Echt Amph, het zal me een zorg zijnquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk nu, helemaal niet erg als ik kritiek zou krijgen over het laat openen, de TT en de OP, want ik had het helemaal niet door, dus eigen schuld. Kreeg zelfs een tip, dat ik iets moest doen. Wilde er 2 van maken maar werd een @:.
Je denkt toch niet dat ik er wakker van lig.quote:
Dat bedoel ik.quote:
Volgens mij heb je weinig met A'dam en nu kun je cashen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien wel ... gewoon een flatje in Valencia of zo ...
Ook niet een heel klein beetje?quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik er wakker van lig.
quote:
Het moet ook niet gekker worden natuurlijkquote:
Slaap lekker wie er slapen gaatquote:
Het is kut en dat blijft zo. Maar dank.quote:
Wij zijn gezellig met je van de leg hoorquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het is kut en dat blijft zo. Maar dank.![]()
Ik zie er niet veel meer van de laatste tijd idd ..quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:48 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Volgens mij heb je weinig met A'dam en nu kun je cashen.
Hoe zijn Spaanse dokters eik? Met doping zijn ze wel goed volgens mij.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie er niet veel meer van de laatste tijd idd ..
Waar we draaien met Chesterfields.quote:
Ja, ik heb ook de voorkeur voor onbegrijpelijke TT's.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Waar we draaien met Chesterfields.
Hoe kwam deze tot stand?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Waar we draaien met Chesterfields.
Draaien met plaatjes, lees DJ, Chesterfield bank waar ik op zit, Chesterfield sigaretten, door de bank genomen. en daar een mix van.quote:
quote:
Ineens worden dingen duidelijk.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan er een gaatje mee in een Chesterfield bank branden.
Hahaha dat zijn van die bubbelige Engelse bankenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan er een gaatje mee in een Chesterfield bank branden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |