Joh als die witte bal niet lukt, laat hij zijn stem nog horen en zijn kwetsbare blik in de camera zien.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:54 schreef Aadrianus het volgende:
Afgaande op deze eerste halve finale kan Duncan nog winnen als hij Arcade met twee vingers in zijn neus zingt.....
Cyprusquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:56 schreef heywoodu het volgende:
Zes nummers vrijwel zeker, aldus de odds (kijk naar het blauwe vakje). Hoe lager, hoe beter de kans.
[ afbeelding ]
Die viel nogal tegen ja. Naast dat het al zwak was dat ze met een Fuego 2.0 kwamen.quote:
Onze weddenschap staat nog toch?quote:
Was eerder een Fuego 0.0quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die viel nogal tegen ja. Naast dat het al zwak was dat ze met een Fuego 2.0 kwamen.
Nee 2.0. Versie twee. De 0 staat meestal voor een alpha versie waar heel veel mis mee isquote:
Nou en ofquote:
Ja, daarom!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee 2.0. Versie twee. De 0 staat meestal voor een alpha versie waar heel veel mis mee is
Dat hij iets over "La Venda" (?) mocht vertellen en dan onderbroken werd met zo'n goedkoop "haha bijna naakt!"-grapje waarna zijn verhaal ook afgekapt werd zal niet zijn bedoeling zijn geweest...?quote:
Met wat ik er nu net van hoorde past het imo prima in deze eerste semi.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:58 schreef Redefine het volgende:
Spanje dat gewoon een van de betere liedjes heeft, het moet niet gekker worden.
BE HAPPY!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:52 schreef Redefine het volgende:
Heeft Kan het cringe lijstje op FOK! gevonden ofzo?
Dacht dat alles door en door gerepeteerd was.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hij iets over "La Venda" (?) mocht vertellen en dan onderbroken werd met zo'n goedkoop "haha bijna naakt!"-grapje waarna zijn verhaal ook afgekapt werd zal niet zijn bedoeling zijn geweest...?
Mijn opmerking was nog voordat ik het hoorde, Dat was niet best neequote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met wat ik er nu net van hoorde past het imo prima in deze eerste semi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |