Zal mijn best doen maar denk niet dat ik zo snel kan taggen. Vega's die al moeite hebben hun om eigen vleesstaaf omhoog te houden tegen een groepje pezige boeren die niks anders doen dan werken .. dat is zo voorbij.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tag mij even als er rake klappen vallen. Dan schakel ik ook in met bak popcorn erbij.
twitter:112alarm_Opsch twitterde op maandag 13-05-2019 om 21:28:43🔴 #BOXTEL Opschaling 🚒 ALARM KA A-PLOEG ERP > PRIO 2 : BRANDWEER (GRIP: 1) BREDE HEIDE BOXTEL : https://t.co/Op0xhPsO9p reageer retweet
Laten we hopen dat dit tij keert.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:28 schreef Telefono het volgende:
[..]
Als het is om escalatie te voorkomen en dierenwelzijn oke, maar vervolging van dit soort lui in dit land kennen we wel inmiddels. Ooit was er zo'n groepje dat heette Ongehoord. Maakte opnamen door in te breken, zijn ook nooit veroordeeld en het was wel duidelijk dat het ook geen prioriteit had van de overheid.
Daarnaast zijn er mensen in de politiek zoals Ouwehand van de partij voor de dieren die vroeg voor een staande ovatie op een bijeenkomst voor de mensen die opnamen in de stallen (via inbraak dus). Dus als politici al aanmoedigen om overtreders te stimuleren is toch best erg ziek.
Met bedden.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:32 schreef Houtenbeen het volgende:
Meer brandweereenheden onderwegtwitter:112alarm_Opsch twitterde op maandag 13-05-2019 om 21:28:43🔴 #BOXTEL Opschaling 🚒 ALARM KA A-PLOEG ERP > PRIO 2 : BRANDWEER (GRIP: 1) BREDE HEIDE BOXTEL : https://t.co/Op0xhPsO9p reageer retweet
Er is genoeg wetenschappelijk bewijs voor mijn beweringen over biggensterfte. (Zie ook het veeteeltdebat, daarin worden de cijfers ook niet tegengesproken).quote:Op maandag 13 mei 2019 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Natuurlijk was die post van mij bullshit, maar wie zegt mij dat jouw post dat niet óók is?
Jij dacht dat de politie eindelijk zijn werk gedaan had? Nee toch?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:34 schreef Fir3fly het volgende:
Is dit trieste gedoe nog steeds aan de gang.
Die activisten kunnen gewoon niet parkeren. Ze zijn weggelopen naar de boerderij en toen zijn de auto's weggegleden, de sloot in. Tja, kan gebeuren hoor.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wie heeft die auto’s omgegooid dan? Wijs jij de dader maar eens aan...
Ik had hoop ja, ik las iets over ME.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij dacht dat de politie eindelijk zijn werk gedaan had? Nee toch?
My bad, scherm van een S3 is niet zo grootquote:Op maandag 13 mei 2019 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op een eerdere foto was een blauwe Ford te zien op z'n kop.
Jaquote:
Nee ze gaan 0900-TUIG bellen, niet 112.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
En nu gaan ze de telefoonlijn platleggen. Allemaal oppakken ivm poging tot moord. Als de noodlijn plat ligt, dan gaan er mensen in nood sterven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:37 schreef Janneke141 het volgende:
De wereld op zijn kop:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you nuts??
Die komt uit bij de 112 meldkamer, alleen krijgen 112 meldingen voorrang. Dus als je met veel belt is de meldkamer overbelast.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee ze gaan 0900-TUIG bellen, niet 112.
Gequote, want goede post en geweldige user binnen deze discussie.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kom op, die video is aan het begin van de bezetting gemaakt. Dit heeft niks met de ventilatie te maken. Dat staat er niet bij, dat weet ik, maar jij en ik weten dat ik de bron ken en ik heb hier naar me dunkt voldoende goodwill getoont richting alle vragen en verzoeken om beeldmateriaal, om toch te mogen vragen om er geen bullshit omheen te gaan verzinnen.
Biggensterfte en gewonde biggen is veelvoorkomend, en je zal het in vrijwel elke stal kunnen filmen. E nee, dat is niet zomaar toe te schrijven aan de activisten in deze gevallen. (Biggen vallen zelfs niet zomaar dood in het slachthuis, en daar ouds de stress nog heel wat hoger) Wel aan het bekende probleem van de doorfok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |