Wie is dima?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben jij dat wijfie waar dima het altijd over heeft?
Lol.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben jij dat wijfie waar dima het altijd over heeft?
Ja nou wat een sfeer hequote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:49 schreef Zosk het volgende:
Lekker druk weer hier op deze prachtige avond
Damnquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het was gezelliger op mijn opa's begrafenis
Bedankt hequote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zegt wat over je aanstaande begrafenis (moge die nog lang weg blijven), genetics suckquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou en, ben daar toch niet bij hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zegt wat over je aanstaande begrafenis (moge die nog lang weg blijven), genetics suck![]()
Maar ik zal er zijn hoor
Ja daarom, regel ik, moge dat een geruststelling zijn mijn vriend.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou en, ben daar toch niet bij haha
Weet je niet hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja ik lig daar, maar bedoel geestelijk als in beleven
Ga over een kwartier wegquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wist niet dat jij er was, dacht dat je al in de kroeg zat.
Denk je dat het daar beter is? Of dat je hier niet kunt zien vanaf daar?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom hier blijven hangen bij dat deprimerende gejank als je gelijk door naar de hemel kan
Ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
als ik straks een week weg ben dan is het niks geworden
Ja denk wel beter. Gewoon alleen maar fijne dingen. En nee, je sluit je gewoon af van het leven op aarde, heb je ook niks meer mee te maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat het daar beter is? Of dat je hier niet kunt zien vanaf daar?
Ik hoop toch wel op iets spannenders eigenlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja denk wel beter. Gewoon alleen maar fijne dingen. En nee, je sluit je gewoon af van het leven op aarde, heb je ook niks meer mee te maken.
Fuck Joke
Zou je die zo ver kunnen krijgen om een blowjob in de kist te geven?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik regel zelfs Gogo danseresjes mocht dat troost bieden.
Wauwquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou je die zo ver kunnen krijgen om een blowjob in de kist te geven?
Nee, het is wel gewoon fatsoenlijk, maar denk dat de mens ook te verpest is om daar nu iets bij voor te stellen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel op iets spannenders eigenlijk
Zolang ik af en toe nog maar kan fappenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, het is wel gewoon fatsoenlijk, maar denk dat de mens ook te verpest is om daar nu iets bij voor te stellen.
Walgelijkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dat je dan kan toekijken, lijkt me best grappig.
Als die kuthoeren dat niet willen doe ik het zelf desnoods jongen, zo ben ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou je die zo ver kunnen krijgen om een blowjob in de kist te geven?
Denk eerder aan een orgasme-gevoel vanuit de geest. Tantra.quote:
Hoeft nu ook niet als je goed miktquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk eerder aan een orgasme-gevoel vanuit de geest. Tantra.
Wel chill hoef je ook niks op te ruimen haha
Hoezo, je spuit altijd in golfjes. Meestal begint het lafjes met wat gepruttel voordat de krachtigste klodder naar buiten kruipt.quote:
Ligt er ook maar net aan hoe lenig je bent danquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, je spuit altijd in golfjes. Meestal begint het lafjes met wat gepruttel voordat de krachtigste klodder naar buiten kruipt.
Heftigquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die kuthoeren dat niet willen doe ik het zelf desnoods jongen, zo ben ik.
Ieuw.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, je spuit altijd in golfjes. Meestal begint het lafjes met wat gepruttel voordat de krachtigste klodder naar buiten kruipt.
Komt een hoop bij kijken jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan hoe lenig je bent dan
Hoezo vraag je dat, dat laat je haar toch gewoon doenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou je het gemorste zaad van het laminaat slurpen?
Zeg je dit nadat je las dat ze zosk ziet zitten?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ik regel Crono, die maakt het toch geen kont uit allemaal.
Ouchquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg je dit nadat je las dat ze zosk ziet zitten?
Weet niet, heb niet gestofzuigd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoezo vraag je dat, dat laat je haar toch gewoon doen
Ja dusquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet niet, heb niet gestofzuigd.
is gewoon ook op ziggoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wordt het wel uitgezonden haha, zit je dadelijk met een stream op je mobiel in de kroeg
Beetje vies is lekkerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is toch goor joh, gatverdamme het mag wel een beetje waardig allemaal
Ligt dat voor jou over de grens of daar stopt het zeg maar hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de mond plassen is daarin een mooie grens
Kan nog net mits het geen ochtendurine is en er fatsoenlijk water gedronken wordt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt dat voor jou over de grens of daar stopt het zeg maar haha
Helder (haha snap je)quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan nog net mits het geen ochtendurine is en er fatsoenlijk water gedronken wordt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Ga jij wel met kak in de weer als het moet?
Bij de juiste man zeker.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klaar nuquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Of vinger in de keel en dan braken in de mond van de ander
Bij de juiste man zeker.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het aanzicht ookquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die lucht lijkt me echt een probleem
Hey hoerquote:
Spuug als in mooi vloeibaar of echt dat taaie rochelen vanuit de neus waardoor er snot bij komtquote:
Je bent lekker op dreef vriendquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Spuug als in mooi vloeibaar of echt dat taaie rochelen vanuit de neus waardoor er snot bij komt
Oh ik heb haar eetpatroon gemist dan denk ik hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sommige keutels mogen er best wel zijn, maar ja niet met haar eetpatroon haha
Ik vind het zo wel mooi geweest maar als jij daar anders over denkt dan moet je lekker doorgaan met wat goed voeltquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja misschien maar een grens trekken hier he haha
Nou moet zij weten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo lief en zo begripvol. Dat ben jij he.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het zo wel mooi geweest maar als jij daar anders over denkt dan moet je lekker doorgaan met wat goed voelt
Onder anderequote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo lief en zo begripvol. Dat ben jij he.
Is je charme dat je dit zegt, vrouwen zijn zo onzeker.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die mij zien zitten hoor
Dankjewel, doet me goedquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is je charme dat je dit zegt, vrouwen zijn zo onzeker.
Ben jij ook vrouwquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is je charme dat je dit zegt, vrouwen zijn zo onzeker.
1+1=2quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ik heb haar eetpatroon gemist dan denk ik haha
Heb zelf weer wat te neuken alweer, beetje raar hooggestudeerd iemand maar goed, ze past zich maar aan, mooi klein kontje, hoge hakken type maar ze valt als een blok voor me dusquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Normaal wil je daar wel het fijne van weten
Geniet ervan kerelquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb zelf weer wat te neuken alweer, beetje raar hooggestudeerd iemand maar goed, ze past zich maar aan, mooi klein kontje, hoge hakken type maar ze valt als een blok voor me dus
Desperate.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb zelf weer wat te neuken alweer, beetje raar hooggestudeerd iemand maar goed, ze past zich maar aan, mooi klein kontje, hoge hakken type maar ze valt als een blok voor me dus
Pics in dmquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is helemaal mooiquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
F1 naar Nederland hoe leuk is dat!
Nee jij wel danquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is helemaal mooi
Heb je al hotel gereserveerd?
Ja, we love elkaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:28 schreef Chloroform het volgende:
Zijn zosk en crono het nieuwe sc stelletje, wat leuk
Dat jullie maar heel gelukkig mogen worden samenquote:
Denk niet dat crono op mijn huidskleur valtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:28 schreef Chloroform het volgende:
Zijn zosk en crono het nieuwe sc stelletje, wat leuk
Hey, zoeken jullie nog een docent Engelsquote:
Doe niet zo jaloersquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat jullie maar heel gelukkig mogen worden samen
Bizar ditquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk niet dat crono op mijn huidskleur valt
Foto?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lol déjà vuquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iedereen kend toch gewoon engelsquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey, zoeken jullie nog een docent Engels
Bepaal ik zelf welquote:
Ja, daarom ben ik docent Engels geworden. Lekker weinig doen haha beetje film kijkenquote:
Ben je klaarquote:
Beetje vingeren onder de les dit dat, herkenbaar ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik docent Engels geworden. Lekker weinig doen haha beetje film kijken
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje vingeren onder de les dit dat, herkenbaar ook.
Nu ga je zeker een verhaal vertellen over dat je op de middelbare school een docent hebt gevingerd in het bezemhokquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje vingeren onder de les dit dat, herkenbaar ook.
Ik had zulke aartslelijke leraressen johquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu ga je zeker een verhaal vertellen over dat je op de middelbare school een docent hebt gevingerd in het bezemhok
Gezelligheid.quote:
Durf ik niet te zeggen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey, zoeken jullie nog een docent Engels
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had zulke aartslelijke leraressen joh
Krimpen jullie? Wij wel, en veel veranderingen komend jaar, heb ik geen zin in. Ga wel in Tilburg werken ofzoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezelligheid.
[..]
Durf ik niet te zeggen.
Er is er nu een met zwangerschapsverlof. En weet dat er een weggaat einde schooljaar. Maar geen idee hoeveel we er volgend jaar nog nodig hebben.
Zoek je wat nieuws?
And there it isquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Lerares Frans had wel een opvallend oogje op me maar goed ik was een vlotte adonis van 17 en zij een kleine ongelukkige vrouw met pispotkapsel en overbeharing, ze was wel aardig tegen me.
Mooi, thanksquote:
Klinkt super kut dit, had je dus helemaal niets aanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Lerares Frans had wel een opvallend oogje op me maar goed ik was een vlotte adonis van 17 en zij een kleine ongelukkige vrouw met pispotkapsel en overbeharing, ze was wel aardig tegen me.
In de KLB SC??quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezelligheid.
[..]
Durf ik niet te zeggen.
Er is er nu een met zwangerschapsverlof. En weet dat er een weggaat einde schooljaar. Maar geen idee hoeveel we er volgend jaar nog nodig hebben.
Zoek je wat nieuws?
Had ze dikke tettenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Ja, al paar jaar wat krimp.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krimpen jullie? Wij wel, en veel veranderingen komend jaar, heb ik geen zin in. Ga wel in Tilburg werken ofzo
Heb vandaag 4 uur vergadering gehad, ben echt woestquote:
Moet je dat dan op mij afreageren ja? Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vandaag 4 uur vergadering gehad, ben echt woest
Hele school gaat op de schop hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, al paar jaar wat krimp.
Maar wel minder krimp steeds.
Wat gaat er allemaal veranderen? Die zieke veranderingsziekte altijd op scholen
Ik ben nog lief tegen jequote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet je dat dan op mij afreageren ja? Vooruit dan maar
Heb jullie nog toegewenst dat jullie heel gelukkig worden, wat wil je nou horenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je was net helemaal niet lief aan het doen hoor
Maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Crono en ik zijn nog minder m2b dan jij en ik en dat is best een prestatie.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jullie nog toegewenst dat jullie heel gelukkig worden, wat wil je nou horen
Haha rustig maar, denk aan je bloeddrukquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Crono en ik zijn nog minder m2b dan jij en ik en dat is best een prestatie.
Ik ben de rust zelvequote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha rustig maar, denk aan je bloeddruk
Gelukkig maar, ben ik blij omquote:
mongoolquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:51 schreef UitStraling het volgende:
Yesss, binnen gehengeld, wel zin in na al die maanden saai droog staan
Vertelquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:51 schreef UitStraling het volgende:
Yesss, binnen gehengeld, wel zin in na al die maanden saai droog staan
Bij ons ging dit jaar ook alles op de schop. Veel collega's zijn daardoor weggegaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hele school gaat op de schop hahaAch ja, hadden we maar een vak moeten leren
Ohquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja lijkt me niet het vuurwerk dat je wil zien bij een verliefd stelletje
Hoezo zitten ze dan overspannen thuisquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij ons ging dit jaar ook alles op de schop. Veel collega's zijn daardoor weggegaan.
Ook veel nu overspannen thuis omdat ze ineens bovenbouw moeten geven, lol.
Nou leuk meisje, zit ik al een tijdje achtereen maar ze vond me niet mooi genoeg of zo, een zesje, maar ja dan kent ze mij nog niet en net wat charme en wat vernuft is ze nu hoteldebotel, eens kijken wat dit gaat worden.quote:
Wat is je geheimquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou leuk meisje, zit ik al een tijdje achtereen maar ze vond me niet mooi genoeg of zo, een zesje, maar ja dan kent ze mij nog niet en net wat charme en wat vernuft is ze nu hoteldebotel, eens kijken wat dit gaat worden.
Als dat geen huisje, boompje beestje wordt hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou leuk meisje, zit ik al een tijdje achtereen maar ze vond me niet mooi genoeg of zo, een zesje, maar ja dan kent ze mij nog niet en net wat charme en wat vernuft is ze nu hoteldebotel, eens kijken wat dit gaat worden.
Je hebt zeker met wat flappen staan zwaaienquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
zou niet eens overspannen naar huis gaan, zou mezelf van kant maken als ik voor dertig pubers, golvend op de orkaan van dealerwiet, seksuele zelfontdekking en onafgemaakt huiswerk moest gaan staanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo zitten ze dan overspannen thuisWordt toch wel enigszins van je verwacht dat je ook bovenbouw kunt geven
Probeer er altijd wat leuks van te maken. Bedankt voor je feedback, nu weet ik dat ik goed zit.quote:
Jij zit altijd goedquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Probeer er altijd wat leuks van te maken. Bedankt voor je feedback, nu weet ik dat ik goed zit.
Wees een beetje liefquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach welnee, nu ga je veel te ver en kan ik dadelijk een compliment niet meer serieus nemen.quote:
Ja dit is wel waar het op neer komt :squote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zou niet eens overspannen naar huis gaan, zou mezelf van kant maken als ik voor dertig pubers, golvend op de orkaan van dealerwiet, seksuele zelfontdekking en onafgemaakt huiswerk moest gaan staan
Dat doe ik weleens tochquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach welnee, nu ga je veel te ver en kan ik dadelijk een compliment niet meer serieus nemen.
Heb graag dat je ook aangeeft als het kut is.
Oh okquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Crono en ik zijn nog minder m2b dan jij en ik en dat is best een prestatie.
Same, same.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je daar ook uitstraling voor nodig??
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dit is wel waar het op neer komt :s
Ik doe wel altijd mn best in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij altijd positief
Ja, geen idee joh.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo zitten ze dan overspannen thuisWordt toch wel enigszins van je verwacht dat je ook bovenbouw kunt geven
Story of my lifequote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van jouw kant kennelijk niet. Heb je nu je glazen ingegooid lol
Gewoon niet te veel jezelf zijn en dan komt dat vast goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel weer ellende opleveren maar goed
Zwakkelingenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geen idee joh.
Echt bizar veel mensen thuis met van alles en nog wat.
Al eindexamens nagekeken dit jaar?
Ja man, heerlijk. Lekker beetje los staat van de rest, eigen dingetje doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zwakkelingen
Nee, ik doe geen examenklassen want vind ik geen reet aan. Jij wel?
Of juist wel en op donderdag een andere griet aandouwen en de ochtend erop een ander haar kont tegen het plafond aan laten squirten of zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon niet te veel jezelf zijn en dan komt dat vast goed.
Wordt het niet eens tijd om je naar je leeftijd te gedragen??quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of juist wel en op donderdag een andere griet aandouwen en de ochtend erop een ander haar kont tegen het plafond aan laten squirten of zo.
Bij Engels is het voornamelijk examenteksten oefenen, dodelijk saaiquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja man, heerlijk. Lekker beetje los staat van de rest, eigen dingetje doen.
Ik moet nog bericht sturen aan facet. Was het niet eens met bepaalde dingen in het correctievoorschrift.
Je klinkt nu exact als mijn vader.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om je naar je leeftijd te gedragen??
Ach, lekker kleine klasjes, beetje lachen en kloten met die gasten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij Engels is het voornamelijk examenteksten oefenen, dodelijk saai
Heb je voorbeeld?
Dat heeft zeker ook in de familienieuwsbrief gestaanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:12 schreef UitStraling het volgende:
Mijn vader, waren spelletje aan het doen afgelopen kerst, 30 seconds en toen kreeg hij de vraag terwijl hij al een beetje lichtjes dement aan het worden is, Don Juan? Ja mijn zoon, ja he, dat ben jij he, hele familie hardop lachen en ik kon hem alleen maar even vastpakken
Dat houd je altijd, die jonge kindjes proberen het alleen wat minder te laten opvallenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, lekker kleine klasjes, beetje lachen en kloten met die gasten.
Al had ik dit jaar wel 2 leerlingen waarvan ik het idee had dat ze een beetje met me aan het flirten waren. Altijd oppassen daarmee. Zie je niet bij de jonge kindjes.
Lulligquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heeft zeker ook in de familienieuwsbrief gestaan
Misschien een keer naar die wijze man luisterenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je klinkt nu exact als mijn vader.
Hij kan wel wat hebben hoorquote:
Houden zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat houd je altijd, die jonge kindjes proberen het alleen wat minder te laten opvallen
Oh je moest zeker gewoon weer commentaar op mij hebben hahaquote:
Was wel gewoon terechtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh je moest zeker gewoon weer commentaar op mij hebben haha
Hij vind het altijd wel grappig als ik met een of andere gruwelijke stoot binnen kom vallen, zie het ook aan zijn ogenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien een keer naar die wijze man luisteren
Er kwam laatst een oud-leerling langs om me te vertellen dat ik gelijk had en dat hij gaat stoppen met zn opleiding omdat hij (zoals ik had voorspeld) het leger in gaat. Vond echt cute dat hij speciaal voor mij langs kwam.quote:
Moet jij crono niet lastig gaan vallen?quote:
Wel lief van hem.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er kwam laatst een oud-leerling langs om me te vertellen dat ik gelijk had en dat hij gaat stoppen met zn opleiding omdat hij (zoals ik had voorspeld) het leger in gaat. Vond echt cute dat hij speciaal voor mij langs kwam.
Zie jij haar hier dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet jij crono niet lastig gaan vallen?
Is ook best cute, goed gedaan hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er kwam laatst een oud-leerling langs om me te vertellen dat ik gelijk had en dat hij gaat stoppen met zn opleiding omdat hij (zoals ik had voorspeld) het leger in gaat. Vond echt cute dat hij speciaal voor mij langs kwam.
App haar dan zodat je haar een keer kunt uitlikkenquote:
Klinkt als het gemiddelde plot van een filmpje dat ik wel eens kijkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is goedquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
App haar dan zodat je haar een keer kunt uitlikken
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Klinkt als het gemiddelde plot van een filmpje dat ik wel eens kijk
Goede teksten ditquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
App haar dan zodat je haar een keer kunt uitlikken
Ja kan bestquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Klinkt als het gemiddelde plot van een filmpje dat ik wel eens kijk
Oké is goed, succes ermee hèquote:
Je kent me langer dan vandaag dus je weet best dat ik dat niet nodig heb omdat er toch nooit wat uitkomt hahaquote:
Hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kent me langer dan vandaag dus je weet best dat ik dat niet nodig heb omdat er toch nooit wat uitkomt haha
Nee gijquote:
Wat voor een raar effect heb ik toch op vrouwen hè haha, in ieder geval niet iets positiefs noch gewenstquote:
Niks, dat is het probleem haha. Go get 'r tigerquote:
Meen je helemaal niets van, jammer weerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niks, dat is het probleem haha. Go get 'r tiger
push hem toch niet zoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niks, dat is het probleem haha. Go get 'r tiger
Kan er als buitenstaander ook niet opgewonden van rakenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat voor een raar effect heb ik toch op vrouwen hè haha, in ieder geval niet iets positiefs noch gewenst
Dat heeft hij nodig, ik ben zn wingwomanquote:
Ja woepiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:41 schreef Chloroform het volgende:
Mn karamelsaus is echt weer fucking goed gelukt, lekker gvd
Waarom denk je zo negatief over mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |