Wie is dima?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben jij dat wijfie waar dima het altijd over heeft?
Lol.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben jij dat wijfie waar dima het altijd over heeft?
Ja nou wat een sfeer hequote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:49 schreef Zosk het volgende:
Lekker druk weer hier op deze prachtige avond
Damnquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het was gezelliger op mijn opa's begrafenis
Bedankt hequote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zegt wat over je aanstaande begrafenis (moge die nog lang weg blijven), genetics suckquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou en, ben daar toch niet bij hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zegt wat over je aanstaande begrafenis (moge die nog lang weg blijven), genetics suck![]()
Maar ik zal er zijn hoor
Ja daarom, regel ik, moge dat een geruststelling zijn mijn vriend.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou en, ben daar toch niet bij haha
Weet je niet hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja ik lig daar, maar bedoel geestelijk als in beleven
Ga over een kwartier wegquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wist niet dat jij er was, dacht dat je al in de kroeg zat.
Denk je dat het daar beter is? Of dat je hier niet kunt zien vanaf daar?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom hier blijven hangen bij dat deprimerende gejank als je gelijk door naar de hemel kan
Ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
als ik straks een week weg ben dan is het niks geworden
Ja denk wel beter. Gewoon alleen maar fijne dingen. En nee, je sluit je gewoon af van het leven op aarde, heb je ook niks meer mee te maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat het daar beter is? Of dat je hier niet kunt zien vanaf daar?
Ik hoop toch wel op iets spannenders eigenlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja denk wel beter. Gewoon alleen maar fijne dingen. En nee, je sluit je gewoon af van het leven op aarde, heb je ook niks meer mee te maken.
Fuck Joke
Zou je die zo ver kunnen krijgen om een blowjob in de kist te geven?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik regel zelfs Gogo danseresjes mocht dat troost bieden.
Wauwquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou je die zo ver kunnen krijgen om een blowjob in de kist te geven?
Nee, het is wel gewoon fatsoenlijk, maar denk dat de mens ook te verpest is om daar nu iets bij voor te stellen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel op iets spannenders eigenlijk
Zolang ik af en toe nog maar kan fappenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, het is wel gewoon fatsoenlijk, maar denk dat de mens ook te verpest is om daar nu iets bij voor te stellen.
Walgelijkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dat je dan kan toekijken, lijkt me best grappig.
Als die kuthoeren dat niet willen doe ik het zelf desnoods jongen, zo ben ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou je die zo ver kunnen krijgen om een blowjob in de kist te geven?
Denk eerder aan een orgasme-gevoel vanuit de geest. Tantra.quote:
Hoeft nu ook niet als je goed miktquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk eerder aan een orgasme-gevoel vanuit de geest. Tantra.
Wel chill hoef je ook niks op te ruimen haha
Hoezo, je spuit altijd in golfjes. Meestal begint het lafjes met wat gepruttel voordat de krachtigste klodder naar buiten kruipt.quote:
Ligt er ook maar net aan hoe lenig je bent danquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, je spuit altijd in golfjes. Meestal begint het lafjes met wat gepruttel voordat de krachtigste klodder naar buiten kruipt.
Heftigquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die kuthoeren dat niet willen doe ik het zelf desnoods jongen, zo ben ik.
Ieuw.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, je spuit altijd in golfjes. Meestal begint het lafjes met wat gepruttel voordat de krachtigste klodder naar buiten kruipt.
Komt een hoop bij kijken jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan hoe lenig je bent dan
Hoezo vraag je dat, dat laat je haar toch gewoon doenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou je het gemorste zaad van het laminaat slurpen?
Zeg je dit nadat je las dat ze zosk ziet zitten?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ik regel Crono, die maakt het toch geen kont uit allemaal.
Ouchquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg je dit nadat je las dat ze zosk ziet zitten?
Weet niet, heb niet gestofzuigd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoezo vraag je dat, dat laat je haar toch gewoon doen
Ja dusquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet niet, heb niet gestofzuigd.
is gewoon ook op ziggoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wordt het wel uitgezonden haha, zit je dadelijk met een stream op je mobiel in de kroeg
Beetje vies is lekkerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is toch goor joh, gatverdamme het mag wel een beetje waardig allemaal
Ligt dat voor jou over de grens of daar stopt het zeg maar hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de mond plassen is daarin een mooie grens
Kan nog net mits het geen ochtendurine is en er fatsoenlijk water gedronken wordt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt dat voor jou over de grens of daar stopt het zeg maar haha
Helder (haha snap je)quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan nog net mits het geen ochtendurine is en er fatsoenlijk water gedronken wordt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Ga jij wel met kak in de weer als het moet?
Bij de juiste man zeker.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klaar nuquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Of vinger in de keel en dan braken in de mond van de ander
Bij de juiste man zeker.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg je dit nadat je las dat ze zosk ziet zitten?
Het aanzicht ookquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die lucht lijkt me echt een probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |