwe) promovendus er het jaar erna weer eruit lag.quote:
Op kantoor lolquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ooit op een blauwe maandag nog gedaan ja, maar waarom zou je dat willen worden
Dat lijkt me al helemaal ergquote:
Klinkt primaquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me al helemaal erg
Zit ook wel eens met onze beveiliger te ouwehoeren, die gaf een keer aan dat je op een gegeven moment extreem goed in niks doen wordt.
Lijkt je dat niet dodelijk saai dan? Of ga je direct een leidinggevende functie doen?quote:
Nee. Vooral beetje back office hr. Ik ben in de horeca ook wel een beetje klaar momenteel. Was een chill jaar vanwege de uittripjes van Ajax. Nu maar hopen dat ik bij een oké baas kom.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt je dat niet dodelijk saai dan? Of ga je direct een leidinggevende functie doen?
Ik deed objectbeveiliging, moest je 's nachts een beetje over bedrijventerreinen crossen. Was op zich wel lachen, en door onregelmatige uren beurde het ook nog best redelijk voor wat er qua werk tegenover stond.
Dat is altijd maar de vraagquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Vooral beetje back office hr. Ik ben in de horeca ook wel een beetje klaar momenteel. Was een chill jaar vanwege de uittripjes van Ajax. Nu maar hopen dat ik bij een oké baas kom.
Oehhhhhquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Er zijn beelden opgedoken van de bachelorparty van je vriend.
Ik gok op Fc Volendam en Dordrecht.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan me de laatste keer niet herinneren dat een (echt nieuwe) promovendus er het jaar erna weer eruit lag.
quote:
nou ja pakweg 10+ jaar. Bijna elke club heeft wel eredivisie gespeeld, maar ik vond GAE eerste keer wel weer nieuw, net als een Cambuur en Fortuna.quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:30 schreef napoleonfour het volgende:
of je moet bij nieuw bedoelen iemand die nog nooit in de ere heeft gespeeld?
quote:
What up?quote:
Even pauze. Dan weer arbeiten.quote:
Picsquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:45 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik ga mn trouwjurk ophalen, ben onderweg en een partijtje misselijk!!
quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:45 schreef Charlotte3 het volgende:
Je ziet wel regelmatig dat vrouwen zich net voor de bruiloft enorm inzetten om er goed uit te zien voor de foto's. Vaak zie je dat ze zich daarna even volledig laten gaan, kort erna krijgen ze een kind + zwangerschapskilo's. Na de bevalling mogen ze eindelijk weer drinken met de meiden. 5 jaar later en 100 excuses verder zit er zo 15-20 kilo meer aan en hebben ze de sportiviteit van een Engelse bulldog op een tropische zomerdag.quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:55 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd of @:Charlotte3 er nog wel inpast.
Trouwen...quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:45 schreef Charlotte3 het volgende:
Waar had je me gisteren voor nodig?quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:32 schreef Adames het volgende:
[..]
nou ja pakweg 10+ jaar. Bijna elke club heeft wel eredivisie gespeeld, maar ik vond GAE eerste keer wel weer nieuw, net als een Cambuur en Fortuna.
Dat is allemaal midden jaren 90 toch.
Net als dat een Den Bosch (voor mij) weer nieuw zou voelen
Ja, 3 kilo lichter dan vorige keer.. mag alleen niet meer bijkomen nuquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:55 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd of @:Charlotte3 er nog wel inpast.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ziet wel regelmatig dat vrouwen zich net voor de bruiloft enorm inzetten om er goed uit te zien voor de foto's. Vaak zie je dat ze zich daarna even volledig laten gaan, kort erna krijgen ze een kind + zwangerschapskilo's. Na de bevalling mogen ze eindelijk weer drinken met de meiden. 5 jaar later en 100 excuses verder zit er zo 15-20 kilo meer aan en hebben ze de sportiviteit van een Engelse bulldog op een tropische zomerdag.
[..]
Je ziet wel regelmatig dat vrouwen zich net voor de bruiloft enorm inzetten om er goed uit te zien voor de foto's. Vaak zie je dat ze zich daarna even volledig laten gaan, kort erna krijgen ze een kind + zwangerschapskilo's. Na de bevalling mogen ze eindelijk weer drinken met de meiden. 5 jaar later en 100 excuses verder zit er zo 15-20 kilo meer aan en hebben ze de sportiviteit van een Engelse bulldog op een tropische zomerdag.
Gelachen!quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een goede post in de sc.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kapigod.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kapogodquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het leven van @Jojoortje in een notendop.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ziet wel regelmatig dat vrouwen zich net voor de bruiloft enorm inzetten om er goed uit te zien voor de foto's. Vaak zie je dat ze zich daarna even volledig laten gaan, kort erna krijgen ze een kind + zwangerschapskilo's. Na de bevalling mogen ze eindelijk weer drinken met de meiden. 5 jaar later en 100 excuses verder zit er zo 15-20 kilo meer aan en hebben ze de sportiviteit van een Engelse buldog op een tropische zomerdag.
[..]
@charlotte3quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom trouw ik niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee Elan. Ze wil geen kinderen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil jij eigenlijk wel kinderen nu?
Ik dacht ik vraag het gewoon ook
Dit vind ik ook heel apart!quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
En waarom geef jij antwoord op die vraag. WTF
Nee, ik wil geen kinderen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil jij eigenlijk wel kinderen nu?
Ik dacht ik vraag het gewoon ook
Omdat ze dit al 40/45 keer heeft verteldquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
En waarom geef jij antwoord op die vraag. WTF
Als het niet vaker isquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ze dit al 40/45 keer heeft verteld
Omdat ik een kerel benquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet?
@:onlogisch dit vraag ik dus niet aan jou!
quote:
Om heel veel redenen, maar vooral omdat ik het een te grote verantwoordelijkheid vindquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet?
@:onlogisch dit vraag ik dus niet aan jou!
Nee niet ontmoet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je de zoon van onlogisch al ontmoet? Jullie zijn een koppeltje toch?
iemand was negatief over willem 2quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar had je me gisteren voor nodig?
Niet echt. Ik was aan het reageren in een andere SC.quote:
Ja. En een stuk minder he. Ik woon niet op stal.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:57 schreef Adames het volgende:
[..]
ben je nog steeds een paardenmeisje?
dat is toch ook een hele verantwoordelijkheid
Wacht maar tot je bij Onlo gaat wonen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En een stuk minder he. Ik woon niet op stal.
Dan woon ik wel in een stalquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij Onlo gaat wonen.
Niks mis mee.quote:
Yes. En aardbeitjes en eitjes. Nog wat anders?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:04 schreef onlogisch het volgende:
Zo even de gym slopen.
@:Samzz neem jij nog een pak melk mee?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis mee.
[..]
Yes. En aardbeitjes en eitjes. Nog wat anders?
Rot gewoon een eind op. Dit boeit niemand.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:16 schreef Samzz het volgende:
Superleuk jurkje gekocht voor nog geen 15 euro![]()
.
Mij wel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rot gewoon een eind op. Dit boeit niemand.
Het was zelfs hier op het nieuws.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
Op naar het Ajax topic voor de huldiging.
Zou zonde zijn van al die inzetquote:
Dit zijn de eckte hoor! Niet eens naar Amsterdam maar een beetje op FOK! hangen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
Op naar het Ajax topic voor de huldiging.
ik ben wel in Amsterdamquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit zijn de eckte hoor! Niet eens naar Amsterdam maar een beetje op FOK! hangen?
Liveverslag van een huldigingquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit zijn de eckte hoor! Niet eens naar Amsterdam maar een beetje op FOK! hangen?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn post is ook nog eens #34. DIT KAN GEEN TOEVAL MEER ZIJN!!!!!quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Liveverslag van een huldiging
Veel treuriger krijg je het niet
Hou je tyfusbek vuile anti-semiet. Nsb'er. Jodenhater. Anne-frank verkrachter.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Liveverslag van een huldiging
Veel treuriger krijg je het niet
Okeeequote:Op donderdag 16 mei 2019 17:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hou je tyfusbek vuile anti-semiet. Nsb'er. Jodenhater. Anne-frank verkrachter.
Dit klopt eigenlijk wel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rustig aan Moslimquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
er is blijkbaar wel behoefte aanquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is die poppenkast in 020 nou eindelijk voorbij of wat?
Waarom moeten vrouwen er altijd bij zeggen dat het weinig gekost heeft? Wat boeit ons dat nou.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:16 schreef Samzz het volgende:
Superleuk jurkje gekocht voor nog geen 15 euro![]()
.
Nederlanders in het algemeen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen er altijd bij zeggen dat het weinig gekost heeft? Wat boeit ons dat nou.
Deze huldiging is voor hem.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:46 schreef Elan het volgende:
Is Nouri al aan het woord geweest op die huldiging? Of nouja zijn vader.
Spelen er nog Feyenoorders mee?quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:42 schreef 3rr0r het volgende:
Oranje onder 17 halve finale tegen Spanje nu live
https://nos.nl/livestream(...)ederland-spanje.html
Ben sinds vorige week gaan verdiepen en die shit stijgt meteen, kunnen ze niet even wachtenquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:54 schreef JanPawelII het volgende:
Wat leuk, kapiteintje terug.
Bitcoin nog 2000$ stijgen en dan is @:atypisch ook weer terug.
Wat een feest!
ik hoop dat ze daar nu wel een beetje klaar mee zijnquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:46 schreef Elan het volgende:
Is Nouri al aan het woord geweest op die huldiging? Of nouja zijn vader.
Uiteraard, potje ESFHAX?quote:
Omdat dat echt weinig geld isquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen er altijd bij zeggen dat het weinig gekost heeft? Wat boeit ons dat nou.
Ik moest inderdaad gniffelen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:23 schreef Caland het volgende:
Mijn grap in het PSVtopic wordt goed ontvangen
Mag ik de eerste zijn die je feliciteert met dat succes.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:23 schreef Caland het volgende:
In het Ajaxtopic ook, je bent op dreef.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:23 schreef Caland het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat Buitendam je behoorlijk hard en raak aanpakt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:23 schreef Caland het volgende:
Oh. Snap ik ook niet. Prima seizoen gehad. Wie was het?quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:55 schreef Adames het volgende:
[..]
iemand was negatief over willem 2
onbegrijpelijk
6-2quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Snap ik ook niet. Prima seizoen gehad. Wie was het?
Sow hé. Understatement wel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat Buitendam je behoorlijk hard en raak aanpakt.
De vraag is nu. Ben jij het met Buitendam eens of niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat Buitendam je behoorlijk hard en raak aanpakt.
Haags had je al geantwoord?quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:25 schreef Jojoortje het volgende:
Haags ben nog niet geslaagd.
Examen wordt opgestuurd? Gvd. Hoe lang duurt dat?
Kut Pieter Zwartquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:44 schreef Caland het volgende:
Wtf vi pro heeft niet eens een zoekfunctie
Waar is dat topic eigenlijk met die chefkok?quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vraag is nu. Ben jij het met Buitendam eens of niet.
Waarom zou mij dit interesseren? Was er niet bij, heb het niet gezien.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jou. Ik heb ook niet gekeken.
Nee haha. Komt goed joh, maak je niet zo druk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:50 schreef Jojoortje het volgende:
Kun je mijn examen niet onderscheppen?
Dag Jojoquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom kon die vrouw het zelf niet nakijken?
Is toch het mooiste wat er is dat soort reisjes. Volgend jaar mag je voor de 40-45e keer naar Heerenveen. Nou genieten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou mij dit interesseren? Was er niet bij, heb het niet gezien.
Kan me ook niet voorstellen dat alle spelers gemotiveerd waren. Nog 2 weken voor niks spelen om daarna, hoop je dan, na 1 week vakantie weer op te mogen dragen tegen een vage oostblokclub.
Beter geven ze dat ticket gewoon aan de nummer 5.
Ja fuck die plee-offsquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou mij dit interesseren? Was er niet bij, heb het niet gezien.
Kan me ook niet voorstellen dat alle spelers gemotiveerd waren. Nog 2 weken voor niks spelen om daarna, hoop je dan, na 1 week vakantie weer op te mogen dragen tegen een vage oostblokclub.
Beter geven ze dat ticket gewoon aan de nummer 5.
Staat in CUL.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar is dat topic eigenlijk met die chefkok?
Ik wilde dat gaan lezen maar kan het nu niet meer vinden
Voor supporters wel. Ik zou wel zijn gegaan. Maar als speler is dat toch kut. Geef die gasten ook gewoon even vakantie om zich weer op te kunnen laden.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch het mooiste wat er is dat soort reisjes. Volgend jaar mag je voor de 40-45e keer naar Heerenveen. Nou genieten.
Niks ten nadele van Heerenveen hoor @:rensajacied
Keldert toch wel weer, volgende kans komt sowieso.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben sinds vorige week gaan verdiepen en die shit stijgt meteen, kunnen ze niet even wachten
Ik hoop dat dit je 7e bakje is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Al mijn favoriete fokkers drinken koffie.
Ik ook!quote:
Ik ga nooit in mijn leven koffie drinkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
Beter drink je eens koffie Inso. Aspartaam is levensgevaarlijk.
Hey, die hebben we lang niet gehoord.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
Beter drink je eens koffie Inso. Aspartaam is levensgevaarlijk.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Al mijn favoriete fokkers drinken koffie.
Hear hear.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:04 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik ga nooit in mijn leven koffie drinken
Ik ben het ook pas op latere leeftijd gaan drinken. Vond het ook maar smerig.quote:
Ik schijn verplicht te zijn om andere mensen in nood te helpen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey, die hebben we lang niet gehoord.
2 liter cola light is wel veel ja. Dat krijg ik ook niet weg.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik schijn verplicht te zijn om andere mensen in nood te helpen.
Moest je ook zo lang wachten op de uitslag?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. BhvGod. Ik ben ook gecertificeerd.
Weet dat echt niet meer. Is al 8 jaar geleden. Sindsdien alleen elk half jaar herhalingquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moest je ook zo lang wachten op de uitslag?
Verplicht?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik schijn verplicht te zijn om andere mensen in nood te helpen.
lekkere bhv'erquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Of als je gaat reanimeren maar zijn mond zit onder het bloed. Geef je dan mond op mond?
Ik heb in m'n jas zo'n zakje, maar anders no way als ik hem/haar niet ken.
EIGEN VEILIGHEID EERST.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Of als je gaat reanimeren maar zijn mond zit onder het bloed. Geef je dan mond op mond?
Ik heb in m'n jas zo'n zakje, maar anders no way als ik hem/haar niet ken.
Inderdaad, lekker laten verrotten ja tochquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:16 schreef Samzz het volgende:
In theorie is iedereen 'verplicht' een mens in nood te helpen.
In de praktijk komt daar niet veel van terecht.
ik ook niet.quote:
Oh okay.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
We gaan naar de finale, EK U17
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik reed ooit langs een groepje mensen en zag een persoon op de grond. Had toen net m’n ehbo diploma gehaald en heb de auto aan de kant gezet en gevraagd of ik kon helpen. JAH EUH hij ademt geloof ik niet meer.
En niemand.... deed... iets... behalve 112 bellen dan. Walgelijk.
Volgens mij kan je beter niks doen dan iets fout doenquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik reed ooit langs een groepje mensen en zag een persoon op de grond. Had toen net m’n ehbo diploma gehaald en heb de auto aan de kant gezet en gevraagd of ik kon helpen. JAH EUH hij ademt geloof ik niet meer.
En niemand.... deed... iets... behalve 112 bellen dan. Walgelijk.
Nee, je kunt beter iets doen dan niets. Al is t maar hartmassage. Of minimaal in de stabiele zijligging als diegene (weer) ademt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter niks doen dan iets fout doen
met happy end?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je kunt beter iets doen dan niets. Al is t maar hartmassage.
Direct 112 bellen, diegene gaat je vertellen wat te doen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je kunt beter iets doen dan niets. Al is t maar hartmassage.
Niet waar.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter niks doen dan iets fout doen
Nou, regelmatig 112 moeten bellen, maar nog nooit is me verteld wat ik moest doen behalve bij t slachtoffer blijven en iemand de ambu op laten vangenquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Direct 112 bellen, diegene gaat je vertellen wat te doen.
Zat er bij jullie ook een viesdikke pop bij? Die moet je flink aanpakken bij reanimeren.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de uitzondering.
Eens.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik pik de niet-BHV'ers er zo uit.
@:jojoortje
Steek je lul erinquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat er bij jullie ook een viesdikke pop bij? Die moet je flink aanpakken bij reanimeren.
@:jancees
Nouja, ze vragen van alles uit waardoor ze het al in kunnen schatten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, regelmatig 112 moeten bellen, maar nog nooit is me verteld wat ik moest doen behalve bij t slachtoffer blijven en iemand de ambu op laten vangen. Zelf wel de tegenwoordigheid van geest e.e.a. te checken/na te vragen, laten liggen of stabiel leggen, maar het waren nooit hele ernstige gevallen gelukkig.
Normale pop was het. Zonder benen, die lagen nog in haar busje.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat er bij jullie ook een viesdikke pop bij? Die moet je flink aanpakken bij reanimeren.
@:jancees
Gebeurt wel vaker. Maar als je moet kiezen tussen een leven en wat ribben, dan zou ik me niet zo druk maken om die ribben.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:31 schreef Jojoortje het volgende:
Heb die kerel z’n ribben gebroken toen. Maar dat was wel goed zei die verpleegkundige toen.
Weet ik Lenny God.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker. Maar als je moet kiezen tussen een leven en wat ribben, dan zou ik me niet zo druk maken om die ribben.
Gr gr.
Iemand die al 8 jaar BHV heeft.
Bel de wouten!!!quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:32 schreef JanPawelII het volgende:
Ik alleen alarmnummers om de wouten te laten komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |