Hier hebben we dequote:Op woensdag 15 mei 2019 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou echt nooit een "smulbar" ingaan wat een kutnaam. Ik vind smikkelen ook zo'n smerig woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier hebben we deMoest mijn brilletje opzetten, dacht even dat er de Smulhoer stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"

Vroeger kwam ik er nog wel eens.. Maar nu woon ik te ver wegquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moest mijn brilletje opzetten, dacht even dat er de Smulhoer stond.

quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier hebben we deIk heb Ruk en Pluk op de hoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja vast gezelligIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen

De smulbar is geen snackbar, ze verkopen alleen broodjes en snacks voor op de hand, je kunt er niet binnen zitten.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger kwam ik er nog wel eens.. Maar nu woon ik te ver weg

Verschrikkelijkquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb Ruk en Pluk op de hoek [ afbeelding ]
Tja vast gezellig

Mijn zwager is hier opgegroeid en die wist er al van.quote:

Ik denk wel dat je nog gewoon binnen mag rokenquote:

Zulke kroegen hebben we hier ook nog, die hebben maling aan beleid.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je nog gewoon binnen mag roken

Nee gek he?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke kroegen hebben we hier ook nog, die hebben maling aan beleid.
Helaas draaien die niet 'mijn' muziek.....

Gelukkig hebben ze waar ik wel kom een prima buitenruimte waar je kan 'roken'.quote:

Ik ga nooit meer uitquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze waar ik wel kom een prima buitenruimte waar je kan 'roken'.

hahaha ondertussen wordt er al rukkend aan je gepluktquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je nog gewoon binnen mag roken

Ja erg he?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha ondertussen wordt er al rukkend aan je geplukt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |