Kijk de youtube clip, zo hoort die te klinkenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:13 schreef Nexum het volgende:
San Marino door ipv Portugal is belachelijk. Je kan iemand toch niet laten doorgaan omdat hij charisma heeft, Serhat zong super slecht vanavond.
Ik doe mee met je dip.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:12 schreef grazz het volgende:
Kijkers geven niks om goede zang, we gaan niet winnen
Wel jammer van Georgië hequote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:14 schreef Momo... het volgende:
[..]
Eens helaas, ookal gun ik Serhat het wel
Kloptquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:14 schreef Nexum het volgende:
IK BESEF ME NU OOK DAT HONGARIJE NIET DOOR IS?
JOCI?
HALLO?
Ja, jammer dat t vocaal niet zo goed was vanavond. Gisteren bij de Juryshow was het wel echt goedquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel jammer van Georgië heDie tientjes waren wel van pas gekomen
Turkse diaspora?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:15 schreef Em31 het volgende:
Ik vraag me echt af of de jury dan zo veel punten aan San Marino heeft gegeven?
Het slaat ook gewoon nergens op. Serhat heeft de gunfactor, maar come on...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:13 schreef Nexum het volgende:
San Marino door ipv Portugal is belachelijk. Je kan iemand toch niet laten doorgaan omdat hij charisma heeft, Serhat zong super slecht vanavond.
Die moet bijna de televote gewonnen hebben zou je denken, of was het gister zoveel beter?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:15 schreef Em31 het volgende:
Ik vraag me echt af of de jury dan zo veel punten aan San Marino heeft gegeven?
Dit was wel echt dramatisch jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zelden zo’n slechte semi gezien, wat een ellende zit ertussen
Ik ook Slovenië, Servië, Georgië en IJsland waren mijn favorieten vanavondquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:13 schreef libranl het volgende:
[..]![]()
ook voor @:ijs_beer, die is ook fan van Servië
en ik ben blij dat Slovenië door is
JAAAA ik zit te huilen hier johquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:14 schreef Nexum het volgende:
IK BESEF ME NU OOK DAT HONGARIJE NIET DOOR IS?
JOCI?
HALLO?
Tja, Portugal deed dat andersom. Prima gezongen, maar met een belachelijk slecht nummer.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:13 schreef Nexum het volgende:
Georgië kwam totaal niet uit de verf, ondanks dat hij het goed zong.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:17 schreef ato het volgende:
Maar SAN Marino was zo slecht en Georgië goed.
En wel een aantal nummers die ik me nu al niet meer kan herinneren.quote:
Portugal's nummer is 1000 x beter dan Say Na Na Na dat letterlijk in 5 minuten geschreven is, kom op man.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tja, Portugal deed dat andersom. Prima gezongen, maar met een belachelijk slecht nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |