Dat is wat deze SC overeind houdt. Slappe, waardeloze kuthumor en een eeuwige sleur aan dezelfde opmerkingen en discussies. Het reageren met de meest lompe gifjes op de standaardsituaties waarvan je weet dat ze komen gaan. En laten we het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.quote:
Als je op de lieftallige @Samzz doelt, nee. Haar hart heb ik al een paar jaartjes geleden voor mij gewonnenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:50 schreef Buitendam het volgende:
GODVERDOMME onlogisch deelt even uit.
Zou hij zich voor iemand willen bewijzen..?
Ja, maar niet zijn schuld. Ik stalk hem een beetje.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe ben jij hier verzeild geraakt? Heeft user Onlogisch hier mee te maken?
Dit klopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je op de lieftallige @:Samzz doelt, nee. Haar hart heb ik al een paar jaartjes geleden voor mij gewonnen
schulquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar niet zijn schul. Ik stalk hem een beetje.
[..]
Dit klopt.
Ik heb trouwens net het meest goddelijke toetje ooit op/viesdik.
Schuldquote:
3 flessenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schuld.
Jezus man. Ik heb drie flessen wijn achter de kiezen mag het.
Niks. When in Serbia be as the Serbians.quote:
Verdwijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schuld.
Omdat je t zo lief vraagt blijf ik nog evenquote:
Sammzogquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schuld.
Had je iets anders verwacht van iemand uit Papendrecht?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef GGMM het volgende:
Vond je dat Dracarys-moment echt cool? Ik vond het nergens op slaan.
En ik vind dit seizoen erg slecht.
Jammer dat je één van de mensen bent die bij het 'OHHH COOLE DRAKEN!!'-publiek hoort.
Ik ga nog even goed nadenken welke gevolgen dit heeft voor onze vriendschap.
Ik had het kunnen weten inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht van iemand uit Papendrecht?
Ik vond en vind het enorm baas ja. Ik vond het juist een extreme tegenvaller dat Rhaegal zo 'eenvoudig' gekilled werd door de Ironfleet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef GGMM het volgende:
Vond je dat Dracarys-moment echt cool? Ik vond het nergens op slaan.
En ik vind dit seizoen erg slecht.
Jammer dat je één van de mensen bent die bij het 'OHHH COOLE DRAKEN!!'-publiek hoort.
Ik ga nog even goed nadenken welke gevolgen dit heeft voor onze vriendschap.
Goede. Kleine glimlach.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tjacka post hier vaker hoor.
HahahahhaGoeie.
Dit was niet grappig renequote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tjacka post hier vaker hoor.
HahahahhaGoeie.
Jezus. Spoilers.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vond en vind het enorm baas ja. Ik vond het juist een extreme tegenvaller dat Rhaegal zo 'eenvoudig' gekilled werd door de Ironfleet.
Ik ben 110% team draken
Daenerys is the true queen. Fantastisch dat ze geen genade toonde en Kings Landing met de grond gelijk maakte.
John Snow is ook al dood.quote:
Oooooh bedoelde je haar toen je het laatst had over “wel een beetje varkenskop, maar de kans op in de kont doet dat snel vergeten”?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je op de lieftallige @:Samzz doelt, nee. Haar hart heb ik al een paar jaartjes geleden voor mij gewonnen
Nee, dat ging over je moeder.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oooooh bedoelde je haar toen je het laatst had over “wel een beetje varkenskop, maar de kans op in de kont doet dat snel vergeten”?
Ik ben nu verdrietig.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nap vond van wel.
En als ik Nap een kleine glimlach weet te bezorgen was het de post waard.
Nee, dat was @Jojoortjequote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oooooh bedoelde je haar toen je het laatst had over “wel een beetje varkenskop, maar de kans op in de kont doet dat snel vergeten”?
Ja true. Maar ik heb nog niks gezien.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HET IS OP TV GEWEEST DUS NIET ZEUREN.
Dank je.quote:
Ik weet niet wat dit betekentquote:
En de kans op een anaal fissuur oplopen vergroten? Screw youquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment in Servië.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja true. Maar ik heb nog niks gezien.
[..]
Dank je.
[..]
Ik weet niet wat dit betekent.
Die heeft dan ook al meerdere kinderen, dan is het meer noodzaak.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat was @:jojoortje
En dat weet jij dondersgoed
Ik spreek altijd van anale fissa. Dat is veel positiever.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de kans op een anaal fissuur oplopen vergroten? Screw you.
Dit geloof ik wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oké dan een ander verhaaltje.
Jij bent nog maagd.
Ja ik kan geen Servisch.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, dat is die tekst wat ik plaatste in het Servisch domme muts.
Dat lijkt mij ook niet inderdaad, maar het komt ooit nog wel maat.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet inderdaad, maar het komt ooit nog wel maat.
Kleine glimlach.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
[ Bericht 1% gewijzigd door onlogisch op 14-05-2019 21:19 ]quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:18 schreef Caland het volgende:
Jezus die reclame van de esso is weer terug
Doe daar eens wat aan @:danny
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie CUL. Foto's van eten.quote:
zijn daar ook protest mensen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie CUL. Foto's van eten.
En:
[ afbeelding ]
Kan t helaas niet zo goed zien. Hij is een varken aan t uitbenen.
Was wel rustig bij Albert heijn joorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:19 schreef Doublepain het volgende:
Wat is het toch altijd poepjes druk in de avond
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie CUL. Foto's van eten.
En:
[ afbeelding ]
Kan t helaas niet zo goed zien. Hij is een varken aan t uitbenen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Walgelijk land, smerige moslimhaters
remove kebab lolquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee joh, was vet interessant. Ze stampen daar gewoon met een varken naar binnen en gaan m voor je neus staan uitbenenquote:
Wow. Je Tadic haat zit echt diep zeg.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, was vet interessant. Ze stampen daar gewoon met een varken naar binnen en gaan m voor je neus staan uitbenen.
Oh daar is een gast van hier ook geweest. Ik ben alleen zijn username vergeten. GGMM noemt hem altijd Paul.quote:
Ja. Tyfusgoor dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, was vet interessant. Ze stampen daar gewoon met een varken naar binnen en gaan m voor je neus staan uitbenen.
Rob Geus zou op dat zaakje een dikke vette afgekeurd drukken nog voor ie binnen isquote:
Nee joh. Had nog wel willen blijven kijken, maar ons eten was klaar.quote:
Zit Guardado daar?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef Doublepain het volgende:
@:el-stinho
Betis en Cocu, hoeverre klopt dat maat
Marca kan zoveel zeggen. Ik heb nu al teveel geruchten gelezen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef Doublepain het volgende:
@:el-stinho
Betis en Cocu, hoeverre klopt dat maat
Waarom?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marca kan zoveel zeggen. Ik heb nu al teveel geruchten gelezen.
Mocht het gebeuren, lach ik me stuk.
cocu is een matige trainerquote:
En wijkt sowieso 100 kilometer af van de voetbalvisie die de huidige trainer voorstaat.quote:
Elke club wijkt af van de niet bestaande visie van cocu.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En wijkt sowieso 100 kilometer af van de voetbalvisie die de huidige trainer voorstaat.
Cocu die zou mogen samenwerken met Lo Celso en Canales, ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Elke club wijkt af van de niet bestaande visie van cocu.
Weten we iig waar Luukinho naartoe zal gaanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marca kan zoveel zeggen. Ik heb nu al teveel geruchten gelezen.
Mocht het gebeuren, lach ik me stuk.
Boeit me niet zo.quote:
Laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weten we iig waar Luukinho naartoe zal gaan
Jammer. Helemaal geen duits voetbal?quote:
Interessante trainersaanstellingen dus misschien zet ik er vaker een streampje van aan in '19/20.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer. Helemaal geen duits voetbal?
Kom danquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:38 schreef Tjacka het volgende:
Begrijp niet hoe je een fanboy van Betis kan zijn.
Dat past niet in het dieetplan van zijn diëtiste.quote:
Heus wel. Mager vlees.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat past niet in het dieetplan van zijn diëtiste.
Hoeveel upper bench jij? en hoeveel bench je normaal?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Makkelijk praten nu je in Servië zit.
Ja dat is zo. Maar ik mag die wens wel hebben toch.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Makkelijk praten nu je in Servië zit.
Wat doe je eigenlijk in het godenland van Europa?? Heb je een Servische vriend?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar ik mag die wens wel hebben toch.
Ik bench niet momenteel. Meestal dumbells, flat & incline. 32kg each zit ik nu op.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel upper bench jij? en hoeveel bench je normaal?
Heb je die wens ook bij @GGMM?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben hier een week op vakantie en ik geniet er intens vanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk in het godenland van Europa?? Heb je een Servische vriend?
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dumbells laatst 38 en normale bench nog op 100kg, zonder hulp ofzo dus gaat omhoogquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik bench niet momenteel. Meestal dumbells, flat & incline. 32kg each zit ik nu op.
Jij dan?
Netjesquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dumbells laatst 38 en normale bench nog op 100kg, zonder hulp ofzo dus gaat omhoog
Beograd is mooie stad Tjacka, als je gaat moet je sowieso naar crvena zvezda gaanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:49 schreef Tjacka het volgende:
Leuke vakantie inderdaad. Zo'n hele avond op FOK!.
Joh, hele dag op pad geweest. Een avondje chillen is dan prima toch.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind dat je nog behoorlijk laag zit Onlo, vooral met je lengte en gewicht kan dat veel hoger...quote:
Wanneer komt Els weer eens langs op Discordquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:49 schreef Tjacka het volgende:
Wow. In Nederland hebben we ook nog gewoon tv hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, hele dag op pad geweest. Een avondje chillen is dan prima toch.
We zitten ESF te kijken. Servië moet vandaag.
Ik vind dat ik uitstekend zit voor de doelen die ik gesteld heb. Ik ben geen haantje of spierbundel die alleen maar zwaarder/meer moet of zoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind dat je nog behoorlijk laag zit Onlo, vooral met je lengte en gewicht kan dat veel hoger...
Moet je haar vragenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wanneer komt Els weer eens langs op Discord
Hoe ga je anders die hele tent afbrekenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dat ik uitstekend zit voor de doelen die ik gesteld heb. Ik ben geen haantje of spierbundel die alleen maar zwaarder/meer moet of zo
Echt?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wow. In Nederland hebben we ook nog gewoon tv hoor.
Ik wil graag naar de Elternal Derby, maar dit jaar lukte dat financieel niet echt lol.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prachtige club Tjacka, krijg weer kippenvel
Hoe dat dan, je kan daar een vrouw kopen met een pakje kauwgom lolquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wil graag naar de Elternal Derby, maar dit jaar lukte dat financieel niet echt lol.
Ajax maat. Heeft een hoop stuivers gekost.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe dat dan, je kan daar een vrouw kopen met een pakje kauwgom lol
Oh, vieze jodenclub ook man, beter niet meer supportenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax maat. Heeft een hoop stuivers gekost.
Was het meer dan waard hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, vieze jodenclub ook man, beter niet meer supporten
Ja had al gratis appartement lol. IK ZIT NIET IN DIE APPquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je in de app zat wist je dat vriend
[..]
Zou je weer naar Madrid gaan als ze doorgingen?
rot op met je appquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je in de app zat wist je dat vriend
[..]
Zou je weer naar Madrid gaan als ze doorgingen?
Zat vorige week in een restaurant waar het op het punt stond donker te worden en toen leek het net Syrië (lol)quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja had al gratis appartement lol. IK ZIT NIET IN DIE APP
Ben je nou al gestopt met die PW?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb high proteine ijs gehaald, best prima te pruimen
Deze week nog niet geweest en kan zaterdag pas.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vandaag laatste scoop want het is op![]()
Dus ja en morgen benen dus ben benieuwd
#VERRASSENDquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze week nog niet geweest en kan zaterdag pas.
#WANBELEID
Sorryquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:14 schreef onlogisch het volgende:
GOEIE GENADE @:SAMZZ
Het was @:JanCees die om dit soort DM's vroeg...
Teringjantje.
Ja per ongeluk naar onlo gestuurd en nu durf ik niet meer.quote:
Hier trapt niemand inquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja per ongeluk naar onlo gestuurd en nu durf ik niet meer.
Beter dan lopen janken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Grapje vriend, beetje lachen mag toch
RETEspannend,quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:53 schreef O_o_ het volgende:
Vanavond bij zo'n netwerkavond van een ondernemersvereniging geweest, wat lopen daar toch vreselijke types in de rondte.
Wel een vrouw die ik amper 20 minuten gesproken heb bij het afscheid zachtjes over de bilpartij gestreken, dus hou Twitter in de gaten komende dagen.
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:53 schreef O_o_ het volgende:
Vanavond bij zo'n netwerkavond van een ondernemersvereniging geweest, wat lopen daar toch vreselijke types in de rondte.
Wel een vrouw die ik amper 20 minuten gesproken heb bij het afscheid zachtjes over de bilpartij gestreken, dus hou Twitter in de gaten komende dagen.
GE WEL DIG..quote:
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
GE WEL DIG..
Mijn vriend en ik werden meegelokt met vrienden, voor een dagje weg.
We reden in het begin naar een bezinestation waar al onze vrienden/familie stonden te wachten, en waar even later een hummer limo (twee champagneflessen op onderweg, knal vol een kurk tegen het hoofd van mn viriendin) ons op kwam halen.
Ik naar Tilburg, mijn vriend naar Breda.
Ik: tapas lunchen, salsa workshop (leuke leraar), vervolgens lopende naar een chocolade workshop (inclusief stripper).
Hij zei; ik smeer mezelf van te voren altijd een beetje in, pakt mijn handen, spuit ze vol massage olie ... schuift mijn stoel naar achter en moest hem insmeren met olie, later met chocolade en slagroom en ook nog aflikken..... mijn schoonmoeder en mijn moeder zaten erbij, al die meiden lachen. Even later gooide hij me nog door de lucht.. kwam niet meer bij.
Savonds bij La Cubanita geweest, stappen los gegaan met vriendinnen en gesandwiched op de dansvloer, een man half uit moeten kleden.. en nog meer onzin ..moet er nog steeds om lachen dus zéker geslaagd..
quote:
Eten bij La Cubanita. de tering.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
GE WEL DIG..
We reden in het begin naar een bezinestation waar al onze vrienden/familie stonden te wachten, en waar even later een hummer limo (twee champagneflessen op onderweg, knal vol een kurk tegen het hoofd van mn viriendin) ons op kwam halen.
Ik: tapas lunchen, salsa workshop (leuke leraar), vervolgens lopende naar een chocolade workshop (inclusief stripper).
Hij zei; ik smeer mezelf van te voren altijd een beetje in, pakt mijn handen, spuit ze vol massage olie ... schuift mijn stoel naar achter en moest hem insmeren met olie, later met chocolade en slagroom en ook nog aflikken..... mijn schoonmoeder en mijn moeder zaten erbij, al die meiden lachen. Even later gooide hij me nog door de lucht.. kwam niet meer bij.
Savonds bij La Cubanita geweest, stappen los gegaan met vriendinnen en gesandwiched op de dansvloer, een man half uit moeten kleden.. en nog meer onzin ..moet er nog steeds om lachen dus zéker geslaagd..
gezellig met de meidenquote:
Mijn moeder/schoonmoeder niet...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:18 schreef JanCees het volgende:
Mijn vader is heel preuts
Die vind bananenbar al ongemakkelijk
Wacht maar tot dat examenfeest van jou, dan gaat 'ie ongemakkelijk meemaken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:18 schreef JanCees het volgende:
Mijn vader is heel preuts
Die vind bananenbar al ongemakkelijk
Noem je hem zo?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat examenfeest van jou, dan gaat 'ie ongemakkelijk meemaken.
Examenfeest?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat examenfeest van jou, dan gaat 'ie ongemakkelijk meemaken.
Alsof JC buiten de Randstad en de Westfriese omringdijk komt.quote:
Bozigquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
????????????????????????????????????????? OKE
Laatst dus in Limburgquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof JC buiten de Randstad en de Westfriese omringdijk komt.
Leuk, maar waarom je moeder/schoonmoeder mee was snap ik nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
GE WEL DIG..
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Laatst dus in Limburg
Praten ze gelijk raar
Omdat ik die er graag bij wilde hebben en me niet schaam voor hun, het was alleen even ongemakkelijk met de stripactquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk, maar waarom je moeder/schoonmoeder mee was snap ik niet
Kloptquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..], vinden ze van jou ook waarschijnlijk
Gmtaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk, maar waarom je moeder/schoonmoeder mee was snap ik niet
Bij mijn neef gingen ze vorig jaar Praagquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:32 schreef napoleonfour het volgende:
Snap eigenlijk sowieso niet dat je naar Tilburg gaat.
Alsof ik mijn eigen vrijgezellenfeest regel... was best leuk hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:32 schreef napoleonfour het volgende:
Snap eigenlijk sowieso niet dat je naar Tilburg gaat.
Daar zitten ze nu nog steeds, lol.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij mijn neef gingen ze vorig jaar Praag
Waarom niet? Had je dan ook je mama en schoonmama uitgenodigd?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Alsof ik mijn eigen vrijgezellenfeest regel... was best leuk hoor
Goedequote:
Die had ik hoe dan ook meegenomen.. <3quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom niet? Had je dan ook je mama en schoonmama uitgenodigd?
Natuurlijk makker.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Grapje vriend, beetje lachen mag toch
Sow NEC is er ook uitquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk makker.
Over lachen gesproken.
Ik was vanavond bij Almere City - Cambuur. Comedy Keepers met die keeper
quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:20 schreef Samzz het volgende:
Haha Trump heet hier Tramp. Ik vind het hilarisch.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:20 schreef Samzz het volgende:
Haha Trump heet hier Tramp. Ik vind het hilarisch.
In Servië worden namen vertaald. En aangezien ze namen schijven hoe ze uitgesproken worden wordt de naam Trump geschreven als Tramp.quote:
Winkelenquote:Op woensdag 15 mei 2019 08:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Schatjeeeeee
Wat staat er vandaag op de planning in het prachtige Servië?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Schatjeeeeee
Wat staat er vandaag op de planning in het prachtige Servië?
Veel plezier alvast danquote:Op woensdag 15 mei 2019 08:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Winkelen!
Maar eerst uitbuiken. Ik heb echt een enorme burek naar binnen geschoven. Kan niet meer bewegen nu.
Is ook echt heel lekker. Ik had met roomkaas:quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Veel plezier alvast dan. Winkelen, hoe typisch
.
Zo'n burek ziet er wel lekker uit.
[ afbeelding ]
Pas op dat je gezicht niet zo blijft staan als de klok 13u slaatquote:
Gewoon normaal doen in deze SC. Debielquote:Op woensdag 15 mei 2019 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas op dat je gezicht niet zo blijft staan als de klok 13u slaat.
Ik doe normaal. Dat jij daar niet mee om kan gaan is niet mijn probleem. Autistje.quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen in deze SC. Debiel
ben je daarquote:Op woensdag 15 mei 2019 08:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Servië worden namen vertaald. En aangezien ze namen schijven hoe ze uitgesproken worden wordt de naam Trump geschreven als Tramp.
Haha.
Autist? Goed, nou komen we ergens.quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Dat jij daar niet mee om kan gaan is niet mijn probleem. Autistje.
Ja baas.quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Autist? Goed, nou komen we ergens.
Dat puberale gedrag doe je maar in een andere SC.
Flikker gewoon op met je gezeik. Achterlijke teringdebiel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Autist? Goed, nou komen we ergens.
Dat puberale gedrag doe je maar in een andere SC.
Lol, kijk hem mad zijn. Rukker.quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Flikker gewoon op met je gezeik. Achterlijke teringdebiel.
Ja, ontzettend madquote:Op woensdag 15 mei 2019 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, kijk hem mad zijn. Rukker.
Jezusquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:12 schreef Charlotte3 het volgende:
112 moeten bellen, ongeluk op de snelweg, busje schoof op een dood gemakje van de rechter naar linker rijstrook en botste vervolgens tegen vangrail.. onwel. Botsing achterop.
Reed zelf op de afrit en hoorde een vet harde knal.
Pics?quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:12 schreef Charlotte3 het volgende:
112 moeten bellen, ongeluk op de snelweg, busje schoof op een dood gemakje van de rechter naar linker rijstrook en botste vervolgens tegen vangrail.. onwel. Botsing achterop.
JEZUS.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:12 schreef Charlotte3 het volgende:
Ja of in slaap gevallen, maar zo zag het er niet uit..quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En hoezo onwel? Hoe weet jij dat?
VERTEL ONS ALLES
@:charlotte3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |