Die bedenken zich voortaan wel om naar Nederland te komen.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:15 schreef stroopdoosch het volgende:
Wat een slappe hap weer van de politie
Oftewel, morgen is de volgende boerderij aan de beurt.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Echt, kansloos hoor. Je breekt in, bezet de boel en dan kom je gewoon weg met een controletje?
Ik neem aan dat ze de dagvaarding thuis krijgen?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Echt, kansloos hoor. Je breekt in, bezet de boel en dan kom je gewoon weg met een controletje?
Als je een linkse terrorist bent kom je vrijwel overal mee weg.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat denk je zelfquote:Op maandag 13 mei 2019 22:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de dagvaarding thuis krijgen?
En je weet dat politie bellen geen zin heeft want eigen rechter spelen is schijnbaar geoorloofd.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oftewel, morgen is de volgende boerderij aan de beurt.
Zal me niks verbazen, alles en iedereen aanhouden dan maar?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk pakken ze dan een boer die erop timmert.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In het buitenland?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de dagvaarding thuis krijgen?
ik denk niet dat de boeren dan zo rustig blijven.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die gasten hebben daar de hele dag gezeten en kunnen nu vrolijk fluitend weer naar huis. Wat voor signaal denk je dat je daarmee als handhaver afgeeft?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen, alles en iedereen aanhouden dan maar?
Verstekvonnisquote:Op maandag 13 mei 2019 22:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
In het buitenland?
Vraag het me sterk af
Waarom zouden staldeuren dichtgaan als de stroom eraf gaat?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:18 schreef Candaasje het volgende:
Even een gedachte tussendoor, omdat het toch steeds weer over die ventilatie gaat; de meeste elektrische staldeuren gaan toch dicht als je de stroom volledig uitschakelt? Dat is hier niet het geval. Dus enkel het alarm uitscha kelen zou genoeg geweest moeten zijn om binnen te komen. Dus ik ga toch eens navragen wie hier die ventilatie heeft uitgeschakeld. De activisten of de boer(om de activisten eruit te krijgen)
Mijn overige bedenkingen blijven staan, maar bij de ventilatie problemen zet ik toch mijn vraagtekens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |