neen, in nederland pas vanaf oktoberquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh ja dat wist ik wel, maar dat is toch allang geweest? lazarus is toch ook een ouder nummer dat daarin werd gebruikt
Ja mooi tochquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar dan hebben Che_ en dus Crip en dus Niels het ook
Binnenkort John Wick skin in Fortnite Dima en ik gaan kopenquote:
Flikker op met je kut spelletjequote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Binnenkort John Wick skin in Fortnite Dima en ik gaan kopen
Haha ben je 12 ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Binnenkort John Wick skin in Fortnite Dima en ik gaan kopen
Jezus Hansquote:
Ik las dit drie keer verkeerd.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Flikker op met je kut spelletje
Jaloersquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Flikker op met je kut spelletje
Zure dertiger gespotquote:
quote:
Liefquote:
Pas op dat het niet uit de klauwen loopt hequote:Op woensdag 15 mei 2019 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Zin in een broodje hamburger dus die pak ik ook nu, kan wel wennen aan dat vrijgezellenleven
Nee joh, we geven geld uit als water. Ding is de man zorgt en dat in ons geval financieel (hij heeft mij ingepraat door te studeren terwijl ik wilde werken). Als hij geld uit gaat geven aan een ander wijf is zijn prioriteit en zorgtaak verschoven en dat is een groter, lange termijn, probleem, dan dat 'ie een keer in een situatie terecht komt dat 'ie een keer een wijf kan douwen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef UitStraling het volgende:
Myrr beschermt de portemonnee van haar vriendje beter dan zijn piemel.
Laat broodjes hamburger niet mijn nieuw verslaving worden, wel goedkoper en gezonder dan vrouwen hjhahaquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas op dat het niet uit de klauwen loopt he
Bk Kingbox is er weer.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:58 schreef Chloroform het volgende:
Ook zin in hamburger
Of beter nog: cheeseburger
En kipnuggets
Wel een stuk gezonder ;pquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat broodjes hamburger niet mijn nieuw verslaving worden, wel goedkoper en gezonder dan vrouwen hjhaha
Ja dan klopt het dus wat ik zei.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee joh, we geven geld uit als water. Ding is de man zorgt en dat in ons geval financieel (hij heeft mij ingepraat door te studeren terwijl ik wilde werken). Als hij geld uit gaat geven aan een ander wijf is zijn prioriteit en zorgtaak verschoven en dat is een groter, lange termijn, probleem, dan dat 'ie een keer in een situatie terecht komt dat 'ie een keer een wijf kan douwen.
Morgenochtend meteen ff langsquote:
moet hij wetenquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien heeft ie wel een hele grote piemel
Sowieso is er eerst ruzie en daarna gesprekken en wederopbouw van ons fort.quote:
Kan er me iets bij voorstellen ja, beetje bijbeunen of een sugardaddy verwennen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sowieso is er eerst ruzie en daarna gesprekken en wederopbouw van ons fort.
Zou als single overigens financieel beter af zijn (op dit moment). Weet je hoe achterlijk veel toeslagen je krijgt als alleenstaande ouder.Snap wel dat die mensen niet werken.
Haha viesdik straks maar gelukkig heb je geld dus komt goed.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Zin in een broodje hamburger dus die pak ik ook nu, kan wel wennen aan dat vrijgezellenleven
Geld = geld.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:06 schreef Chloroform het volgende:
Zou ook wel sugardaddy willen maar met mijn leeftijd wordt dat al gauw een sugargranddaddy
Ga een geconcentreerd studeren johquote:
Ik heb Ritalin Zosk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga een geconcentreerd studeren joh
Ja maar heb daar alsnog te veel zelfrespect voorquote:
Koop ik Duits paspoort en ga lekker vettig wonen op een Thais eiland.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha viesdik straks maar gelukkig heb je geld dus komt goed.
Heb in mn kast op het werk van vier mentorleerlingen pillen liggen, zullen we handeltje beginnenquote:
Hey Nielsquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop ik Duits paspoort en ga lekker vettig wonen op een Thais eiland.
Dan moet je een Thaise partner hebben. Je kunt daar geen vastgoed beheren als buitenlander.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop ik Duits paspoort en ga lekker vettig wonen op een Thais eiland.
Echt he. Beetje leunenquote:
Ik wacht rustig af tot het woordje alsnog uit deze zin verdwenen is.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar heb daar alsnog te veel zelfrespect voor
Ben je ook.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, zosk vindt mij gewoon leuk
Jezus gaat dat zo ver tegenwoordig. Dwing je ze ook het te nemen? Is echt bagger als je niet uitgegroeid bent.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb in mn kast op het werk van vier mentorleerlingen pillen liggen, zullen we handeltje beginnen
Okéquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga een geconcentreerd studeren joh
Thailand ook echtquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan moet je een Thaise partner hebben. Je kunt daar geen vastgoed beheren als buitenlander.
Oh ja wacht jij wel je hebt geld Aaahahahah.
Kun je lang wachten en met jouw leeftijd is het maar de vraag of je dat nog gaat meemakenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af tot het woordje alsnog uit deze zin verdwenen is.
Kan ik we gebruiken denk ik jaquote:
Vrouwen verouderen driemaal zo snel als mannen, babydoll.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je lang wachten en met jouw leeftijd is het maar de vraag of je dat nog gaat meemaken
Nee ik stamp het gewoon fijn en laat het ze opsnuivenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jezus gaat dat zo ver tegenwoordig. Dwing je ze ook het te nemen? Is echt bagger als je niet uitgegroeid bent.
Ja dat is wel. Mannen rijpen als wijn en vrouwen als melkquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen verouderen driemaal zo snel als mannen, babydoll.
Pluk je er toch een van de straat daar en daarna gooi je hem in de Andamanse Zee?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je daar een huis laat bouwen moet dat op de naam van een Thai staan.
Oké aberquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan ik we gebruiken denk ik ja
Ik ga binnenkort maar beginnen aan cbd en THC olie
Niet perse. Heb gasten in de klas waarvan ik dacht die zijn mijn leeftijd, bleken ze 22 23.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat is wel. Mannen rijpen als wijn en vrouwen als melk
Die rookt het, dat is anders hahaquote:
Ik lust ook karnemelk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft er echt niks mee te maken maar okéquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niet perse. Heb gasten in de klas waarvan ik dacht die zijn mijn leeftijd, bleken ze 22 23.
Dan ben je af hoor.
Niet alle vrouwen hebben zulke goede genen zoals jij meidquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niet perse. Heb gasten in de klas waarvan ik dacht die zijn mijn leeftijd, bleken ze 22 23.
Dan ben je af hoor.
Nee want dat is het mooie, het blijft op hun naam staan en daarna is het van de staat tenzij je het verkoopt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pluk je er toch een van de straat daar en daarna gooi je hem in de Andamanse Zee?
Oké go for itquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die rookt het, dat is anders haha
In kleine hoeveelheden schijnt dit goed te zijn juist
Heh?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:13 schreef Myrr het volgende:
Verder is Thailand best een prima land. Op je zwarte snot en al die wijven die de hele tijd met die kutsyemmen van ze en al die hoeren en Slim Shady uit elke bar na is het best een prachtig land met goddelijk eten en overal pooltafels.
Trekt later wel rechtquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan ben je af hoor.
In dat gevalquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lust ook karnemelk.
Mits ik van tevoren weet dat het karnemelk is dan
Helemaal Wel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft er echt niks mee te maken maar oké
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan ik we gebruiken denk ik ja
Ik ga binnenkort maar beginnen aan cbd en THC olie
Watquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga ook niet eens meer mn best doen vanaf nu, bekijk het maar
Ok, dan koop ik een Peruaans eiland of zo, hebben die überhaupt wel eilanden eigenlijk?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee want dat is het mooie, het blijft op hun naam staan en daarna is het van de staat tenzij je het verkoopt.
Dus over 10 jaar maakt Braddie zelfs bij jou een kans?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij nog 10 jaar heeftquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus over 10 jaar maakt Braddie zelfs bij jou een kans?
Ja, maar is beschermd gebiedquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, dan koop ik een Peruaans eiland of zo, hebben die überhaupt wel eilanden eigenlijk?
Nog nooit geweest nee?quote:
Steek die maar in je zak maatquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is echt bizar hoog joh
Dat weet ik niet. Ik heb twee smetten in mijn brein en dat zijn kaartspellen en topografie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, dan koop ik een Peruaans eiland of zo, hebben die überhaupt wel eilanden eigenlijk?
Moet je wel af en toe vogelpoep schrapenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan het toch zelf ook beschermen dan?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij nog 10 jaar heeft
Gastquote:
Oooohja Bangkok is echt erg ranzig, ben zelfs nog in die rivier gesprongen om indruk te maken op een meisje maar stonk daarna echt drie dagen naar dat waterquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nog nooit geweest nee?![]()
Je weet dat je in bkk bent als je bij het uitstappen amper zuurstof binnen krijgt en binnen een uur het zwart je neus uit loopt.
De lucht daar is echt echt heel goor.
Nou misschien niet misschien wel. Het is bkk. Was altijd met vader mee dus hij weet vast wel wat je bedoelt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooohja Bangkok is echt erg ranzig, ben zelfs nog in die rivier gesprongen om indruk te maken op een meisje maar stonk daarna echt drie dagen naar dat water![]()
Ben je in dat hoerenflatgebouw geweest ook toevallig?
Dit klinkt bijna net zo teder en tragisch als het meisje met de zwavelstokjes.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga hem boven mijn bed hangen en als ik mij naar voel kijk ik naar jouw berichtje
Stopquote:
Hehehe, nou ben het met je eens hoor, prachtig land op de Thai Huntsman Spiders na dan en de vrouwen kakelen mij te schel en zijn net zo sexy als een tweedehands afwasdoekje.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou misschien niet misschien wel. Het is bkk. Was altijd met vader mee dus hij weet vast wel wat je bedoelt.
Zit soy nana op bkk? Nee is zo'n eiland geloof ik. Weet niet ben door heel Thailand geweest. Iedere stads eiland en het platteland maarja, topografie dus. Heeft me nooit geïnteresseerd wat waar precies ligt en het is dus 1 van de 2 dingen die mijn brein niet automatisch opslaat.
Zosk is een prachtige kerel dit is de juiste manier om duidelijk te maken wat het met me doetquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna net zo teder en tragisch als het meisje met de zwavelstokjes.
Gaat dit nu nou nog zo steeds door op discordquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:27 schreef HPLC het volgende:
Daar zit je dan om half 12 foto's te posten van iemand die wel succesvol is
Bro love.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zosk is een prachtige kerel dit is de juiste manier om duidelijk te maken wat het met me doet
Wat boeit jou dit nouquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat dit nu nou nog zo steeds door op discord
Neequote:Op woensdag 15 mei 2019 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel nou dat Braddie heeeeeeeel erg rijk was zou je dan....?
🙄quote:
Ja. Echt een kuttaal. Versta het wel grotendeels en dan valt het best mee hoor, klinkt alleen kut. Het eten maakt ook heel veel goed.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehehe, nou ben het met je eens hoor, prachtig land op de Thai Huntsman Spiders na dan en de vrouwen kakelen mij te schel en zijn net zo sexy als een tweedehands afwasdoekje.
Kom je pas echt achter wanneer de flappen zichtbaar zijnquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet eens een spoortje van twijfel ook
Nee, ben niet gevoelig voor geld, wil gewoon kunnen klaarkomen tijdens de seksquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet eens een spoortje van twijfel ook
Ik heb dit met Arabischquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Echt een kuttaal. Versta het wel grotendeels en dan valt het best mee hoor, klinkt alleen kut. Het eten maakt ook heel veel goed.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb dit met Arabisch
Alleen versta ik er geen reet vanhaha
Ja he, dat eten daar is echt goddelijk, heb al veel pogingen gedaan om het na te maken, kom soms een eind maar tja baas boven baasquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Echt een kuttaal. Versta het wel grotendeels en dan valt het best mee hoor, klinkt alleen kut. Het eten maakt ook heel veel goed.
Misschien is hij wel erg goed met zijn tong.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ben niet gevoelig voor geld, wil gewoon kunnen klaarkomen tijdens de seks
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is hij wel erg goed met zijn tong.
Zullen we hiermee stoppen jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is hij wel erg goed met zijn tong.
Wow, dat je Thais verstaat zeg.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet je contacten hebben, voor de juiste ingrediënten. Hier gaat om de haverklap een van de onderlinge vriendinnen wel erheen en die klmem dan terug met koffers vol voedsel en Thaise troep en medicijnen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja he, dat eten daar is echt goddelijk, heb al veel pogingen gedaan om het na te maken, kom soms een eind maar tja baas boven baas
Ik had ooit een knap jong poppetje als vriendin en die stond iedere ochtend zo te nekken tijdens het tandenpoetsen of als ze iets ranzigs rook of zag, vond dat bevreemdend geil gedrag.quote:
Ik heb dat ook als ik te diep ga met de borstelquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ooit een knap jong poppetje als vriendin en die stond iedere ochtend zo te nekken tijdens het tandenpoetsen of als ze iets ranzigs rook of zag, vond dat bevreemdend geil gedrag.
Nice, heb er wel een voorliefde voor toko's aan overgehouden maar zelfs daar faal ik regelmatig met wat ik koop.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet je contacten hebben, voor de juiste ingrediënten. Hier gaat om de haverklap een van de onderlinge vriendinnen wel erheen en die klmem dan terug met koffers vol voedsel en Thaise troep en medicijnen.
Ik ook en dan moet ik altijd aan haar denkenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb dat ook als ik te diep ga met de borstel
Doe ik ook. Die heeft een schone tong, achterkant tong, amandelen, tandvlees en verstandskiezen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ooit een knap jong poppetje als vriendin en die stond iedere ochtend zo te nekken tijdens het tandenpoetsen of als ze iets ranzigs rook of zag, vond dat bevreemdend geil gedrag.
Dan was ze blijkbaar toch niet zo knap hahaquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook en dan moet ik altijd aan haar denken
Ik ben opgevoed met whisky, enorme hompen lam en black pudding, feest.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mee opgegroeid. Ben alles behalve Nederlands opgevoed al lijkt dat soms wel zo.
Dat klinkt grappigquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:41 schreef Myrr het volgende:
Wil ook mn Zweeds wel uitbreiden maar weet niet waarom want praat daar nooit mee.
Wel mooi vakantieland voor in de buurt.
Ja serieus, had het er laatst over met een maatje van me die haar ook kende en die dacht er hetzelfde over, blijkbaar was ze op haar knapst als ze aan het overgeven was of zoquote:
Ze dronk niet of amper, als ik thuis kwam ging ik de keukenprins uithangen, zwoel muziekje aan, kaarsjes aan en dan schonk ik iedere avond een wijntje voor bij het eten in maar ja dan begon ze weer te nekkenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heeft ie toch iets leuks overgehouden aan die dronken seks.
Prof is gogoswedenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan. Ben er best vaak geweest. Ben je Zweeds?
Dat was dus geen deeptroathtraktatie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze dronk niet of amper, als ik thuis kwam ging ik de keukenprins uithangen, zwoel muziekje aan, kaarsjes aan en dan schonk ik iedere avond een wijntje voor bij het eten in maar ja dan begon ze weer te nekken
Zweedse vrouwen zijn best negatief feministisch Prof.quote:
Vind je het gek met al die kkmongolen daar. Is geen fuck aan om daar een vrouw te zijn. Zelfs lelijke vrouwen worden op straat visueel uitgekleed en verkracht je hebt geen idee.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zweedse vrouwen zijn best negatief feministisch Prof.
Geen lol aan te beleven, een van de weinig landen ook waar ik er altijd zelf ook maar een keer aan moet trekken in de hotelkamer, mijn charmes werken als een rode lap op die kutwijven daar.
Zou best een oorzaak kunnen zijn ja, over assertief.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind je het gek met al die kkmongolen daar. Is geen fuck aan om daar een vrouw te zijn. Zelfs lelijke vrouwen worden op straat visueel uitgekleed en verkracht je hebt geen idee.
Echt een kut land eigenlijk.
Ja Nederlandse vrouwen zijn zo erg nog niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:56 schreef UitStraling het volgende:
Hield een keer de deur open voor een knappe Zweedse en ik maakte een kleine buiging erbij terwijl ik in haar gezicht viste naar een ontwapenende glimlach, schoot ze me toch uit haar slof in dat zemelige kutaaltje of ik dacht dat ze iets aan haar handen had of zo, jammer dat ik geen vrouwen sla maar heb haar wel batshit crazy cancerhooker genoemd.
Haha. Je bent lelijk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:56 schreef UitStraling het volgende:
Hield een keer de deur open voor een knappe Zweedse en ik maakte een kleine buiging erbij terwijl ik in haar gezicht viste naar een ontwapenende glimlach, schoot ze me toch uit haar slof in dat zemelige kutaaltje of ik dacht dat ze iets aan haar handen had of zo, jammer dat ik geen vrouwen sla maar heb haar wel batshit crazy cancerhooker genoemd.
Nee joh die heeft zn gebit uit gedaan en is in bed gaan liggen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zich aan het aftrekken, is er zo weer.
Nee helemaal niet, love em.quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja Nederlandse vrouwen zijn zo erg nog niet.
Hee mortiequote:Op donderdag 16 mei 2019 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Prof is echt een lulletje eerste klas
In zo'n glas waarbij er dan nog etensresten en slijm in rond dwarrelen en dat mensen zich wel eens vergissen en dat water opdrinken?quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee joh die heeft zn gebit uit gedaan en is in bed gaan liggen.
Dit zijn echt van die uitspraken waar je gagreflex van aan de gang gaat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In zo'n glas waarbij er dan nog etensresten en slijm in rond dwarrelen en dat mensen zich wel eens vergissen en dat water opdrinken?
Voelde het zelf ook.quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die uitspraken waar je gagreflex van aan de gang gaat.
Ik moest hierdoor aan Nick en Simon denkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja altijd behalve in de herfst en de winter.
Met welke reden zit je op Tinder dan?quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:15 schreef Cronometer het volgende:
Ok. Tinder is echt troep. Mannen met ontblote lijf, bullshit quotes. Ik doe nu gewoon matchen bij mensen waarvan ik denk ja die willen wel.
Tot nu toe alles goed.
God heb echt geen leven.
Hey chequote:Op donderdag 16 mei 2019 00:22 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Met welke reden zit je op Tinder dan?
Werd me aangeraden.quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:22 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Met welke reden zit je op Tinder dan?
Waarom.quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik moest hierdoor aan Nick en Simon denken
Haha gaat dit over depressie?quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die hebben zo'n liedje
In de lente, de zomer, de herfst en de winter weet jij me te vinden
Klinkt wel plausibel tochquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou het, heb je er nooit zo in verdiept
Trusten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:44 schreef Myrr het volgende:
Ja same. Was net trots dat ik om half 1 al naar bed ging.
Ga slapen ook proberen.
Waarom zou je.quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:46 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Trusten.
Ik ga maar weer eens een peuk roken voor het eerst sinds 4 weken oid
Hm ja dat is kut. Heb zelf nooit echt gerookt (2x pj op feestjes oid), maar het is echt rete verslavendquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:48 schreef Myrr het volgende:
Ik moet echt stoppen met roken maar ben zo ver dat ik daarvoor naar de arts moet. Word van alleen het idee van stoppen al sago.
Snap het, maar ga toch moeder Theresa doen en zeggen dat je beter naar bed kunt gaan dan roken.quote:
Alle leuke mensen rokenquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:48 schreef Myrr het volgende:
Ik moet echt stoppen met roken maar ben zo ver dat ik daarvoor naar de arts moet. Word van alleen het idee van stoppen al sago.
Omdat ik al jaren en jaren vast rook en het stinkt, is goor, onvrouwelijk, ongezond en ik ben moeder dus moet het goede voorbeeld geven in plaats van zeggen dat ik zo terug ben omdat ik even ga roken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:51 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hm ja dat is kut. Heb zelf nooit echt gerookt (2x pj op feestjes oid), maar het is echt rete verslavend![]()
Dus probeer ook zo min mogelijk te doen.
Waarom moet je stoppen van jezelf?
Naja ken ook leuke mensen die niet roken.quote:
Je moet ook wel tegen de stress en zorgenquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja ken ook leuke mensen die niet roken.
Alleen de wat chaotische en meer zorgeloze mensen in mn omgeving roken.
Je hebt ook gelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Snap het, maar ga toch moeder Theresa doen en zeggen dat je beter naar bed kunt gaan dan roken.
Hmm ja stoppen is niet mals. Mn pa had 40 jaar gerookt, 3 jaar gestopt, toch weer begonnen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Omdat ik al jaren en jaren vast rook en het stinkt, is goor, onvrouwelijk, ongezond en ik ben moeder dus moet het goede voorbeeld geven in plaats van zeggen dat ik zo terug ben omdat ik even ga roken.
Het slaat nergens op. En duur ook.
Dat zei ik ook.quote:Op donderdag 16 mei 2019 01:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hmm ja stoppen is niet mals. Mn pa had 40 jaar gerookt, 3 jaar gestopt, toch weer begonnen.
Maat van me had één of ander boek gelezen en zweert daarbij. Is vier weken geleden gestopt en alleen de eerste week was pittig zei ie, was zelfs wezen stappen en dat ging goed.
yeahhh ✊🏽✊🏿😍😍 slayyy ze met feminisme queen 🙏🙏🙏quote:
🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
yeahhh ✊🏽✊🏿😍😍 slayyy ze met feminisme queen 🙏🙏🙏
En een Nederlanderquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke moeder uitgewoond achter het station door Turken
Dat was ik.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke moeder uitgewoond achter het station door Turken
@Solotovskiquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar jongens, roken is toch teringstoer? Zou zo snel mogelijk beginnen als je het nog niet doet!
Ik ben een slachtofferquote:
Heeey haai goedemorgenquote:
Kuroi?quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:14 schreef Amarantha het volgende:
Pff beter gaat mijn kat even plassen, dan kan ik naar de dierenarts.
Ja jonge hoe moet ik dat weten. Kans was 50 procent dat t goed wasquote:
Haar idd. Maar kan beterquote:
Sterkte daarmee meidquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:45 schreef Amarantha het volgende:
Het leek de dierenartsassistente wel een beetje vreemd maar ja het moet ergens wegkomen (haar klachten).
Wat ben je toch een Drentquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:45 schreef Amarantha het volgende:
Het leek de dierenartsassistente wel een beetje vreemd maar ja het moet ergens wegkomen (haar klachten).
Ik zou nooit sarcastisch doen wanneer het om een van de beste vrienden van de mens gaat.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:48 schreef Zosk het volgende:
Ook al heb ik niets met katten, wel met poezen haha
Moest er vannacht om 4:00 uur om wat te doen voor werk, dus heb daarna uitgeslapen.quote:
Moest je onverwachts handdoeken vouwen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moest er vannacht om 4:00 uur om wat te doen voor werk, dus heb daarna uitgeslapen.
Haha huhquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moest je onverwachts handdoeken vouwen?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haar idd. Maar kan beterZe heeft last van haar luchtwegen en ik ben bang dat ze suikerziekte ofzo heeft.. Daarom moet ik haar urine even inleveren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Leukquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was de vorige baan van Hermann als nachtportier in een hotel
Jij bent ook een klomp cellen, Myrrquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha. Een klomp cellen is geen kind Jimmy. Stop.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf van mijn ui af johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Welk boek? Heb ik ook nodig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 01:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hmm ja stoppen is niet mals. Mn pa had 40 jaar gerookt, 3 jaar gestopt, toch weer begonnen.
Maat van me had één of ander boek gelezen en zweert daarbij. Is vier weken geleden gestopt en alleen de eerste week was pittig zei ie, was zelfs wezen stappen en dat ging goed.
Met je vieze breedbeeldogenquote:
Ja Jimmy mensen bestaan uit een hele boel cellen knap van jou.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent ook een klomp cellen, Myrr
Ja of mensen die niet zo slim zijn, ook optiequote:Op donderdag 16 mei 2019 12:36 schreef HPLC het volgende:
We kunnen ook mensen doden in hun slaap, in slaap zijn we ook niet bij bewustzijn
jij blijft uit mijn buurt, engerdquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:36 schreef HPLC het volgende:
We kunnen ook mensen doden in hun slaap, in slaap zijn we ook niet bij bewustzijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |