Preciesquote:Op maandag 13 mei 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja zoiets moet van twee kanten komen.
Oké succesquote:
Heb weer een rondje gerend dus ben volledig ontspannen nu.quote:
hahaahquote:Op maandag 13 mei 2019 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb weer een rondje gerend dus ben volledig ontspannen nu.
Misschien is die prostaatmassage nog niet zo'n slecht idee bedenk ik me nu haha
Oh ga je weer zo doenquote:
Heerlijkquote:Op maandag 13 mei 2019 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Gaat hier ook werkelijk helemaal nergens over he, soms doet het me hier denken aan die trollenkoning van de Efteling, beetje brabbelen maar eigenlijk niets zeggen
Er zitten hier ook veel trollen, fysiek gezien dan he hahaquote:Op maandag 13 mei 2019 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Gaat hier ook werkelijk helemaal nergens over he, soms doet het me hier denken aan die trollenkoning van de Efteling, beetje brabbelen maar eigenlijk niets zeggen
Ik ben al lang blij dat Le_prof en McG niet over voetbal pratenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Oh sorry, ik moet zeker met mn tong diep in je reet zitten en je continu vertellen hoe geweldig je bentquote:
Hoe kan je me dat nou vertellen als je met je tong diep in mn reet zitquote:Op maandag 13 mei 2019 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sorry, ik moet zeker met mn tong diep in je reet zitten en je continu vertellen hoe geweldig je bent
Gewoon doorheen lullen en over seks beginnenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat Le_prof en McG niet over voetbal praten
Dat praat wel lastigquote:Op maandag 13 mei 2019 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sorry, ik moet zeker met mn tong diep in je reet zitten en je continu vertellen hoe geweldig je bent
Dat je dit nu pas opvalt, lees jij nooit je eigen posts ofzo hahaquote:Op maandag 13 mei 2019 21:39 schreef UitStraling het volgende:
morgen is er weer voetbal, maar dan zit ik niet hier.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Goed puntquote:Op maandag 13 mei 2019 21:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe kan je me dat nou vertellen als je met je tong diep in mn reet zit
Heb ook zo'n collega die alleen maar in algemeenheden praat, loop altijd na twee zinnen gewoon aan.quote:
Ik hoop dat grrm het zo slecht vindt dat hij weer gaat schrijvenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wil gewoon dat het snel voorbij is
Morgenavond staat er voor Grath een ongelooflijk spannende wedstrijd op het programma, misschien kan je daar even rekening mee houden.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
wil namen horenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er zitten hier ook veel trollen, fysiek gezien dan he haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |