Vanmiddag welquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:44 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ben benieuwd of we straks fake-qualifier zijn
Die close-up met hem vond ik juist wel erg goed, alleen jammer dat die bol niet wat mooier was. Dat hele shot daarom weglaten had ik zonde gevonden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Laat dat ding gewoon daar hangen zou ik zeggen en geen close-up.
Klopt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:48 schreef Dave het volgende:
[..]
U heeft de beelden nog niet gezien denk ik?
Correctquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:44 schreef Butler456 het volgende:
Dus deze jurypunten worden meegenomen naar morgen en dan + de televoters wordt bepaald wie naar de finale gaat?
We hebben de echte beelden al gezien beerquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vermoedelijk valt die draad niet op omdat men op het licht zelf / Duncan focust.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:49 schreef TLC het volgende:
Weten ze daar in Tel Aviv dat ze op tijd klaar moeten zijn voor Pauw ?
Zoals een niet nader te noemen, klein openbaar vervoermiddel?quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:47 schreef yvonne het volgende:
Al stond ie daar zonder piano in een vuilniszak bij kaarslicht
nee, zitten of staan. Niet allebeiquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:45 schreef Minimunt het volgende:
Had liever gezien dat hij een rondje liep om de piano en dan naar de bol keek en dan weer gaat zitten in plaats van dit.
Dit klinkt als een dejavu momentquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:49 schreef Niels93 het volgende:
Armenië heeft niet opnieuw mogen optreden? Vanwege hun naar-het-schijnt problemen met de oortjes?
Ja, maar ze blijven sleutelen toch wel? Bedoel de incompetentie van de Isrealies hoeft Duncan in de andere optreden niet opnieuw te benadelenquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben de echte beelden al gezien beer
Ja volgens mij wel. Maar dan niet het hele 'illegale' ding hier plaatsen ajb. Werd van Twitter ook al verwijderd. Dus dan ff via dm ofzo.quote:
Dit. Het idee er achter is mooi, de uitvoering wat minder, ik had ook zo'n diffuus gebeuren verwacht. Weet niet of dat met filters of zo alsnog kan/mag.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die close-up met hem vond ik juist wel erg goed, alleen jammer dat die bol niet wat mooier was. Dat hele shot daarom weglaten had ik zonde gevonden.
Gegarandeerd een winnende actquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, en even limbodansend onder de piano door, vervolgens een dubbele flik flak, en staan.
Datquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Zoals een niet nader te noemen, klein openbaar vervoermiddel?
Goede reis morgen!quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:47 schreef justnathan321 het volgende:
Goed dat ik de semi al 80% kon bekijken, kan morgen namelijk niet live kijken want ik vlieg in de avond naar Tel aviv
Juryshow moet exact hetzelfde als morgen. Dus veel zal er niet veranderen. Maar wat kapotte/gekke ledjes in de bol fixen kan wellicht, geen idee of dat mogelijk is.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, maar ze blijven sleutelen toch wel? Bedoel de incompetentie van de Isrealies hoeft Duncan in de andere optreden niet opnieuw te benadelen
Geef jij die casual kijker even een kleffe tongzoen van me?quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:51 schreef Jane het volgende:
Ik heb hier een casual kijker naast me op de bank zitten en hem waren de kabel en de ledjes niet opgevallen hoor.
Ze laten gewoon overnight een nieuwe bal invliegen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Juryshow moet exact hetzelfde als morgen. Dus veel zal er niet veranderen. Maar wat kapotte/gekke ledjes in de bol fixen kan wellicht, geen idee of dat mogelijk is.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Geef jij die casual kijker even een kleffe tongzoen van me?
Ongelofelijk veel plezierquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:47 schreef justnathan321 het volgende:
Goed dat ik de semi al 80% kon bekijken, kan morgen namelijk niet live kijken want ik vlieg in de avond naar Tel aviv
Met een 'hoesje' erom van wat melkglasachtig spul ben je er ook. Maar dan moet het wel mogenquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Juryshow moet exact hetzelfde als morgen. Dus veel zal er niet veranderen. Maar wat kapotte/gekke ledjes in de bol fixen kan wellicht, geen idee of dat mogelijk is.
Ik ook! Zin in!quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef ato het volgende:
Morgen zien wij meer. Ik heb er een gerust hart op.
zometeenquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Geef jij die casual kijker even een kleffe tongzoen van me?
had het net wel met snel op tijd volmaken om op tijd nieuw topic te kunnen openen voor Duncan zou beginnenquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Hebben anderen daar ook last van? Sommigen posten zich een ongeluk zo snel en heb er niemand over gehoord. Wat krijg je dan?
Veel plezier!quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:47 schreef justnathan321 het volgende:
Goeie reis en veel plezierquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:47 schreef justnathan321 het volgende:
Als iemand het opgenomen heeft, graag dmquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Maar dan niet het hele 'illegale' ding hier plaatsen ajb. Werd van Twitter ook al verwijderd. Dus dan ff via dm ofzo.
Heel veel plezier!quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:47 schreef justnathan321 het volgende:
Ja, en zo'n applausje na het eerste refrein, als het even stil is.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:53 schreef Em31 het volgende:
Ook mooi dat iedereen al begint te juichen op het eind als Duncan nog dat hoge stukje zingt
Ik weet niet of je op twitch kunt terugkijken straks (op dit moment nog niet, want het is nog live)quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:53 schreef iBenny het volgende:
Wie had het opgenomen? En mag ik de video in dat geval?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
twitter:dunclaurence twitterde op woensdag 15-05-2019 om 22:46:50The jury semi-final... ✔️ #eurovision #esc19 #readyfortomorrow https://t.co/TaHRyAlNQS reageer retweet
twitter:euroPxl twitterde op woensdag 15-05-2019 om 22:27:37▶️ | #Eurovision - #EuroEnsayos15M | Este es un fragmento de la actuación de #NLD🇳🇱 en el Jury Rehearsal.Duncan Laurance - Arcade https://t.co/iWytMMDrO5 reageer retweet
Hij kijkt hier naar de dalende of stijgende bal.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:55 schreef Greys het volgende:
twitter:dunclaurence twitterde op woensdag 15-05-2019 om 22:46:50The jury semi-final... ✔️ #eurovision #esc19 #readyfortomorrow https://t.co/TaHRyAlNQS reageer retweet
Als die echt op afstand bestuurbaar zijn zoals hier gezegd werd (of trap ik erinquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:55 schreef drxanax het volgende:
ja dat was gaaf!
hopelijk heeft publiek lampjes aan zaterdag bij het laatste refrein
jaloersssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:47 schreef justnathan321 het volgende:
Ah, het is het einde/begin van de led slang die je ziet. Ze moeten die kant gewoon naar Duncan draaien.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:56 schreef Em31 het volgende:
Weer een minuut NLtwitter:euroPxl twitterde op woensdag 15-05-2019 om 22:27:37▶️ | #Eurovision - #EuroEnsayos15M | Este es un fragmento de la actuación de #NLD🇳🇱 en el Jury Rehearsal.Duncan Laurance - Arcade https://t.co/iWytMMDrO5 reageer retweet
Ik vind het een draak van een inzendingquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:55 schreef Andromache het volgende:
Nou Duitsland wel iets beter dan verwacht.
Jawel, Frankrijk heeft een Conchita dit jaar, alleen zonder baard.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik geloof er nu meer in dan ik bij TCL deed, en die werden 2e
En nu hebben we geen Conchita
Gelukkig is hij ook tevredenquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:55 schreef Greys het volgende:
App jij dit even naar deze en gene @Greysquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, het is het einde/begin van de led slang die je ziet. Ze moeten die kant gewoon naar Duncan draaien.
Ze hebben de bal er verkeerd om aan gehaakt.
Joh. Ben nog steeds viesmand over het verloop van Unser Song.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het een draak van een inzending
Ja ze moesten knippenquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:58 schreef Andromache het volgende:
Hè? Mis ik nou een keer 'mi chiede come va, come va, come va' in het couplet?
Ik heb gekekenquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:56 schreef Em31 het volgende:
Weer een minuut NLtwitter:euroPxl twitterde op woensdag 15-05-2019 om 22:27:37▶️ | #Eurovision - #EuroEnsayos15M | Este es un fragmento de la actuación de #NLD🇳🇱 en el Jury Rehearsal.Duncan Laurance - Arcade https://t.co/iWytMMDrO5 reageer retweet
Thx en hopelijk wel idd!! Het werd na 44 jaar tijd.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ongelofelijk veel plezieren hopelijk wordt het een historisch magische avond
Mooi fragment. Ik ben tevreden, hij heeft een schitterend nummer afgeleverd.quote:
Ze hadden ZOVEEL beters, echt onbegrijpelijkquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Joh. Ben nog steeds viesmand over het verloop van Unser Song.
Mooi hèquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik heb gekeken![]()
Mooi hoorVind alleen die lamp in close up niet zo mooi overkomen als gehoopt, maar da's echt een detail. Het komt krachtig over.
Terecht, wat een held. Zo heb je nog nooit een concert gegeven en twee weken later sta je voor duizenden mensen in een zaal en straks nog veel meer kijkers. En dan zó vocale controle. Voor zo'n onervaren artiest. Duizend keer wauw.quote:
Heel fijne reis gewenst en heel veel plezier!quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:59 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Thx en hopelijk wel idd!! Het werd na 44 jaar tijd.
Natuurtalentquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Terecht, wat een held. Zo heb je nog nooit een concert gegeven en twee weken later sta je voor duizenden mensen in een zaal en straks nog veel meer kijkers. En dan zó vocale controle. Voor zo'n onervaren artiest. Duizend keer wauw.
Goeie reis en veel plezier!!quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:59 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Thx en hopelijk wel idd!! Het werd na 44 jaar tijd.
Nou Dave als dat aan de fucking bal ligt, wij staan nu wel hoog in de odds.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, het is het einde/begin van de led slang die je ziet. Ze moeten die kant gewoon naar Duncan draaien.
Ze hebben de bal er verkeerd om aan gehaakt.
Denk dat er door de regisseur instructies zijn gegeven om vooral de lampjes niet te gebruiken vanuit de zaalquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Als die echt op afstand bestuurbaar zijn zoals hier gezegd werd (of trap ik erin) hadden ze nu aangestaan denk ik voor de jury. Denk dat ze weer helemaal naar donker willen aan het eind.
Niet normaal jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Joh. Ben nog steeds viesmand over het verloop van Unser Song.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |