SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
in functie of prive?quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik zag haar vaak roken buiten op het terras van een kroeg hier in de buurt.
Sterktequote:Op woensdag 15 mei 2019 22:30 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik ga dit heel hard en snel verdringen
[..]
Ja klote klauwen herstellen maar niet en medicatie doet niks meer, ff paar daagjes op de pauzestand
[..]
Schaap!
Daar is morgen niets meer van te zienquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:35 schreef Amphorapotje het volgende:
Waar @ staat moet 2 zijnStop de tijd, ik zag het niet.
quote:
Lekker subtiel, Sjaak.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is er met je handen dan? huid of van binnen verrot?
Ik bedoelde niet op het terrasquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou de krant wel gehaald hebben, lijkt me.
De volgende dag geeft niemand meer om de tt van een dicht topic.quote:
Ja dat was me wel duidelijk.. Ambtswoning toch ?quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen was ze nog geen burgemeester. Ze woont nu ook niet meer in Oost.
Sommige mensen...quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De volgende dag geeft niemand meer om de tt van een dicht topic.
Ik geef sowieso geen reet om een TT.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De volgende dag geeft niemand meer om de tt van een dicht topic.
ijshockey?quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
duitsland draaid tegen slowakei in laatste 2 minuten van 1:2 op 3:2
Ik doelde op mijn eigen typoquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb al wat gejank gezien om TT's
Yep. Ook weer een hoop mensen boos omdat ze winst had gemaakt bij de verkoop van haar woningquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was me wel duidelijk.. Ambtswoning toch ?
Lege.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb al wat gejank gezien om TT's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |