Ik zal me inhoudenquote:
Ik zou wel zuur zijn, want het nummer is zo goedkoop. Echt iets wat je overal wel hoort. Ik verwacht toch hogere kwaliteit van een winnaar.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is waar! Zou behoorlijk zuur zijn eerst, maar uiteindelijk is het wat betreft de show geen ramp
Je bedoelt na 1996 en 1997?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toen zijn de regels vrij snel daarna ook wel aangepast dat de liedjes in het Engels mochten, vreemd genoeg hebben GB en Ierland daarna geen fluit meer gepresteerd
Kan zijn, ik weet niet wat jij lekker vindtquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, dat is die met die lekkere dansers toch?
Wij ook. met dat klotenummer.quote:
Jaquote:
Oh ik sowieso ook hoorquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou wel zuur zijn, want het nummer is zo goedkoop. Echt iets wat je overal wel hoort. Ik verwacht toch hogere kwaliteit van een winnaar.
Het klinkt ook echt anders jaquote:
Jong, strak, met vleugelsquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:05 schreef Aoibhin het volgende:
Kan zijn, ik weet niet wat jij lekker vindt
Dan zit je bij Kroatië wel goed denk ikquote:
Ik denk dat we er wel weer een topicje aan wijden jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:07 schreef Blueberry. het volgende:
Oké, ik kan niet meekijken/luisteren, maar jullie houden ons op de hoogte als NL zo is toch? Toch?!
Komt goed!quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:07 schreef Blueberry. het volgende:
Oké, ik kan niet meekijken/luisteren, maar jullie houden ons op de hoogte als NL zo is toch? Toch?!
Geen zorgen, dan herhaalt iedereen 17 keer elke zin van Mattquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:07 schreef Blueberry. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |