Het is nu eindelijk eens bij te houden met lezen/posten tegelijk. Topics 3 t/m 5 heb ik vooral moeten lezenquote:
Is toch niet voor een punt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef Andromache het volgende:
Fuck echt zonde van Italië.
En Michael gaat vals.
Denk dat mensen thuis de staging wellicht niet begrijpen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:02 schreef Amarinthe het volgende:
Damn heb Italië gemist wat vonden jullie?
In de Discord is iedereen super fan van Italië (meer dan van NL) en die zeggen allemaal "Italy you fucked it up, shit staging"
Waarom zingen mensen ineens vals als het daarvoor altijd goed ging?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef Andromache het volgende:
En Michael gaat vals.
Stressquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
Waarom zingen mensen ineens vals als het daarvoor altijd goed ging?
Nou de beeldregie was ook niet zo dynamisch als waar het nummer wat mij betreft om vraagt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef ijs_beer het volgende:
Och arrem Mahmoud heeft echt pech gehad met z'n ziekzijn.
Wat ging er mis bij Italië?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef Andromache het volgende:
En Michael gaat vals.
Denk te simpel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
Wat was er mis met de staging van Mahmood?
Voor Italie is er eigenlijk nog niets aan de hand, die moet er vrijdagavond pas echt staan... dan worden de punten voor de finale pas voor 50% verdeeldquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef Andromache het volgende:
En Michael gaat vals.
Goede reis en heel veel plezier daar!quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:59 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Thx en hopelijk wel idd!! Het werd na 44 jaar tijd.
He saw the odds go down the drainquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:04 schreef Dave het volgende:
Hoezo moest ie huilen dan? Spanning, of ging het echt zo slecht?
Ik zit live te kijken op die jurystream en vooral het begin was erg onzuiver. Gelukkig voor hem telt het niet voor een beoordeling.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
Michael Rice klinkt op de ESCunited stream helemaal niet zo slecht? Hoe is het op jullie stream dan?
Saai, rommelige danders en zelf loopt hij er ook bij alsof hij een gangster is. Ik vind het gewoon niks en het past gewoon allemaa niet ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
Wat was er mis met de staging van Mahmood?
o natuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor Italie is er eigenlijk nog niets aan de hand, die moet er vrijdagavond pas echt staan... dan worden de punten voor de finale pas voor 50% verdeeld
Mahmoodquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:06 schreef Greys het volgende:
Wie ging huilen.
Ik was ff dat van het omdraaien vd bal aan het doorgeven voor @:Dave
Mahmood; volgens Matt had hij betraande ogenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:06 schreef Greys het volgende:
Wie ging huilen.
Maywood blijkbaarquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:06 schreef Greys het volgende:
Wie ging huilen.
Nee, Winne volgend jaar. Dit jaar Duncan.quote:
https://www.twitch.tv/sammcternanquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:06 schreef Moira. het volgende:
Shit heeft iemand nog ff gauw het twitch linkje?
Maar demense zien dit morgen wel op tv, geen lekkere eerste indruk dan zeg maar als het zo gaat.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor Italie is er eigenlijk nog niets aan de hand, die moet er vrijdagavond pas echt staan... dan worden de punten voor de finale pas voor 50% verdeeld
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:06 schreef Greys het volgende:
Wie ging huilen.
Aw..quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mahmood; volgens Matt had hij betraande ogen
https://twitch.tv/sammcternanquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:06 schreef Moira. het volgende:
Shit heeft iemand nog ff gauw het twitch linkje?
Italie gaat et niet winnenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoop dat het toch goed komt met Italië voor vrijdag. Liever dat dat wint dan een Zweden of Rusland of zo (als het Nederland niet wordt)
Dit wel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dus Italië zakt door het ijs? Zou ik helemaal niet erg vindenNooit wat met dat nummer gehad
Damn, dat mis ik dan weer.quote:
Weinig opzienbarends. Of hij wil winnen en of hij het naar zijn zin heeft in Israëlquote:
Zou ik ook doenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:10 schreef Andromache het volgende:
Duncan was flink aan het flirten met Bar hahaha.
Dat gezicht van die knakker op de achtergrondquote:
Can you blame him? Godsgruwelijk mooie vrouw is datquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:10 schreef Andromache het volgende:
Ja dat is wel een plaatjequote:Op woensdag 15 mei 2019 23:11 schreef Nexum het volgende:
[..]
Can you blame him? Godsgruwelijk mooie vrouw is dat
Hij is toch van de herenliefde die Duncan ?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:10 schreef Andromache het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar wat kan een draadje van een lichtbol nou voor enorme schade aanrichten?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:12 schreef ato het volgende:
Nou ondanks dat draadje aan de lichtbol staat wij op 30 procent bij de odds en jury rehearsals
Dat komt goed mensen..
Dingen zijn niet zo zwartwit. Ik kan ook KOEKOEK denken bij een vrouw.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:12 schreef TLC het volgende:
[..]
Hij is toch van de herenliefde die Duncan ?
Hij is bi, maar heeft momenteel een vriendquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:12 schreef TLC het volgende:
[..]
Biseksueel!quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:12 schreef TLC het volgende:
[..]
Zena?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dingen zijn niet zo zwartwit. Ik kan ook KOEKOEK denken bij een vrouw.
Dit is wel echt een wow-momentje volgens mij?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:13 schreef lashatumbai het volgende:
Zodra de violen op het eind komen heb je dus dit shot met lampen van achter uit de zaal, de bal zie je nog echt omhooggaan en de camera draait om duncan heen. Fantastisch #chickenskin [ afbeelding ]
En dan doet iedereen zijn lamp op zijn telefoon aan in de finale. Bohhh dat gaat mooi worden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:13 schreef lashatumbai het volgende:
Zodra de violen op het eind komen heb je dus dit shot met lampen van achter uit de zaal, de bal zie je nog echt omhooggaan en de camera draait om duncan heen. Fantastisch #chickenskin [ afbeelding ]
Hij is biseksueelquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:12 schreef TLC het volgende:
[..]
ja meer dan de lamp voor mij persoonlijkquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is wel echt een wow-momentje volgens mij?
Je moet wel toegeven dat voor 16 jaar het super knap is om daar te staan voor miljoenen mensen en zo careless je ding te doenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Grappig, dat vind ik dan juist weer geen mooie meid.
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op woensdag 15-05-2019 om 23:11:11That Swedish staging is mind-blowing. Every camera shot crafted to absolute perfection. Netherlands also an improver based on early rehearsals. These are the two songs juries will focus on. reageer retweet
Model, dus zij zal ook wel heel lang zijnquote:
Inderdaad, dom dat we daar niet aan dachten. Die sinussen zijn de projecties van die lasers. Ik dacht even dat Ilse c.s. alsnog gek waren geworden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:13 schreef lashatumbai het volgende:
Zodra de violen op het eind komen heb je dus dit shot met lampen van achter uit de zaal, de bal zie je nog echt omhooggaan en de camera draait om duncan heen. Fantastisch #chickenskin
Dit creëert dus dat rare visuele effect wat we eerder vandaag zagen. [ afbeelding ]
Ga maar naar http://www.rtve.es/buscador?q=Eurovision%20Song%20Contest%202019 blijkbaar mogen ze dat.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:14 schreef Greys het volgende:
Wtf in die gelekte beelden zie je bovenaan rechts gewoon RTVE.es staan.
God dat zou wel echt een dikke anti-climax zijnquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:16 schreef grazz het volgende:
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op woensdag 15-05-2019 om 23:11:11That Swedish staging is mind-blowing. Every camera shot crafted to absolute perfection. Netherlands also an improver based on early rehearsals. These are the two songs juries will focus on. reageer retweet
Ja hoor, Sweden is weer absolute perfection en mind-blowing.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:16 schreef grazz het volgende:
Ik vond er eigenlijk geen reet aan, sorryquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoor, Sweden is weer absolute perfection en mind-blowing.Met hun 3 uur extra rehearsals
Ow wow!quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:14 schreef Max23 het volgende:
Let niet op het gebrekkige geluid.
Terugspoelen naar iets meer dan 1 uur geleden
Die man is bijna aan het huilen tijdens Duncans optreden.
Met zulke grove leds gaat het niet vager worden, de focus gaat ook van duncan naar de lamp waardoor de lamp nog scherper wordt en duncan onscherp. Dit is ook wat ze van plan was zei ze in het interview met Aran. Ik hoop alleen dat een kan van die lamp in elk geval mooi is en dus mooi aansluit. En hopelijk het shot iets meer nemen waardoor je het ophangsysteem niet ziet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Inderdaad, dom dat we daar niet aan dachten. Die sinussen zijn de projecties van die lasers. Ik dacht even dat Ilse c.s. alsnog gek waren geworden.
Ik weet zeker dat Ilse ook nog niet tevreden is over de lamp, dus daar gaan ze ook nog wat aan doen. Dat shot moet vager, zodat je niet de ledjes kunt tellen.
twitter:LeaksEsc twitterde op woensdag 15-05-2019 om 23:11:21Italy (Jury Show) #Eurovision https://t.co/Wd5uZGUAT6 reageer retweet
Daardoor wel nogal steriel. Ik vond Nederland mooier qua staging, heel sfeervol.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoor, Sweden is weer absolute perfection en mind-blowing.Met hun 3 uur extra rehearsals
Ik ook niet, ik zie alleen NL of Zweden winnen op dit moment.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:21 schreef Cee het volgende:
Het heeft totaal geen nut om morgen zenuwachtig te zijn bij de enveloppen en toch weet ik dat ik het in m’n broek ga doen.
Er gebeurt te veel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:20 schreef Em31 het volgende:
Minuutje Italiëtwitter:LeaksEsc twitterde op woensdag 15-05-2019 om 23:11:21Italy (Jury Show) #Eurovision https://t.co/Wd5uZGUAT6 reageer retweet
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:22 schreef Nexum het volgende:
Stel je voor als Nederland niet doorgaat.
Ik wil die chaos wel zien eigenlijk
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:22 schreef Nexum het volgende:
Dat... dat..quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:22 schreef Nexum het volgende:
Dan breekt de pleuris uit en doen we 5 jaar niet meer mee.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:22 schreef Nexum het volgende:
Wordt een leuk feestje bij Henk in de kroegquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:22 schreef Nexum het volgende:
Hendriks Handige Hooivorkhandel gaat de beste maand ooit krijgenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:22 schreef Nexum het volgende:
Ja hij is weer enthousiastquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:16 schreef grazz het volgende:
Ik zit me nog te bedenken wat tactisch een goede envelop zou zijn om qua percentage meer kans te hebben op een envelop in de 2e helftquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:21 schreef Cee het volgende:
Het heeft totaal geen nut om morgen zenuwachtig te zijn bij de enveloppen en toch weet ik dat ik het in m’n broek ga doen.
Hear, hearquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:21 schreef Cee het volgende:
Een uur maar, ik een etmaalquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:23 schreef Em31 het volgende:
Dan zit ik net zoals bij Ajax weer een uur in shock op de bank
Meltdown van de eeuwquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:22 schreef Nexum het volgende:
Maar hoe gaan jullie dat zaterdag dan doen, want ik kan het niet denk ik.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hear, hear
We moeten elkaar gaan ondersteunen morgen
Ik wel iets langer dan een uur, ik denk dat m'n vriend me er vrijdagochtend af moet bikken als ie wakker wordtquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:23 schreef Em31 het volgende:
Dan zit ik net zoals bij Ajax weer een uur in shock op de bank
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wel iets langer dan een uur, ik denk dat m'n vriend me er vrijdagochtend af moet bikken als ie wakker wordt
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:23 schreef libranl het volgende:
[..]
Wordt een leuk feestje bij Henk in de kroeg![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wel iets langer dan een uur, ik denk dat m'n vriend me er vrijdagochtend af moet bikken als ie wakker wordt
ja dit idd, ik hoop maar dat we als één van de eersten worden opgenoemdquote:
Nee ik kan dat hoofd van die Jacques niet meer aanquote:
Als we echt kneiterhard hebben gewonnen of 2e zijn morgen zitten we wel in een van de eerste enveloppen, ze houden de laatste enveloppen wel over voor de echte spanning/sentimentquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:26 schreef grazz het volgende:
[..]
ja dit idd, ik hoop maar dat we als één van de eersten worden opgenoemd
De vloek van Nederlandquote:
Landslide overwinning. Euphoria-achtig let maar op.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:27 schreef ato het volgende:
Jongens zijn jullie echt bang dat Nederland de kwalificatie niet gaan halen.
Nederland gaat dik,de finale in.
Nee dat niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:27 schreef ato het volgende:
Jongens zijn jullie echt bang dat Nederland de kwalificatie niet gaan halen.
Joh speel even mee.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit bij een fake voting
Nederland gaat met een dik verschil winnen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:29 schreef Nexum het volgende:
Of stel je voor dat we zaterdag evenveel punten hebben als Zweden en dat in de tiebreaker Zweden van meer landen punten heeft gekregen
Zegt toch gnoegquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
NETHERLANDS OUT, Russia out, Sweden out, WTF is happening!?![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:29 schreef Nexum het volgende:
Of stel je voor dat we zaterdag evenveel punten hebben als Zweden en dat in de tiebreaker Zweden van meer landen punten heeft gekregen
FAXFLOP VAN DE EEUWquote:
Of ze doen het gewoon.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ga maar naar http://www.rtve.es/buscador?q=Eurovision%20Song%20Contest%202019 blijkbaar mogen ze dat.
Pannecoucke met strop!quote:
Dan ga ik rellenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:29 schreef Nexum het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
Matt die heel lief gaat zitten uitleggen aan kijkers dat dit NIET echt is, voordat mensen inmiddels 1000 doden zijn gestorven![]()
Die faxflop blijft erin hequote:
Ik beloof niks, maar die kans is aanwezigquote:
Die mensen verdienen gewoon in de waan te blijven tot morgenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
Matt die heel lief gaat zitten uitleggen aan kijkers dat dit NIET echt is, voordat mensen inmiddels 1000 doden zijn gestorven![]()
GOVDERquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat Bløf bezig is met Concert at Sea.
Ok dan is het goedquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doen ze vaker hoor favorieten niet door laten gaan bij fake voting.
Dan ga ik rellen want Zweden zou met Arcade gewoon op z'n gemakje winnenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:31 schreef Nexum het volgende:
OF stel je voor dat Zweden met 1 punt verschil heeft gewonnen.
1 punt.
1 puntje.
De punten moeten geheim blijven maar ze oefenen het even. Maar dat wist je toch wel.quote:
Wij gaan ook op het gemakje winnen. Trust in the Poopzquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan ga ik rellen want Zweden zou met Arcade gewoon op z'n gemakje winnen
Dan winnen we misschien weer eens!!!quote:
Dus dit was allemaal nep? Nee, dit wist ik echt niet, dit is de eerste keer dat ik van de fake voting heb gehoord (want ik volg het helemaal voor de eerste keer).quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
De punten moeten geheim blijven maar ze oefenen het even. Maar dat wist je toch wel.
Ik geloof er ook echt in.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij gaan ook op het gemakje winnen. Trust in the Poopz
San Marino for the Big Winquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
NETHERLANDS OUT, Russia out, Sweden out, WTF is happening!?![]()
![]()
JA!quote:
Ook al deed hij dat gevoeldingske niet. Het nummer is echt STEENGOED.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof er ook echt in.
Door het gevoel dat ie brengt itt Zweden. Harten veroveren, harten breken, tranen, alles.
Ja de voting is allemaal nep. Anders het enveloppenmoment op tv morgen toch niet spannend meer.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:34 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Dus dit was allemaal nep? Nee, dit wist ik echt niet, dit is de eerste keer dat ik van de fake voting heb gehoord (want ik volg het helemaal voor de eerste keer).
De optredens waren echt en de jury's stemmen op basis van deze optredens. De uitslagen die net genoemd zijn zijn wel nep, en vooral bedoeld om alle camerastandpunten en zo te oefenenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:34 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Dus dit was allemaal nep? Nee, dit wist ik echt niet, dit is de eerste keer dat ik van de fake voting heb gehoord (want ik volg het helemaal voor de eerste keer).
Geloof me we gaan winnen en dan ontmoet ik jullie volgend jaar in Amsterdamquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind je dit jaar wel oke Poepz0r, mits je niet overdrijft.
Oh, ik dacht dat dit een soort echte indicatie was. Dan kan ik nu gewoon goed slapen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja de voting is allemaal nep. Anders het enveloppenmoment op tv morgen toch niet spannend meer.En publiek heeft nog niet gekeken en gestemd.
Nexumquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:34 schreef Nexum het volgende:
Montenegro verdient het meer om te winnen dan Nederland laten we eerlijk zijn
Drink je nog wel even je warme chocomel op lieverd en pyjamatje aan hequote:Op woensdag 15 mei 2019 23:35 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit een soort echte indicatie was. Dan kan ik nu gewoon goed slapen.
Dan kunnen we volgend jaar allemaal naar de Teatro Titano in San Marino, met ruimte voor maar liefst 315 Eurovisie-fans.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
San Marino for the Big Win
say na na na na nèh nèh nèh nèhhh
Weer wat nieuws geleerd.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De optredens waren echt en de jury's stemmen op basis van deze optredens. De uitslagen die net genoemd zijn zijn wel nep, en vooral bedoeld om alle camerastandpunten en zo te oefenen
Gek.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geloof me we gaan winnen en dan ontmoet ik jullie volgend jaar in AmsterdamNa afloop lekker in de schommels hangen met de dames van FOK!
![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan kunnen we volgend jaar allemaal naar de Teatro Titano in San Marino, met ruimte voor maar liefst 315 Eurovisie-fans.
Of nog erger 0 punten, maar omdat Zweden vaker 12 punten heeft gekregen de winnaar is.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:31 schreef Nexum het volgende:
OF stel je voor dat Zweden met 1 punt verschil heeft gewonnen.
1 punt.
1 puntje.
Pas na het voorlezen van een verhaaltje.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Drink je nog wel even je warme chocomel op lieverd en pyjamatje aan he
HAHAHAHA. Dan gaat Mark Rutte LIVE op tv zeggen;quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Of nog erger 0 punten, maar omdat Zweden vaker 12 punten heeft gekregen de winnaar is.
Hoezo zelfs? Wat is dezequote:Op woensdag 15 mei 2019 23:37 schreef Greys het volgende:
Zelfs Poepz0r is dit jaar leuk.
WAT EEN JAAR MENSEH
hij is helemaal van de kaartquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:14 schreef Max23 het volgende:
Let niet op het gebrekkige geluid.
Terugspoelen naar iets meer dan 1 uur geleden
Die man is bijna aan het huilen tijdens Duncans optreden.
Alles wordt gerepeteerd van tevoren. Bij de juryshow en de andere rehearsals voor de echte semifinale morgen heb je altijd aan het einde dat de bekendmaking wordt geoefend (of het allemaal technisch goed verloopt enzo).quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:34 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een snotjoch. Maar daar mag je trots op zijn hoorquote:
Neequote:Op woensdag 15 mei 2019 23:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
San Marino for the Big Win
say na na na na nèh nèh nèh nèhhh
Was ik nog maar een joch, kolerequote:Op woensdag 15 mei 2019 23:39 schreef Nexum het volgende:
[..]
Je bent gewoon een snotjoch. Maar daar mag je trots op zijn hoor
Dat is immers bepaald via een supergoede wetenschappelijke benaderingquote:
Zal Jon Ola even bellenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zou trouwens wel eens willen zien hoe ALLE stemmen van Europa. Hoe die binnen komen zeg maar. Zien ze die honderdduizenden stemmen in een computer ofzo of hoe werkt dat.
Ik tel ze allemaal handmatig. Wil je nog dat ik wat stemmen van Zweden weggooi?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zou trouwens wel eens willen zien hoe ALLE stemmen van Europa. Hoe die binnen komen zeg maar. Zien ze die honderdduizenden stemmen in een computer ofzo of hoe werkt dat.
Dacht al.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alles wordt gerepeteerd van tevoren. Bij de juryshow en de andere rehearsals voor de echte semifinale morgen heb je altijd aan het einde dat de bekendmaking wordt geoefend (of het allemaal technisch goed verloopt enzo).
Maar er is natuurlijk nog geen echte uitslag, dus dan selecteren ze maar gewoon wat random landen, maar brengen het wel alsof het voor het echte is
Hoe oud ben je dan? 46?quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:37 schreef Greys het volgende:
Zelfs Poepz0r is dit jaar leuk.
WAT EEN JAAR MENSEH
Ik hou niet van schommelen!quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geloof me we gaan winnen en dan ontmoet ik jullie volgend jaar in AmsterdamNa afloop lekker in de schommels hangen met de dames van FOK!
![]()
Ik kom na de uitzending wel even langs, zodat je hier niet helemaal alleen zit.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:38 schreef Em31 het volgende:
Laat ik zo maar eens gaan slapen want morgen wordt het weer pleuris laat natuurlijk
En nu bedenk ik me dat veel van jullie hier natuurlijk morgen niet zijn voor de loting/running order meltdown
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |