Wat zou er gebeuren als je niet zou kolven? Ik zou denk ik nu al prins zo lang zover voeden of kolven kunnen...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:41 schreef minilot het volgende:
In mijn eentje onderweg (heen + terug 5 = uur lang in OV) naar iets obscuurs in Eindhoven, verwachting is dat ik tegen een uur of vier zondagochtend wel thuis ben. Aldus kolf mee naar feestjeTot dusver het enige nadeel dat ik heb kunnen ontdekken aan langvoeden
Nou, ervaring leert dat ik als ik de koter 's avonds voordat -ie gaat slapen niet voed, ik in de loop van de nacht onaangenaam volle boobs krijg en aangezien het niet gegarandeerd is dat ik de nachtbus terug haal, wilde ik maar niet het risico lopen dat ik een dakloze op Rotterdam Centraal moet vragen om me voor een tientje te verlichtenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als je niet zou kolven? Ik zou denk ik nu al prins zo lang zover voeden of kolven kunnen...
Veel plezier!
Klinkt een beetje als Mie nu inderdaad. Veel verdriet idd en niet weten wat hij nu wil.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:58 schreef Malteser het volgende:
[..]
Mars had het vorige maand en de blaasjes zaten ook in zijn mond en op zijn lippen. Daar had hij heel veel last (en verdriet) van. Hier was het twee dagen héél heftig met weinig eten en drinken en veel verdriet. Paracetamol en mama-plak. En hij wilde op een ijsklontje sabbelen, dat verzacht wellicht iets. Na twee dagen was het ergste leed geleden, was hij nog wel wat jengeliger maar niet meer zo ontroostbaar.
Als je je echt zorgen maakt, is de hap er niet voor niets.
Als ik de verhalen op internet lees, wisselt het volgens mij per kind/keer hoeveel last er op welke plek is.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Je kan altijd even bellen voor advies. Ik heb geen idee hoe het eruit hoort te zien, maar wellicht is het bij hem wel heel heftig (of met iets anders erbij?)
Heb ik dus toch gedaan! Als bet echt heel erg is kunnen ze lidocaīne geven om het te verdoven. Maar eigenlijk doen ze er verder niks mee: uitzieken en paracetamol geven.quote:
Ik hecht ook veel waarde aan mijn middagrust. Echter slaapt hij dan uit zichzelf van 21 tot 8.30/9.00. behalve op opvang dagen dan moet ik hem om 7u uit bed halen. En daar wordt hij zķ chagrijnig van omdat hij eigenlijk nog keimoe is, dat ik toch eens wilde kijken of ik het voor hem wat leuker kan maken.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:07 schreef FlyingFish het volgende:
Hoe is de avond gegaan Nanuke? Ik hecht hier echt nog wel aan mijn middagrust (voor zover dat er is met een wakkere peuter). Liever dat ze s avonds nog twee uur liggen te keten samen dan dat ze niet meer slapen. Heb wel gemerkt dat ze ook zonder kunnen.
Nou, het kan heel relaxed en ontspannen zijn maar meestal duurt dat geen 2 dagen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:03 schreef Malteser het volgende:
Venco. Wat heftig... Jeetje zeg. Hebben jullie het in het normale dagelijks leven wel leuk en fijn samen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Mie is vandaag alweer een stukje beter gelukkig. Vanmorgen om 05.00 al beneden, dat dan weer wel (sinds hij geboren is, is dat behalve gisteren dan, nooit gebeurdquote:Op zondag 26 mei 2019 16:52 schreef TolstoiFan het volgende:
LadyS, Simon had ook hand-voet-mond ziekte, geloof nog voor zijn eerste verjaardag. De eerste 2 dagen waren inderdaad het heftigst, met als dieptepunt een nachtlang krijsen en rondlopen tot 6 uur 's ochtends. Ik hoop dat Mie zich snel weer beter voelt![]()
Nou, eigenlijk omdat ie momenteel gewoon weinig ongemak ervaart, volgens mij. Behalve dan de koorts en de bijkomende mamaplakmomenten.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:11 schreef Lemijn het volgende:
Waarom geef je dan geen paracetamol meer, LadyS? Wel fijn dat het iets beter gaat. Maar ik aarzel nooit om bij ongemak te geven. Je hoeft niet na x dagen te stoppen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |