Jij zit altijd goedquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Probeer er altijd wat leuks van te maken. Bedankt voor je feedback, nu weet ik dat ik goed zit.
Wees een beetje liefquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou leuk meisje, zit ik al een tijdje achtereen maar ze vond me niet mooi genoeg of zo, een zesje, maar ja dan kent ze mij nog niet en net wat charme en wat vernuft is ze nu hoteldebotel, eens kijken wat dit gaat worden.
Ach welnee, nu ga je veel te ver en kan ik dadelijk een compliment niet meer serieus nemen.quote:
Ja dit is wel waar het op neer komt :squote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zou niet eens overspannen naar huis gaan, zou mezelf van kant maken als ik voor dertig pubers, golvend op de orkaan van dealerwiet, seksuele zelfontdekking en onafgemaakt huiswerk moest gaan staan
Dat doe ik weleens tochquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach welnee, nu ga je veel te ver en kan ik dadelijk een compliment niet meer serieus nemen.
Heb graag dat je ook aangeeft als het kut is.
Oh okquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Crono en ik zijn nog minder m2b dan jij en ik en dat is best een prestatie.
Same, same.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je daar ook uitstraling voor nodig??
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dit is wel waar het op neer komt :s
Ik doe wel altijd mn best in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij altijd positief
Ja, geen idee joh.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo zitten ze dan overspannen thuisWordt toch wel enigszins van je verwacht dat je ook bovenbouw kunt geven
Story of my lifequote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van jouw kant kennelijk niet. Heb je nu je glazen ingegooid lol
Gewoon niet te veel jezelf zijn en dan komt dat vast goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel weer ellende opleveren maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |