Ja dit topic. Sommige alts hebben ook een eigen topic. Universaahahaha bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:50 schreef DSVM het volgende: Is er ergens een topic waar we alts kunnen bespreken? Wat voor een alts voorspellen jullie een gouden toekomst voor ? Welke alt ben je fan van ?
Klaasgodquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hee clowns
Wat is jullie probleem?
Ik heb maar gelijk een analyse gemaakt op modellen die ik geanalseerd heb op basis van koersgrafieken voor de komende zes maanden.
Ik verwacht dat er een nog kleine stijging komt waarna er weer flinke dumpaanvallen zullen komen door mensen die geen geduld hebben en hun winsten willen pakken
Er is nog steed veel onstabileit op de markt vanwege criminele bendes die de koers van BTC kunstmatig omhoog willen brengen en later winsten willen pakken.
Ik hoop dat jullie het snappen anders geef je maar een seintje dan ga ik er een micro analyse op los laten.
Maar ik ben zo druk...ik moet 3000 man hier aansturen, jullie snappen wel dat ik niet zoveel tijd heb voor btc shit op dit moment
Zo doet hij dat gewoon. Hij verkoopt dan bitcoin, zaait hier even FUD en koopt daarna weer in. Klaas beflikkerd ons gewoon, smartass.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:11 schreef Piva het volgende:
Ik moet zeggen, klaas heeft wel invloed op de koers. Het zakt meteen 600 dollar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 Klaas maakt nog geen bullrunquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:11 schreef Piva het volgende:
Ik moet zeggen, klaas heeft wel invloed op de koers. Het zakt meteen 600 dollar..
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:02 schreef Chaes het volgende:
Weet iemand of er al weer getraded kan worden op Binance?
Had laatst op een website 500 XLM gratis gekregen en wil het toch ff allemaal op 1 plek hebben :p.ja, eigelijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Meestal hoef ik om jou anders niet te lachen hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
KLAASCLOWN IS TERUGGG JAAAAA LEKKER LACHEN OM DEZE DEBIEL JONGENS
De waarheid doet soms pijn ouwe kikkerlikkerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meestal hoef ik om jou anders niet te lachen hoor.
Oh dacht dat je aan jezelf refereerde.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De waarheid doet soms pijn ouwe kikkerlikker
*Ik heb twijfels bij de onpartijdigheid en professionaliteit van de site coindesk.quote:
Zilliqa is geen supply chain coin. Verder wordt er niet over coins gesproken, alleen gebruik van blockchain. Private chain gebouwd op Zilliqa lijkt me.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
*Ik heb twijfels bij de onpartijdigheid en professionaliteit van de site coindesk.
Tevens heb ik moeite met de genoemde coin omdat deze in dezelfde markt zit als mijn geliefde doch gefaalde Vechain coin.
Coindesk is wel echt een shit site, valt niet echt aan te tornenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
*Ik heb twijfels bij de onpartijdigheid en professionaliteit van de site coindesk.
Tevens heb ik moeite met de genoemde coin omdat deze in dezelfde markt zit als mijn geliefde doch gefaalde Vechain coin.
Huh?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:58 schreef Rossdale het volgende:
Private chain gebouwd op Zilliqa lijkt me.
Bullmarkt confirmedquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
KLAASCLOWN IS TERUGGG JAAAAA LEKKER LACHEN OM DEZE DEBIEL JONGENS
Denken dat vechain gefaald heeftquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:12 schreef KapBak het volgende:
[..]
Denken dat het ook maar iets van meerwaarde biedt
lolquote:As one of the oldest and most prestigious hospitals in China, Renji’s addition to the Low Carbon Ecosystem is a valuable one. Renji, partnered with Shanghai’s Jiaotong University, is consistently ranked as one of the top hospitals in the entire country. Established in 1844 with the help of the London Church, Renji Hospital will give priority to low carbon users when providing their distinguished medical services. In a country where quality medical care is in incredibly high demand, adding benefits like these will encourage more users to enter the ecosystem.
Ik weet niet waar dit over gaat maar ik ben vrij zeker dat je hiervoor geen blockchain nodig hebt.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:31 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat maar ik ben vrij zeker dat je hiervoor geen blockchain nodig hebt.
Nu Banshee nog met zijn dukaten op z'n chest.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:09 schreef revpolen het volgende:
Bullmarket is bevestigd! Klaas is terug!!
Lopend naar het ziekenhuis achter je looprekje om carbon credits te sparenquote:
Coins over je romige dijen en stuitje laten glijdenquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nu Banshee nog met zijn dukaten op z'n chest.
Wat dan, ik zie niks bijzondersquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:35 schreef Koelkastje het volgende:
Kijk VeChain gaan op OceanX nu Binance dicht is.
Nee, van 88 naar 90 sats. +14% is in 24 uurquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:12 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
+14% sinds Binance maintance heeft.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nu Banshee nog met zijn dukaten op z'n chest.
Ojaquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, van 88 naar 90 sats. +14% is in 24 uur
In sats ookquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:26 schreef sandertjuh het volgende:
In USD waarde stijgt VET ook aardig lekker vandaag
Wat een site zegquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:51 schreef revpolen het volgende:
https://www.google.nl/amp(...)ryptocurrencies/amp/
Not your keys....quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:03 schreef Oscar. het volgende:
Cryptopia falliet en op slot.
En ik had daar nog wat ZOIN en HST staan
Wat een kutcoin is AE gebleken zeg. Heb nog aan de ico meegedaan maar blij dat ik er vanaf benquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
https://binance.zendesk.c(...)E-Mainnet-Token-Swap
En waarom vind je dat?quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een kutcoin is AE gebleken zeg. Heb nog aan de ico meegedaan maar blij dat ik er vanaf ben
Ook mee gedaan aan de ICO. Tijdje geleden al ingeruild. Waarom worden die tokens nu geswapt?quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zakt alleen maar verder weg op cmc. Dan zal er wel iets mis mee zijn.
Het waren ERC20 tokens vanaf de ICO, maar nu het Æ mainnet live is worden die via een smart contract en een hardfork geswapt naar de native Æ coin.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook mee gedaan aan de ICO. Tijdje geleden al ingeruild. Waarom worden die tokens nu geswapt?
dan vlieg ik voorbij en zwaai vanuit bij F35quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:38 schreef metallicelmo het volgende:
Zullen we een feestje vieren als Bitcoin de 100k aantikt? Gaat gewoon gebeuren binnen nu en 10 jaar ik voel het aan m'n water die ik niet heb
Linkje van ZetaOS, derhalve niet geklikt.quote:
Je hebt nog geen AdBlocker of Bravequote:Op woensdag 15 mei 2019 15:44 schreef KapBak het volgende:
[..]
Wat een site zeg
Louter ads om te pumpen.
Heeft toch positief uitgewerkt voor jouquote:
Ik zie het me al voor me: Mortaxx met een tablet in een hangmatje, die zich zorgen maakt of er een cocosnoot op z'n pleuris valt. (of succesvolle business gefinancierd uit cryptos?)quote:Op donderdag 16 mei 2019 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
Lekker hoor beetje naar de koersen staren. Is lang geleden
In euro's stelt het nog niet zo veel voor helaasquote:Op donderdag 16 mei 2019 01:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik zie het me al voor me: Mortaxx met een tablet in een hangmatje, die zich zorgen maakt of er een cocosnoot op z'n pleuris valt. (of succesvolle business gefinancierd uit cryptos?)
Toch mooi
Euros/ Bitcoin: Meer belangrijk, wat je er nu en/of de toekomst mee kunt doen voor jezelf, toch.quote:Op donderdag 16 mei 2019 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In euro's stelt het nog niet zo veel voor helaas
Het zit nog deep hèquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:13 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Linkje van ZetaOS, derhalve niet geklikt.
Als we het toch over ouwe koeien hebben...
Reden om je UI te upgraden naar iets meer Verge-compliantquote:Op donderdag 16 mei 2019 01:51 schreef Maikuuul het volgende:
Toch weer leuk om elke dag de portfolio weer te zien stijgen
Langzaam worden mensen die nooit in crypto hebben gezeten weer wakker. En met grote spijt niet hebben ingekocht rond de 3500, typisch.
Pumpje van 45% op Verge.
Verge is ongeveer 30% van mijn portfolio. Rest is btc en andere altsquote:Op donderdag 16 mei 2019 02:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
Reden om je UI te upgraden naar iets meer Verge-compliant
Nou, het kan best 50% van je portfolio worden, maar dan wil ik geen "brommers kieken" maar iets, dat de "Verge-kieker" wilquote:Op donderdag 16 mei 2019 02:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verge is ongeveer 30% van mijn portfolio. Rest is btc en andere alts
Dit dus :-)quote:Op donderdag 16 mei 2019 01:51 schreef Maikuuul het volgende:
Langzaam worden mensen die nooit in crypto hebben gezeten weer wakker. En met grote spijt niet hebben ingekocht rond de 3500, typisch.
Pumpje van 45% op Verge.
Alleen deze keer hebben wij het al eens meegemaaktquote:Op donderdag 16 mei 2019 03:30 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit dus :-)
Begint weer van voor af aan
Dimachaerusquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:01 schreef fathank het volgende:
Wie van jullie hier is Uncle Vtho op Twitter
Omdat alle wereldmarkten in een dip zitten, goud ook.quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Waarom schieten de koersen zo extreem omhoog?
Je hebt maanden de tijd gehadquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:30 schreef Apekoek het volgende:
Kut ik moet inkopen! Kopen kopen kopen nu nun nu nu
Waarom zijn bananen krom?quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Tim denkt dat hij er verstand van heeft en bazelt wat nonsensquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Omdat alle wereldmarkten in een dip zitten, goud ook.
bankiersbonussenquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:28 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Tim denkt dat hij er verstand van heeft en bazelt wat nonsens
Krijg je vaak nerveuze telefoontjes van hem om te vragen waarom de koers zakt?quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:25 schreef MaGNeT het volgende:
Die kennis waarvoor ik 10k heb geïnvesteerd staat warempel in de plus nu.
Paar week terug was het nog 7,2k... nu 10,5k...
Hij heeft zelf alle private keys op een briefje dus mocht ik onder een omvallende boom terecht komen...
Nee, hij lijkt er geen stress van te hebben. Is ook de reden dat ik dat voor hem wél wilde doen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Krijg je vaak nerveuze telefoontjes van hem om te vragen waarom de koers zakt?
Of laat hij alles op zijn beloop en ziet het wel wanneer er wat wordt bijgeschreven?
Staat wel vast dat bij bedrag x hij bijvoorbeeld zijn inleg eruit haalt? Of gaat hij gewoon holden tot 2021?quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, hij lijkt er geen stress van te hebben. Is ook de reden dat ik dat voor hem wél wilde doen.
Uitgelegd dat ik denk dat dit de dip was maar dat als het verder zakt dat hij pech heeft.
Nee, geen plan, zodra ik uitstap stapt hij ook uit denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Staat wel vast dat bij bedrag x hij bijvoorbeeld zijn inleg eruit haalt? Of gaat hij gewoon holden tot 2021?
Uitstappen? Nooit volledig lijkt me? Winst pakken lijkt me een beter idee.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, geen plan, zodra ik uitstap stapt hij ook uit denk ik.
Vaak is december toch de beste maand, zou het dan hoog staan dan uitstappen. Daarna klapt het toch in en kan je altijd later weer investeren.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:01 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Uitstappen? Nooit volledig lijkt me? Winst pakken lijkt me een beter idee.
Ik zie geen global turmoil naar cryptoquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:40 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn de maandgrafieken...
www.hansanders.nlquote:Op donderdag 16 mei 2019 11:11 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik zie geen global turmoil naar crypto
Vergequote:Op donderdag 16 mei 2019 01:51 schreef Maikuuul het volgende:
Pumpje van 45% op Verge.
Beste 50 piek die ik ooit heb uitgegevenquote:
Australie (Wollongong) tot Augustus. Dan een maandje of 2 NL, dan door naar Canada, even de kerstperiode meepakken om mooie knaken te verdienen.quote:
Goed bezig gast.quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Australie (Wollongong) tot Augustus. Dan een maandje of 2 NL, dan door naar Canada, even de kerstperiode meepakken om mooie knaken te verdienen.
Volgende maand HongKong & Macau
Iets kan fundamenteel gewoon een kut project zijn en dan nog zijn er lui die er dikke winsten mee maken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Beste 50 piek die ik ooit heb uitgegevenpluk er nu nog steeds de vruchten van.
Mooi bedrag laten uitbetalen en nog steeds een leuke portfolio.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:01 schreef KapBak het volgende:
Met bitconnect zijn ook mensen rijk geworden.
Mensen die al zolang roepen dat Verge een kutcoin is etc etcquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:01 schreef KapBak het volgende:
[..]
Iets kan fundamenteel gewoon een kut project zijn en dan nog zijn er lui die er dikke winsten mee maken.
Met bitconnect zijn ook mensen rijk geworden.
https://bitcoinmagazine.c(...)-and-nothing-unique/quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mensen die al zolang roepen dat Verge een kutcoin is etc etcde haat zit diep schijnbaar.
Mij maakt het niks uit of je Verge "fundamenteel een kutproject" vindt, zo te zien word er nog hard gewerkt aan het project. Ik heb er nog een mooi aantal van, we zien wel waar het eindigt. Ik snap nooit precies hoe mensen zo erg kunnen focussen op een coin/project waar ze zelf niks mee te maken hebben. Ik weet niet wat je in je portfolio hebt, het maakt mij ook 0,0 uit.
Bedankt, direct alles verkocht.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:18 schreef KapBak het volgende:
[..]
https://bitcoinmagazine.c(...)-and-nothing-unique/
Oh dat hoeft niet, het kan morgen miljoenen waard zijn. Of niks.quote:
Precies, ik heb ook nog Verge hiero, 140k stuks. Lekker bewaren, ze hebben net een goede iOS wallet uitgebracht die werkt perfect. Mass adoption joquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:24 schreef fathank het volgende:
Mensen die jelly zijn op de 50 piek van maikuuul
Ja echt een kutproject blablabla
Alsof je erin zit voor de tech.
Idd, alsof ze zelf keihard aan een project hebben meegewerkt dat veel beter isquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:24 schreef fathank het volgende:
Zodra mijn portfolio een x bedrag aantikt cash ik 30% uit (of dat nou door xvg, btc eth xrp komt maakt niks uit). Heb jij nog nooit iets uitbetaald wil je zeggen? Wat de koers na het uitcashen doet zien we dan wel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:50 schreef KapBak het volgende:
[..]
Zodat jij straks lekker je bags kan dumpen op domme speculanten
Ik heb ooit 10 BTC gekocht voor 50 euroquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:24 schreef fathank het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Maar om dat X bedrag te halen is het wel handig als men gewoon HODL doet en niet gaat verkopen voordat jij zover bentquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zodra mijn portfolio een x bedrag aantikt cash ik 30% uit (of dat nou door xvg, btc eth xrp komt maakt niks uit). Heb jij nog nooit iets uitbetaald wil je zeggen? Wat de koers na het uitcashen doet zien we dan wel.
Heel goed, crypto is een markt van vraag en aanbod. Wat probeer je nou precies te zeggen? Dat het oneerlijk is tegenover anderen als ik uitcash?quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:38 schreef KapBak het volgende:
[..]
Maar om dat X bedrag te halen is het wel handig als men gewoon HODL doet en niet gaat verkopen voordat jij zover bent
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik heb ooit 10 BTC gekocht voor 50 euro
Een collega van een kennis van me had ooit 80 Bitcoins, heeft ze weggegeven aan een goed doel toen ze 2 euro waren... manmanmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt wel heel dichtbij zoquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:03 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Een collega van een kennis van me had ooit 80 Bitcoins, heeft ze weggegeven aan een goed doel toen ze 2 euro waren... manmanman
Niets mis met wat geld weggeven aan een goed doel toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:03 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Een collega van een kennis van me had ooit 80 Bitcoins, heeft ze weggegeven aan een goed doel toen ze 2 euro waren... manmanman
Alsof er toen goede doelen waren die wisten wat BTC was toen het 2 euro waard was #trollquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:15 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Niets mis met wat geld weggeven aan een goed doel toch?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:05 schreef illusions het volgende:
SEAL doet lekker mee deze bullrun zie ik, dat volume en de stijging zijn ongekend.
VeChain KILLERquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:05 schreef illusions het volgende:
SEAL doet lekker mee deze bullrun zie ik, dat volume en de stijging zijn ongekend.
Thierry Faucet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:46 schreef dimmak het volgende:
https://gulden.com/nl/thierryfaucet
Gulden![]()
twitter:zhusu twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 04:55:50Someone just paid $100k per $LTC on Binance vs PAX (USD).Guys, chill. https://t.co/3TQhnEzgGY reageer retweet
Net mijn LTC weggedaan. Helaas was ik niet de gelukkige.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:01 schreef Syd het volgende:
https://www.google.com/am(...)-000-waard-31116/amp
100k voor 1 litecoin, oops die zal flink balen.twitter:zhusu twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 04:55:50Someone just paid $100k per $LTC on Binance vs PAX (USD).Guys, chill. https://t.co/3TQhnEzgGY reageer retweet
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik heb ooit 10 BTC gekocht voor 50 euro
1000 btc hebben gehad en verkocht dag later met 300,- winst want naar moeders geluisterd... ja is lucht... doet het nog steeds leuk op verjaardagen als ze zeggen luister nou eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
Als FOK!kers onder mekaar had ik het je gegund, helaas.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Net mijn LTC weggedaan. Helaas was ik niet de gelukkige.
Lekker! Haha. Ik zal ook nooit die blik van moeders vergeten toen ik dec 2017 een dee uitcashte. “Voor echte euro’s??”. Nee, nepgeld moeders :’)quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:38 schreef revpolen het volgende:
[..]
1000 btc hebben gehad en verkocht dag later met 300,- winst want naar moeders geluisterd... ja is lucht... doet het nog steeds leuk op verjaardagen als ze zeggen luister nou eens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is goed!The best firms advertise the least...
U bet ur ass there is. Nooit meer hoeven uitleggen wat een wallet is en dat men de private key/24 words nooit mag verliezen. www.weareblox.com is best handig voor die gevalletjes.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Interessant: https://btcdirect.eu/nl-nl/blox
Natuurlijk wel "Not your keys? Not your coins!", maar wel enorm laagdrempelig en daarom is hier vast een markt voor.
Harvard kennis, jha tochquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:58 schreef Rossdale het volgende:
Ojee een doembericht op nu.nl
https://www.nu.nl/economi(...)afgelopen-weken.html
Ik verwacht dat klaas zo weer binnen komt wandelen
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:58 schreef Rossdale het volgende:
quote:55 minuten geleden
Probleem van crypto is dat er geen toezicht op is. In feite is er sprake van valsemunterij. Heel bruikbaar voor witwassen en illegale zaken, ook terrorisme financiering. Besef u waarin u investeert.
Volgens mij schrijft Nu.nl niet echt wat verkeerds hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:00 schreef metallicelmo het volgende:
is dat nu.nl? zo'n site kun je toch niet meer serieus nemen, het is een beetje als Hart van Nederland, net zo tenenkrommend.
Dit is toch totale onzin journalistiek, voegt echt helemaal niks toe.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgens mij schrijft Nu.nl niet echt wat verkeerds hoor
Vechain werkt blijkbaar met iedereen samen zonder dat de tegenpartij dat zelf weet. Ik heb vooralsnog geen enkel vertrouwen in Vechain. Ik moet nog zien of die nog bestaan over 4 jaarquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:28 schreef dimmak het volgende:
https://finance.yahoo.com(...)owner-115800505.html
Louis Vuitton werkte toch ook samen met Vechain?
Denk dat het nog wel bestaat, maar zal geen rol van betekenis hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:55 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Vechain werkt blijkbaar met iedereen samen zonder dat de tegenpartij dat zelf weet. Ik heb vooralsnog geen enkel vertrouwen in Vechain. Ik moet nog zien of die nog bestaan over 4 jaar
Met Givenchy, is onderdeel van LVMHquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:28 schreef dimmak het volgende:
https://finance.yahoo.com(...)owner-115800505.html
Louis Vuitton werkte toch ook samen met Vechain?
PWC, Deloitte, BMW en DNV-GL weten inderdaad ook van niks.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:55 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Vechain werkt blijkbaar met iedereen samen zonder dat de tegenpartij dat zelf weet. Ik heb vooralsnog geen enkel vertrouwen in Vechain. Ik moet nog zien of die nog bestaan over 4 jaar
Wanneer is VeChain in jouw ogen een succes? En wanneer is het geen succes geworden, over zeg 5 jaar?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
PWC, Deloitte, BMW en DNV-GL weten inderdaad ook van niks.
Altijd lachwekkend om die nu.nl fossielen crypto te zien "bashen". Zeker ook van die mensen die dagelijks nog de krant kopen bij zo'n staatslotenwinkelquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:58 schreef Rossdale het volgende:
Als ik er tantoerijk van ben geworden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:28 schreef KapBak het volgende:
[..]
Wanneer is VeChain in jouw ogen een succes? En wanneer is het geen succes geworden, over zeg 5 jaar?
Als zowel jij als ik over 10 jaar iets randoms in of voor ons huis hebben staan wat ergens tijdens zijn levenscyclus (productieproces, of logistieke bewegingen) is geregistreerd is op de vechain blockchain. Of dat dan een fles parfum, een t-shirt, een auto of een stofzuiger is.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:28 schreef KapBak het volgende:
[..]
Wanneer is VeChain in jouw ogen een succes? En wanneer is het geen succes geworden, over zeg 5 jaar?
En als dit niet gelukt is is het geen succes dus?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als zowel jij als ik over 10 jaar iets randoms in ons huis hebben staan wat ergens tijdens zijn levenscyclus (productieproces, of logistieke bewegingen) is geregistreerd is op de vechain blockchain.
Of dat dan een fles parfum, een leren jas of een stofzuiger is. Dat is het doel van het bedrijf, dus als ze daar in slagen zou het wat mij betreft pas echt een succes zijn.
In mijn ogen niet. Als het een product is wat niemand gebruikt maar $100 euro per coin waard is is het wat betreft niet succesvol. (Ik zou wel happy en rijk zijn, maar dat vraag je niet)quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:43 schreef KapBak het volgende:
[..]
En als dit niet gelukt is is het geen succes dus?
Is inderdaad los van prijs. En aangezien het permissioned is is prijs ook niet relevant voor de veiligheid van het netwerk dus het is totaal niet relevantquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In mijn ogen niet. Als het een product is wat niemand gebruikt maar $100 euro per coin waard is is het wat betreft niet succesvol. (Ik zou wel happy en rijk zijn, maar dat vraag je niet)
Maargoed andere mensen zullen juist dat als succes zien en boeit het niet wat het bedrijf of de coin verder doen.
Vechain staat op dit moment samen met DNV-GL op één van de grootste tech-beurzen van europa, Vivatech. Dat gebrek aan vertrouwen is dus wel een beetje onterecht en lijkt meer afgunst dan echt op waarheid gestoeldquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:55 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een kwestie van een booth kopen? Of hoe je dat ook noemtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Vechain staat op dit moment samen met DNV-GL op één van de grootste tech-beurzen van europa, Vivatech. Dat gebrek aan vertrouwen is dus wel een beetje onterecht en lijkt meer afgunst dan echt op waarheid gestoeld
Uiteraard is dat een kwestie van een booth kopen, maar het punt is dat ze daar staan samen met een grote multinational (DNV-GL) ipv alleen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:15 schreef KapBak het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een kwestie van een booth kopen? Of hoe je dat ook noemt
Edit: ja dus -> https://vivatechnology.co(...)ke-part-to-vivatech/ punt 3.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 07:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit was wel het raarste cryptomoment ooit.
Denk dat dit een gemanipuleerde bulltrap is.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:12 schreef Kyran het volgende:
Ik vind Twitter echt zo mooi om te volgen.
Gisteren: "We going to 10k, even 12k is possible, bears are stupid and retarded".
Vandaag: "We just dropped almost 2k, we are still in a bear market, bulls are retarded"
En dan heb je nog gasten die gewoon zowel bull als bear posts maken en dan altijd gelijk hebben
Vooral elkaar maar proberen te overtuigen en de anderen uitschelden
Wat denken jullie trouwens. Zitten we in een bull of bear market?
DNV GL is toch onbekend bij een groot deel ofzo. Het is echt een gigantische parntership waardoor ze zoveel meer bereik hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Uiteraard is dat een kwestie van een booth kopen, maar het punt is dat ze daar staan samen met een grote multinational (DNV-GL) ipv alleen.
Geloof je dit nu nog steeds?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
DNV GL is toch onbekend bij een groot deel ofzo. Het is echt een gigantische parntership waardoor ze zoveel meer bereik hebben.
DE CEO van DNV GL Business Assurance is echt constant met Sunny op stap. Ken geen andere project die dat ook voorelkaar heeft gekregen tot nu toe. Een bedrijf als DNV GL doet dat echt niet op hip te doen. Die moeten er toch ook echt iets in zien.
Start-up projecten met een klein onderdeel van BMW of LVMH etc. stellen relatief weinig voor en kunnen ook zo weer wegvallen, maar partnership met DNV GL is echt groots en serieus.
Wel een hele flinke bull trap dan. Dieptepunt was 5 maanden geleden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Denk dat dit een gemanipuleerde bulltrap is.
Welk deel zou ik niet moeten geloven volgens jou?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:12 schreef Kyran het volgende:
Ik vind Twitter echt zo mooi om te volgen.
Gisteren: "We going to 10k, even 12k is possible, bears are stupid and retarded".
Vandaag: "We just dropped almost 2k, we are still in a bear market, bulls are retarded"
En dan heb je nog gasten die gewoon zowel bull als bear posts maken en dan altijd gelijk hebben
Vooral elkaar maar proberen te overtuigen en de anderen uitschelden
Wat denken jullie trouwens. Zitten we in een bull of bear market?
quote:
Kom op zeg.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Welk deel zou ik niet moeten geloven volgens jou?
Dat de CEO van DNV GL constant met VeChain bezig is of dat DNV GL een gigantisch bedrijf is? Welke van deze twee feiten heb je een probleem mee?
Of denk je echt dat een CEO van DNV GL voor de lol wat reisjes maakt met Sunny, omdat die zo'n vlotte babbel en leuk accentje heeft?
Duidelijk. Bedankt voor het bevestigen dat je NIKS te zeggen hebt en gewoon zit te trollen. Wist ik al, maar een bevestiging is altijd goed, zodat niemand er meer tijd aan gaat bestedenquote:
Enkel als er een beter alternatief is en wie weet hebben we over 5 jaar vele bedrijven, die een product als Vechain leveren: Product-chain zit wel business in!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:28 schreef KapBak het volgende:
[..]
Onze Ivo zit zich iedere avond nog te vermaken met de Playboy, je zou hem wat Verge moeten doneren en een pakje zakdoekjesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Altijd lachwekkend om die nu.nl fossielen crypto te zien "bashen". Zeker ook van die mensen die dagelijks nog de krant kopen bij zo'n staatslotenwinkel
Of Ivo Opstelten hoofd van IT maken zonder enige kennis van zaken
Goed amusement, dat wel
De CEO van DNV-GL is Remi Eriksen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Welk deel zou ik niet moeten geloven volgens jou?
Dat de CEO van DNV GL constant met VeChain bezig is of
BNW is ergens andersquote:Op vrijdag 17 mei 2019 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De CEO van DNV-GL is Remi Eriksen.
Die nitwit van een Crisciotti moet iets nieuws hebben om zich in beeld te zetten.
Hiervoor (mis)bruikt hij Sunny, die niet gehinderd door de Chinese overheid, in wat nieuws berichtjes opduikeld en een deeltje aandelen Vechain zijn gekocht.
Voor cryptochain hebben ze Delloite EMEA lab aangesteld. Die ook gratis technologie van Vechain krijgt.
Vechains enige echte business is het indringen van de Europese industrie en pure spionage.
Die heeft z'n Apollo-project wel realiteit gemaakt en is "to the moon" gegaanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:04 schreef Syd het volgende:
McAfee spoorloos?
https://www.about-crypto.nl/nieuws/waar-is-john-mcafee-gebleven
Nu gaat verge nooit omhoog
Deze Remi Eriksen bedoel je?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De CEO van DNV-GL is Remi Eriksen.
Die nitwit van een Crisciotti moet iets nieuws hebben om zich in beeld te zetten.
Hiervoor (mis)bruikt hij Sunny, die niet gehinderd door de Chinese overheid, in wat nieuws berichtjes opduikeld en een deeltje aandelen Vechain zijn gekocht.
Voor cryptochain hebben ze Delloite EMEA lab aangesteld. Die ook gratis technologie van Vechain krijgt.
Vechains enige echte business is het indringen van de Europese industrie en pure spionage.
twitter:RemiEriksen twitterde op dinsdag 06-11-2018 om 14:49:24What if you were rewarded for your low carbon mileage? Cycling for carbon credits with @magnusthue at the China International Import Expo @ciieonline. The @BYDCompany @vechainofficial and @DNVGL carbon banking ecosystem. https://t.co/5y3KivrRv0 reageer retweet
Ouch, hier gaat LosPedrosa toch wel behoorlijk op zijn bek.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deze Remi Eriksen bedoel je?twitter:RemiEriksen twitterde op dinsdag 06-11-2018 om 14:49:24What if you were rewarded for your low carbon mileage? Cycling for carbon credits with @:magnusthue at the China International Import Expo @:ciieonline. The @:BYDCompany @:vechainofficial and @:DNVGL carbon banking ecosystem. https://t.co/5y3KivrRv0 reageer retweet
What else is new..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ouch, hier gaat LosPedrosa toch wel behoorlijk op zijn bek.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Rossdale het volgende:
KapBak deze kun jij wel waarderen denk ik
https://news.bitcoin.com/(...)med-by-craig-wright/
Is toch gewoon een feit wat ze melden? Als dit al niet meer geschreven mag worden zullen we alles over aandelen ook maar schrappen..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dit is toch totale onzin journalistiek, voegt echt helemaal niks toe.
Dat dusquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Al die kneuzen die hier haten op adoptie van vechain![]()
Ik snap dat gevoelige niet zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dusover 3 jaar huilen omdat ze niet loaded zijn
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deze Remi Eriksen bedoel je?twitter:RemiEriksen twitterde op dinsdag 06-11-2018 om 14:49:24What if you were rewarded for your low carbon mileage? Cycling for carbon credits with @:magnusthue at the China International Import Expo @:ciieonline. The @:BYDCompany @:vechainofficial and @:DNVGL carbon banking ecosystem. https://t.co/5y3KivrRv0 reageer retweet
ENJ godentwitter:enjin twitterde op zaterdag 18-05-2019 om 01:13:381/ We'd like to wish @Minecraft a very happy 10th birthday! ?To celebrate their community's decade of unabashed creativity, we're launching #EnjinCraft--the world's 1st blockchain-powered #Minecraft server.Join closed beta: https://t.co/5sSsUL1E15#Minecraft10Years #Ethereum https://t.co/mAMqVz63Ge reageer retweet
#Ethereum?! Zijn ze wel goed wijs, dat platform is hard aan het falenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:32 schreef Kyran het volgende:
ENJ godentwitter:enjin twitterde op zaterdag 18-05-2019 om 01:13:381/ We'd like to wish @:Minecraft a very happy 10th birthday! ?To celebrate their community's decade of unabashed creativity, we're launching #EnjinCraft--the world's 1st blockchain-powered #Minecraft server.Join closed beta: https://t.co/5sSsUL1E15#Minecraft10Years #Ethereum https://t.co/mAMqVz63Ge reageer retweet
Ik ken het hele ENJ niet, maar zie het vaak in de + op CMC, ze doen toch iets goedquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:32 schreef Kyran het volgende:
ENJ godentwitter:enjin twitterde op zaterdag 18-05-2019 om 01:13:381/ We'd like to wish @:Minecraft a very happy 10th birthday! ?To celebrate their community's decade of unabashed creativity, we're launching #EnjinCraft--the world's 1st blockchain-powered #Minecraft server.Join closed beta: https://t.co/5sSsUL1E15#Minecraft10Years #Ethereum https://t.co/mAMqVz63Ge reageer retweet
Het twitter-account van BYD is ook gewoon Vechain aan het promotenquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:49 schreef KapBak het volgende:
[..]
#Ethereum?! Zijn ze wel goed wijs, dat platform is hard aan het falen
in juni eth 2.0 togquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:49 schreef KapBak het volgende:
[..]
#Ethereum?! Zijn ze wel goed wijs, dat platform is hard aan het falen
Toch 193-245/265 winst uit gehaald, maar Vitalin moet wel beter z'n best doen als "ondergewaaedeerde coin"quote:
Werkt nog steeds niet in nederland neequote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:54 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik ken het hele ENJ niet, maar zie het vaak in de + op CMC, ze doen toch iets goed![]()
@:Danny @:Yvonne : Registreer FOK nou eens bij BAT/Brave: Kan ik jullie die resterende 30BAT, die ik nog in mijn browser heb als "airdrop" aan jullie doneren
FF vraagje aan diegene in NL die Brave als browser gebruiken: Werkt de "earn by private advertising" al? Ze rollen dat langzaam uit, maar nog niet in diverse landen zoals Ierland![]()
[ afbeelding ]
Dit is nou wel puur haten.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:59 schreef Dimachaerus het volgende:
ethereum grootste shitcoin die er is :’)
Leuk voor bedrijven die wat willen aanklooien met blockchain Om te kijken hoe het werkt en voor marketing doeleinden
Jammer dat ik nooit daar ben ingestapt, begreep toen de toegevoegde waarde van een exchange coin nog niet helemaal.quote:
Ik ben een paar maanden geleden met geluk ingestapt. Heb een Binance affiliate account, en vanaf 500 BNB krijg je de dubbele commissie. Dus de gok maar genomen. Dat pakte goed uitquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:45 schreef Blik het volgende:
[..]
Jammer dat ik nooit daar ben ingestapt, begreep toen de toegevoegde waarde van een exchange coin nog niet helemaal.
Klopt wat een kutcoin. VeChain 100x beter.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:59 schreef Dimachaerus het volgende:
ethereum grootste shitcoin die er is :’)
Leuk voor bedrijven die wat willen aanklooien met blockchain Om te kijken hoe het werkt en voor marketing doeleinden
Eh nee? Ethereum loopt Al vast bij het gebruik van een cryptokittie dApp Hoe duurder ethereum hoe duurder het gebruik van de blockchain. Niet geschikt voor mass adoptie. Verder is er ook niet echt een usecase voor ethereum, misschien dat er in de toekomst wel een probleem bij gevonden Kan worden.quote:
Je kunt het ook omdraaien, hoe duurder Ether (want je koopt Ether geen Ethereum) hoe veiliger het netwerk.quote:Op zondag 19 mei 2019 09:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Eh nee? Ethereum loopt Al vast bij het gebruik van een cryptokittie dApp Hoe duurder ethereum hoe duurder het gebruik van de blockchain. Niet geschikt voor mass adoptie. Verder is er ook niet echt een usecase voor ethereum, misschien dat er in de toekomst wel een probleem bij gevonden Kan worden.
vechain is best ok bij nader inzien.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Al die kneuzen die hier haten op adoptie van vechain![]()
veel meerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:11 schreef Piva het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2019 19:56 schreef Piva het volgende:
[..]
Je mag weer een uurtje op internet van je begeleider?
Die wallet, tering wat slechtquote:Op maandag 20 mei 2019 01:24 schreef ZetaOS het volgende:
Heeft iedereen de 50 dollar aan gratis stellar al geclaimd op blockchain.com ?
https://99bitcoins.com/bitcoin-obituaries/quote:Op maandag 20 mei 2019 10:38 schreef Maikuuul het volgende:
Waar zijn nu eigenlijk die experts die bitcoin/crypto voor dood verklaarden rond de 3200$. Zulke mensen verdienen toch wel klapjes op hun eerste of tweede mondje, aldus Gerard Reve.
Dat viel best mee hoor. Er waren minimaal net zo veel 'experts' die zeiden dat bitcoin weer naar ATH zou gaan op termijn.quote:Op maandag 20 mei 2019 10:38 schreef Maikuuul het volgende:
Waar zijn nu eigenlijk die experts die bitcoin/crypto voor dood verklaarden rond de 3200$. Zulke mensen verdienen toch wel klapjes op hun eerste of tweede mondje, aldus Gerard Reve.
Nee, dan moet je je persoonsgegevens invullen toch? En ID kopie?quote:Op maandag 20 mei 2019 01:24 schreef ZetaOS het volgende:
Ja, kyc, Het is niet Yobit of hotbit ofzo hè.quote:Op maandag 20 mei 2019 10:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, dan moet je je persoonsgegevens invullen toch? En ID kopie?
Eigenlijk roept iedereen maar wat om interressant te doen. Lijkt me ook heftig om van die instappers op 18k te spreken die alles verkochten met flink verlies door dit soort nieuws, en het nu weer omhoog zien gaanquote:Op maandag 20 mei 2019 10:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat viel best mee hoor. Er waren minimaal net zo veel 'experts' die zeiden dat bitcoin weer naar ATH zou gaan op termijn.
Tsja, er zijn ook lui die veel geld zijn kwijtgeraakt door One Coin, Palm Invest of Bitconnect. Ik maak me er niet druk om, dat hou je toch.quote:Op maandag 20 mei 2019 10:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eigenlijk roept iedereen maar wat om interressant te doen. Lijkt me ook heftig om van die instappers op 18k te spreken die alles verkochten met flink verlies door dit soort nieuws, en het nu weer omhoog zien gaan
gigantisch buggy,zeggen dat je verificatie niet gelukt is terwijl ik de verificatie mail binnen krijg etcquote:Op maandag 20 mei 2019 10:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik gebruik hem zelf niet, maar wat is er allemaal mis mee?
Verkopen met verliesquote:Op maandag 20 mei 2019 10:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eigenlijk roept iedereen maar wat om interressant te doen. Lijkt me ook heftig om van die instappers op 18k te spreken die alles verkochten met flink verlies door dit soort nieuws, en het nu weer omhoog zien gaan
Ja, al een paar keer.quote:Op maandag 20 mei 2019 01:24 schreef ZetaOS het volgende:
godencoin BNB doet het ook niet echt goedquote:Op maandag 20 mei 2019 11:28 schreef Kyran het volgende:
Die BinanceChain coins zijn echt niet normaalHeerlijke CZ ponzi.
Alles is aan het bloeden en CELR MATIC FET etc blijven gaan
Niet? De enige van de oudere coins die een ATH heeft aangetikt dit jaar?quote:Op maandag 20 mei 2019 11:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
godencoin BNB doet het ook niet echt goed
Vandaagquote:Op maandag 20 mei 2019 11:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet? De enige van de oudere coins die een ATH heeft aangetikt dit jaar?
Je hecht teveel waarde aan adoptie van grote bedrijven denk ik. Grote bedrijven hebben helemaal geen kaas gegeten van crypto. Ze hebben budgetten om te experimenteren en nieuwe dingen te proberen maar 99 van de 100 initiatieven die daar uit komen bestaan na een paar jaar niet meer of worden rebranded en omgezet naar iets heel anders. Sprankelende websites, hypende tweets, namedropping, hippe project- en protocolnamen, het aaneenrijgen van samenwerkingen of de indruk van samenwerking met bekende namen... allemaal gebakken lucht. Vroeg of laat moet de techniek zijn meerwaarde bewijzen in de praktijk en daar loopt het vaak spaak. In de praktijk blijken dit soort dingen helemaal niet efficiënter, voordeliger of beter dan wat er al was. Je geeft zelf al aan dat je niet weet of VeChain gaat slagen dus dat is al goed. Maar laat je alsnog niet inpakken door wat grote legacy bedrijven allemaal aan het uitspoken zijn met crypto.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
@:Lospedrosa Het valt onder "haten", omdat je geen enkele onderbouwing hebt. Tuurlijk mag je (en moet je zelfs) twijfelen aan alles omtrent crypto.
Crisciotti is CEO van Business Assurance bij DNV GL, dus echt geen random figuur ook. Zal VeChain slagen? Geen idee. Op dit moment vind ik het samen met bijvoorbeeld een Enjin één van de voornaamste kandidaten om echt massaal gebruikt te worden. Even onafhankelijk van wat de prijs gaat doen.
Hebben de discussie blockchain vs. database al vaker gehad.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je hecht teveel waarde aan adoptie van grote bedrijven denk ik. Grote bedrijven hebben helemaal geen kaas gegeten van crypto. Ze hebben budgetten om te experimenteren en nieuwe dingen te proberen maar 99 van de 100 initiatieven die daar uit komen bestaan na een paar jaar niet meer of worden rebranded en omgezet naar iets heel anders. Sprankelende websites, hypende tweets, namedropping, hippe project- en protocolnamen, het aaneenrijgen van samenwerkingen of de indruk van samenwerking met bekende namen... allemaal gebakken lucht. Vroeg of laat moet de techniek zijn meerwaarde bewijzen in de praktijk en daar loopt het vaak spaak. In de praktijk blijken dit soort dingen helemaal niet efficiënter, voordeliger of beter dan wat er al was. Je geeft zelf al aan dat je niet weet of VeChain gaat slagen dus dat is al goed. Maar laat je alsnog niet inpakken door wat grote legacy bedrijven allemaal aan het uitspoken zijn met crypto.
Crypto/blockchain heeft hele specifieke eigenschappen en leent zich eigenlijk totaal niet voor (legale) commerciële doeleinden. Blockchains zijn voor decentrale, censuurbestendige consensus tussen partijen die elkaar niet kennen en/of niet vertrouwen. Als decentraal niet nodig is valt een blockchain al af. Als censuurbestendig niet nodig is valt een blockchain al af. Als partijen elkaar kennen en/of vertrouwen valt een blockchain al af. In al die gevallen zijn databases beter/handiger/goedkoper/efficiënter.
Dat is juist wat mij een beetje bang maakt, de totale zekerheid waarmee sommige lui (inclusief ikzelf he) voorspellingen van >20k droppen.quote:Op maandag 20 mei 2019 10:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat viel best mee hoor. Er waren minimaal net zo veel 'experts' die zeiden dat bitcoin weer naar ATH zou gaan op termijn.
Obligate "een blockchain is een database" opmerking van mij. Moet toch in mijn rol als betweter blijven.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:06 schreef Kyran het volgende:
Hebben de discussie blockchain vs. database al vaker gehad.
Je weet wat ik bedoel dodoquote:Op maandag 20 mei 2019 12:34 schreef KapBak het volgende:
[..]
Obligate "een blockchain is een database" opmerking van mij. Moet toch in mijn rol als betweter blijven.
That`s it? De kyc stuurt een positieve email uit en meteen zou de hele wallet kut zijn?!quote:Op maandag 20 mei 2019 11:05 schreef m.k het volgende:
[..]
gigantisch buggy,zeggen dat je verificatie niet gelukt is terwijl ik de verificatie mail binnen krijg etc
Verkopen met verlies is voor de 90%, wij zitten in de lucky 10%quote:Op maandag 20 mei 2019 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Verkopen met verlies
Gewoon hodl tot de nul of met pensioen kunnen.
quote:Op maandag 20 mei 2019 13:31 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van meerdere ID bewijzen en adressen in verschillende landen hebben.
Gewoon op legale wijze verkregen hoor.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:50 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat jij een crimineel bent
Hoe is het met de crystal meth handel dan?quote:Op maandag 20 mei 2019 13:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Gewoon op legale wijze verkregen hoor.
Voor zulke mensen is er altijd wat nieuws. Dat wel.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, er zijn ook lui die veel geld zijn kwijtgeraakt door One Coin, Palm Invest of Bitconnect. Ik maak me er niet druk om, dat hou je toch.
Cayman Islands. Do i need to say more?twitter:Bitconnect2_0 twitterde op zaterdag 18-05-2019 om 20:45:54Welcome everyone back to Bitconnect 2.0We will launch Bitconnect2.0 on July 1stvisit our website for more Infoshttps://t.co/xKJ10yeYoP reageer retweet
Ik ga er een tientje instoppen en Dan op tijd uitcashenquote:Op maandag 20 mei 2019 14:42 schreef Piva het volgende:
[..]
Voor zulke mensen is er altijd wat nieuws. Dat wel.Cayman Islands. Do i need to say more?twitter:Bitconnect2_0 twitterde op zaterdag 18-05-2019 om 20:45:54Welcome everyone back to Bitconnect 2.0We will launch Bitconnect2.0 on July 1stvisit our website for more Infoshttps://t.co/xKJ10yeYoP reageer retweet
quote:Op maandag 20 mei 2019 14:42 schreef Piva het volgende:
[..]
Voor zulke mensen is er altijd wat nieuws. Dat wel.Cayman Islands. Do i need to say more?twitter:Bitconnect2_0 twitterde op zaterdag 18-05-2019 om 20:45:54Welcome everyone back to Bitconnect 2.0We will launch Bitconnect2.0 on July 1stvisit our website for more Infoshttps://t.co/xKJ10yeYoP reageer retweet
Valt tegen, sos doet het hier beter.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe is het met de crystal meth handel dan?
quote:Op maandag 20 mei 2019 14:42 schreef Piva het volgende:
[..]
Zo heb je elke dag wel shitcoins die gepumpt worden, maar voorspel van tevoren maar eens welke van de duizenden shitcoins gaat stijgen.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:49 schreef Kyran het volgende:
Wat een dag om in te stappen in die shit coins
PHX & MATIC 20% in een paar uur
CELR en FET nu op 8% in een paar uur.
Gaat nergens over
Op dit moment zijn het vooral Binance IEOs (MATIC, FET, CELR) of coins die over gaan op Binance Chain (PHX). Allemaal low caps shit coins.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Zo heb je elke dag wel shitcoins die gepumpt worden, maar voorspel van tevoren maar eens welke van de duizenden shitcoins gaat stijgen.
Hoe zit dat eigenkijk met die Binance blockchain? Jij of iemand daar meer info over? Ben er een tijdje uit geweest. Wat gaat er met BNB gebeuren?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Op dit moment zijn het vooral Binance IEOs (MATIC, FET, CELR) of coins die over gaan op Binance Chain (PHX). Allemaal low caps shit coins.
Het is inderdaad gokken, maar met strakke stop losses is het het waard om uit te proberen.
Als ik tijdens een simpele KYC al meerdere bugs tegen kom word ik bang voor wat ze nog meer niet goed hebben gedaanquote:Op maandag 20 mei 2019 13:29 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
That`s it? De kyc stuurt een positieve email uit en meteen zou de hele wallet kut zijn?!
Suggestief, daarbij is er ook nog een kans dat je het zelf niet goed begrepen hebt.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Als ik tijdens een simpele KYC al meerdere bugs tegen kom word ik bang voor wat ze nog meer niet goed hebben gedaan
Ten eerste is er niks simpels aan KYC, ten tweede wordt dat proces uit handen gegeven dus zegt het helemaal niets over de wallet en ten derde geeft een enkele foutmelding niet echt een goed beeld over de kwaliteit. Je hebt het hier over Blockchain.com maar jij weet het beter?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Als ik tijdens een simpele KYC al meerdere bugs tegen kom word ik bang voor wat ze nog meer niet goed hebben gedaan
Wie heeft het over bedrijfsreputatie? Ik dacht dat het ging over een wallet die wel of niet buggy was, en hoe precies een extern KYC proces daar iets over kan zeggen. Je hebt het trouwens over meerdere bugs, noem er eens een aantal op?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:19 schreef m.k het volgende:
Het zal best een prima wallet kunnen zijn. Het neemt echter niet weg dat het verdomd karig overkomt als je app het een zegt maar het ander doet. Dat het uit handen is gegeven betekent nog niet dat het niet je reputatie als bedrijf kan schaden.
Ik heb het daarover haha, ik dacht eerst dat de KYC deel was van de wallet. dit blijkt niet zo te zijn maar toch vind ik het karig overkomen. Hun Website is ook half nederands half engelsquote:Op maandag 20 mei 2019 18:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Wie heeft het over bedrijfsreputatie? Ik dacht dat het ging over een wallet die wel of niet buggy was, en hoe precies een extern KYC proces daar iets over kan zeggen. Je hebt het trouwens over meerdere bugs, noem er eens een aantal op?
quote:Op maandag 20 mei 2019 19:11 schreef Zakzonderballen het volgende:
Gaat Vechain nog wat doen denken jullie? Krijg steeds meer het gevoel van een scam
Ik herken me totaal niet in je klachten, KYC ging bij mij meerdere malen prima en bij familie en vrienden ook, en de taal is hier ook prima in orde.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:31 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb het daarover haha, ik dacht eerst dat de KYC deel was van de wallet. dit blijkt niet zo te zijn maar toch vind ik het karig overkomen. Hun Website is ook half nederands half engels
Misschien de ontwikkelingen eens doornemen. Een scam is het niet, voor mij een mooie munt om mee te swingtraden juist door zijn inmiddels voorspelbare karakter.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:11 schreef Zakzonderballen het volgende:
Gaat Vechain nog wat doen denken jullie? Krijg steeds meer het gevoel van een scam
Dat lijkt me idd het beste.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:13 schreef illusions het volgende:
Jullie die XLM trouwens gehouden? Ik direct omgezet naar BTC.
Zou het sowieso niet in XLM houden i.v.m. de waarschijnlijke daling die deze airdrop met zich meebrengt, daarom snap ik ook niet goed waarom ze zo'n mega airdrop doen. Valt momenteel overigens nog mee, nog geen -4% t.o.v. BTC.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd het beste.
Gratis geld weggeven.
Hmm apart, kan natuurlijk zijn dat ik pech heb.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik herken me totaal niet in je klachten, KYC ging bij mij meerdere malen prima en bij familie en vrienden ook, en de taal is hier ook prima in orde.
Na verificatie staat het er binnen no-time op, bij mij duurde het een paar minuten. Je krijgt een mailtje als het gestort is.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Hmm apart, kan natuurlijk zijn dat ik pech heb.
Zou je die XLM meteen moeten zien ook? Ik heb nog niks namelijk
word steeds naar de wallet gestuurd, dan laat hij 3 keer en daar houd het op. Ook geen mailquote:Op maandag 20 mei 2019 21:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Na verificatie staat het er binnen no-time op, bij mij duurde het een paar minuten. Je krijgt een mailtje als het gestort is.
Gewoon een account maken op blockchain.com en de KYC/verificatie doorlopen. Spreekt voor zich.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:17 schreef poebz het volgende:
Hoe werkt dat precies en waarom geven ze het gratis weg?
Apart, alles verliep bij mij vlekkeloos. Even contact opnemen met support? Als je het in XLM wilt houden alleen maar beter als het wat langer duurt, hoe meer die daalt in USD hoe meer coins je krijgt.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:22 schreef m.k het volgende:
[..]
word steeds naar de wallet gestuurd, dan laat hij 3 keer en daar houd het op. Ook geen mail
Met iOS lukt het wel, morgen nog maar een keer proberen met mn eigen telefoonquote:Op maandag 20 mei 2019 22:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Gewoon een account maken op blockchain.com en de KYC/verificatie doorlopen. Spreekt voor zich.
[..]
Apart, alles verliep bij mij vlekkeloos. Even contact opnemen met support? Als je het in XLM wilt houden alleen maar beter als het wat langer duurt, hoe meer die daalt in USD hoe meer coins je krijgt.
Toppie!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Met iOS lukt het wel, morgen nog maar een keer proberen met mn eigen telefoon
Het zijn de nieuwe ETH ICO's, dit keer nog makkelijker voor de schapen. Momenteel hebben de projecten nog vrij weinig laten zien, dus waarom ze moonen is puur speculatief. Het wachten is op de enorme dumps.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:03 schreef Kyran het volgende:
Binance IEO's and coins die naar Binance Chain migreren zijn dus aan het moonen.
Mensen willen straks allemaal de nieuwe IEO's hebben/kopen. Om kans te maken om deel te nemen aan een nieuwe IEO moet je BNB holden, dus kopen mensen BNB, waardoor de prijs ook weer omhoog gaat.
Prachtige ponzi toch?
Kijk wat CELR FET BTT MATIC gedaan hebben vandaag, echt niet normaal. PHX is ook moon gegaan, omdat ze migreren naar Binance Chain.
Hou een oogje in de zeil als de nieuwe IEO komt. als die ongeveer gelijke pad volgt krijg je eerst een dump, daarna accumulation (sideways trading) en daarna weer moon.
Bijna verdubbeld dit jaar or 30% erbij in een paar weken vind jij weinig?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Qua prijs doet het weinig. Qua ontwikkeling gaat het wel door.
Alles rondom Binance gaat moon, terwijl ze last hadden van een hack, ze meerdere malen van land naar land hoppen om regels te omzeilen, trading volledig verziekt wordt door bots, de ene na andere shitcoin pump n dumpen etc.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:03 schreef Kyran het volgende:
Binance IEO's and coins die naar Binance Chain migreren zijn dus aan het moonen.
Mensen willen straks allemaal de nieuwe IEO's hebben/kopen. Om kans te maken om deel te nemen aan een nieuwe IEO moet je BNB holden, dus kopen mensen BNB, waardoor de prijs ook weer omhoog gaat.
Prachtige ponzi toch?
Kijk wat CELR FET BTT MATIC gedaan hebben vandaag, echt niet normaal. PHX is ook moon gegaan, omdat ze migreren naar Binance Chain.
Hou een oogje in de zeil als de nieuwe IEO komt. als die ongeveer gelijke pad volgt krijg je eerst een dump, daarna accumulation (sideways trading) en daarna weer moon.
En het referral programma is al dagen naar de klote.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alles rondom Binance gaat moon, terwijl ze last hadden van een hack, ze meerdere malen van land naar land hoppen om regels te omzeilen, trading volledig verziekt wordt door bots, de ene na andere shitcoin pump n dumpen etc.
Vertrouw het voor geen meterIk ben benieuwd of de exchange volgend jaar 10x zo succesvol is of bekend staat als de nieuwe Mt. Gox/Cryptopia/Bitfinex. Ziet er interessant uit die snelle winsten, maar ik blijf er bij weg.
Geen coin die mij het afgelopen jaar zo heeft beziggehouden als BNB. Een goede vriend met wie ik veel contact heb over crypto begon in de herfst van 2017 al; "Dat Binance kan wel eens heel groot worden, ik heb er 1000 gekocht". Zelf heb ik er ook meerdere malen enkele honderden gehad en weer verkocht.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alles rondom Binance gaat moon, terwijl ze last hadden van een hack, ze meerdere malen van land naar land hoppen om regels te omzeilen, trading volledig verziekt wordt door bots, de ene na andere shitcoin pump n dumpen etc.
Vertrouw het voor geen meterIk ben benieuwd of de exchange volgend jaar 10x zo succesvol is of bekend staat als de nieuwe Mt. Gox/Cryptopia/Bitfinex. Ziet er interessant uit die snelle winsten, maar ik blijf er bij weg.
Zit al maanden in BNB. Een paar keer geswingtrade en een paar % extra gepakt, en weer geïnvesteerd in BNB. Heb er nu zo'n 530 (en dat worden er nog wel meer als het referral programma weer werkt) en ga er niet meer mee traden.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:37 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Geen coin die mij het afgelopen jaar zo heeft beziggehouden als BNB. Een goede vriend met wie ik veel contact heb over crypto begon in de herfst van 2017 al; "Dat Binance kan wel eens heel groot worden, ik heb er 1000 gekocht". Zelf heb ik er ook meerdere malen enkele honderden gehad en weer verkocht.
Het zijn niet alleen de gains op groene dagen. Al maanden is het zo dat BNB altijd mindere klappen krijgt op "rode dagen". Het vreemde is dat het geen écht snelle pump is, nauwelijks pullbacks maar elke week weer stilletjes een paar procentjes erbij.
Ik heb geen BNB meer. Heb dagelijks fomo, maar op dit moment moet het een keer afgelopen zijn... zou je denken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |