Ik sla over denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Spaanse week. Ik trek mijn bloemetjes jurk aan. Olé

Niet veel soeps nee. Ik zag de witte tonijn die is lekker maar 6 euro voor een potje.quote:
 Ze hadden wel eens blikken witte tonijn voor véél minder. Maar daar zit ook wat dolfijn in
  Ze hadden wel eens blikken witte tonijn voor véél minder. Maar daar zit ook wat dolfijn in

Dat staat er meestal wel op. Ik heb wel een pan nodigquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
Geen eens olijfolie, maar dat heb ik ook nog.. Die paellapan is wel praktisch, maar weet niet of ie op inductie kan

Je kunt er van alles mee doen natuurlijk.. dat laten ze in UTO wel zienquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat staat er meestal wel op. Ik heb wel een pan nodig

Nou niet een grote een kleine wok zeg maar.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt er van alles mee doen natuurlijk.. dat laten ze in UTO wel zien

Dan moet je de Vomar in de gaten houden , die hebben regelmatig Brabantia wokjesquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou niet een grote een kleine wok zeg maar.

Oh een Vomar nog niet gezien hierquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je de Vomar in de gaten houden , die hebben regelmatig Brabantia wokjes

Oh ok nog een supermarkt om in de gaten te houdenquote:

Is niet duurquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok nog een supermarkt om in de gaten te houden

Nee, en ze verkopen zelfs geen broodje speklap meer....quote:

Ik had me er net op verheugdquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, en ze verkopen zelfs geen broodje speklap meer....

Heerlijk, zonnetje schijnt volop...quote:

Ik zou echt nooit een "smulbar" ingaan wat een kutnaam. Ik vind smikkelen ook zo'n smerig woord.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was even de stad in.
Maar heb zelf een loempia gegeten van de kraam ertegenover.

Volgens mij zit er ook een Vomar tegenover die andere Lidl aan de Nobelweg.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok nog een supermarkt om in de gaten te houden

Je hoeft er ook niet in, het is een 'bar'.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou echt nooit een "smulbar" ingaan wat een kutnaam. Ik vind smikkelen ook zo'n smerig woord.

Dat is om het plein een veilig gevoel te gevenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, en ze verkopen zelfs geen broodje speklap meer....
Er hangt wel een camera, mijn god, de hele stad hangt vol met die dingen, lijkt wel om de 25 meter zo'n ding.

Ik word tot voor mijn eigen deur gevolgd door die dingen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is om het plein een veilig gevoel te geven

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |