Kun je een indicatie geven van dit bedrag? Bij de start en de jaarlijkse kosten daarna.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:13 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Uhm, hosting en de website kosten aardig wat centjes.
Kijk eens in de tweede postquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:03 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Wat is nou jouw blog? Ben wel benieuwd geworden.
Start kan gewoon gratis via wordpress. Op het moment dat je succesvol wordt Kun je met advertenties beginnen en een fatsoenlijke host zoeken. Hoeft niets te kosten dus.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Kun je een indicatie geven van dit bedrag? Bij de start en de jaarlijkse kosten daarna.
TS gebruikt geen advertenties. Ik ben gewoon benieuwd aan wat voor bedragen je moet denken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Start kan gewoon gratis via wordpress. Op het moment dat je succesvol wordt Kun je met advertenties beginnen en een fatsoenlijke host zoeken. Hoeft niets te kosten dus.
Jaarlijkse kosten ongeveer 3/4 honderd euro. Het is ook maar net wat je wil, ik heb het wel zo professioneel mogelijk aangepakt dus kost het ook wat meer.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Kun je een indicatie geven van dit bedrag? Bij de start en de jaarlijkse kosten daarna.
Staat in de introductiequote:Op woensdag 15 mei 2019 11:03 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Wat is nou jouw blog? Ben wel benieuwd geworden.
Dat is prima, niet voor iedereen weggelegdquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:18 schreef C.L.Werner het volgende:
Heb het blog gelezen en vond het niet zo heel interessant.
Beide niet gelukkigquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:07 schreef zaktak het volgende:
Ben je lid van het corps of ben je een knorretje?
Ik kom ze niet vaak tegen. Maar Utrecht is eigenlijk één groot matrasquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Klopt het dat het in Utrecht stikt van de "Gooise matrassen" of is dat een fabeltje?
Uhm ik zou niet inzien waarom niet. Het is meer dan quotes en stockimages. Het is een verhaal wat heel veel mensen herkennen en trekt. Mensen zijn gewoon nieuwsgierig wat er weer gaat gebeuren in de volgende blog.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:40 schreef Myraela het volgende:
Ben je niet bang dat je juist doordat je anoniem wil blijven, jezelf beperkt in groei? Zeker voor je socials lijkt dat me wel een belemmering. Eerlijk is eerlijk, niemand heeft zin om alleen maar langs stockimages en quotes te scrollen.
Dat kan niet, als je niet lid bent ben je per definitie wél knorquote:
Ben wel lid van een studentenvereniging maar niet een vereniging zoals we kennen. Een iets normalere verenigingquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat kan niet, als je niet lid bent ben je per definitie wél knor
Terechte vraag!quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:58 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Persoonlijk geloof ik niet in honderd procent anonimiteit en kan met domme pech iemand alsnog achter je identiteit komen op het internet. Als een bekende toevallig de blog vindt en de verhalen herkent. Wat doe je daar precies tegen om dat voorkomen, want je schrijft dat je geschreven blogs waargebeurd zijn of laat je toch hier en daar wat details weg ?
En stel dat je 80.000 unieke lezers per blog zou hebben in plaats van 800, moet je dan extra betalen vanwege het dataverkeer, of is er geen limiet met die 3/4 honderd euro?quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:35 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Jaarlijkse kosten ongeveer 3/4 honderd euro. Het is ook maar net wat je wil, ik heb het wel zo professioneel mogelijk aangepakt dus kost het ook wat meer.
Er is geen limietquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:21 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
En stel dat je 80.000 unieke lezers per blog zou hebben in plaats van 800, moet je dan extra betalen vanwege het dataverkeer, of is er geen limiet met die 3/4 honderd euro?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |