Preciesquote:Op maandag 13 mei 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja zoiets moet van twee kanten komen.
Oké succesquote:
Heb weer een rondje gerend dus ben volledig ontspannen nu.quote:
hahaahquote:Op maandag 13 mei 2019 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb weer een rondje gerend dus ben volledig ontspannen nu.
Misschien is die prostaatmassage nog niet zo'n slecht idee bedenk ik me nu haha
Oh ga je weer zo doenquote:
Heerlijkquote:Op maandag 13 mei 2019 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Gaat hier ook werkelijk helemaal nergens over he, soms doet het me hier denken aan die trollenkoning van de Efteling, beetje brabbelen maar eigenlijk niets zeggen
Er zitten hier ook veel trollen, fysiek gezien dan he hahaquote:Op maandag 13 mei 2019 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Gaat hier ook werkelijk helemaal nergens over he, soms doet het me hier denken aan die trollenkoning van de Efteling, beetje brabbelen maar eigenlijk niets zeggen
Ik ben al lang blij dat Le_prof en McG niet over voetbal pratenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Oh sorry, ik moet zeker met mn tong diep in je reet zitten en je continu vertellen hoe geweldig je bentquote:
Hoe kan je me dat nou vertellen als je met je tong diep in mn reet zitquote:Op maandag 13 mei 2019 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sorry, ik moet zeker met mn tong diep in je reet zitten en je continu vertellen hoe geweldig je bent
Gewoon doorheen lullen en over seks beginnenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat Le_prof en McG niet over voetbal praten
Dat praat wel lastigquote:Op maandag 13 mei 2019 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sorry, ik moet zeker met mn tong diep in je reet zitten en je continu vertellen hoe geweldig je bent
Dat je dit nu pas opvalt, lees jij nooit je eigen posts ofzo hahaquote:Op maandag 13 mei 2019 21:39 schreef UitStraling het volgende:
morgen is er weer voetbal, maar dan zit ik niet hier.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Goed puntquote:Op maandag 13 mei 2019 21:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe kan je me dat nou vertellen als je met je tong diep in mn reet zit
Heb ook zo'n collega die alleen maar in algemeenheden praat, loop altijd na twee zinnen gewoon aan.quote:
Ik hoop dat grrm het zo slecht vindt dat hij weer gaat schrijvenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wil gewoon dat het snel voorbij is
Morgenavond staat er voor Grath een ongelooflijk spannende wedstrijd op het programma, misschien kan je daar even rekening mee houden.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
wil namen horenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er zitten hier ook veel trollen, fysiek gezien dan he haha
Ik schrik af en toe van mijn eigen gebrabbel dus ik lees nooit terug, NOOIT.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat je dit nu pas opvalt, lees jij nooit je eigen posts ofzo haha
Gelukkig zit hij dan niet hier, zegt hij net.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Morgenavond staat er voor Grath een ongelooflijk spannende wedstrijd op het programma, misschien kan je daar even rekening mee houden.
Misschien heeft dat hetzelfde effect op je als Myrr, die knapt ook altijd op met wat wijn in d'r mik.quote:
En wil op iemands gezicht zitten maar daar hoor je mij ook niet overquote:
Dat verklaart hahahquote:Op maandag 13 mei 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schrik af en toe van mijn eigen gebrabbel dus ik lees nooit terug, NOOIT.
Ik niet, ben er wel klaar mee hiernaquote:Op maandag 13 mei 2019 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat grrm het zo slecht vindt dat hij weer gaat schrijven
Ik ben zo’n collegaquote:Op maandag 13 mei 2019 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ook zo'n collega die alleen maar in algemeenheden praat, loop altijd na twee zinnen gewoon aan.
Verstandigquote:Op maandag 13 mei 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schrik af en toe van mijn eigen gebrabbel dus ik lees nooit terug, NOOIT.
Wat hatelijk, kijk eens verder dan de voetbalsupporter. Daar schuilt ook een mens achter he.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig zit hij dan niet hier, zegt hij net.
Maar ik gun hem z'n plezier
haha okequote:Op maandag 13 mei 2019 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En wil op iemands gezicht zitten maar daar hoor je mij ook niet over
Oh haha toch wel
Heb je een beetje mooi kruis of is het een damesonderkantje a La Guernica?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En wil op iemands gezicht zitten maar daar hoor je mij ook niet over
Oh haha toch wel
nee ik denk niet dat ik hetzelfde als myrr wordtquote:Op maandag 13 mei 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien heeft dat hetzelfde effect op je als Myrr, die knapt ook altijd op met wat wijn in d'r mik.
Een nog grotere knorrepot?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ik denk niet dat ik hetzelfde als myrr wordt
Had het anders ook niet gedaan hoorquote:Op maandag 13 mei 2019 21:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja lijkt me gewoon zonde van je tijd. Die kan jij veel beter besteden denk ik
Daar twijfel ik niet aanquote:Op maandag 13 mei 2019 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had het anders ook niet gedaan hoor
Gaat jou niks aan, ouwe snoeperdquote:Op maandag 13 mei 2019 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een beetje mooi kruis of is het een damesonderkantje a La Guernica?
Ik ben dan die collega die je wel mag maar altijd iets anders gaat doen of zijn schouders ophaalt en wegloopt als je tegen me praat.quote:
Ah, het kan nooit heel lang durenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een beetje mooi kruis of is het een damesonderkantje a La Guernica?
Durven ze bij mij nietquote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben dan die collega die je wel mag maar altijd iets anders gaat doen of zijn schouders ophaalt en wegloopt als je tegen me praat.
Pics van die strategische plekkenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef Cronometer het volgende:
Ah heerlijk gedoucht, maskertje gedaan, onthaard op strategische plekken. Life is good.
Zie je dan gvd niet wie er begint?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, het kan nooit heel lang duren
Negeer me.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pics van die strategische plekken
Maar jij haakt er weer op in, laat die twee gewoonquote:Op maandag 13 mei 2019 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je dan gvd niet wie er begint?
Heeft Hans je liefde nou al beantwoord?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee dan ga ik de liefde verklaren aan sommigen
Ik hoop oprecht dat hij geniet morgenavondquote:Op maandag 13 mei 2019 21:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat hatelijk, kijk eens verder dan de voetbalsupporter. Daar schuilt ook een mens achter he.
Dat is toch juist mooi. Mits je het meent natuurlijk.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee dan ga ik de liefde verklaren aan sommigen
Walgelijkquote:Op maandag 13 mei 2019 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maakt mij helemaal niets uit, ik ben geboren met overal schijt aan.
nee, maar het duurt bij hem een tijdje voor hij het verwerkt heeftquote:Op maandag 13 mei 2019 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft Hans je liefde nou al beantwoordt?
Prima tip dit.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij haakt er weer op in, laat die twee gewoon
Traantje weggepinkt, dit doet hem vast goed.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat hij geniet morgenavond
Kwam jij uit de anus??quote:Op maandag 13 mei 2019 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maakt mij helemaal niets uit, ik ben geboren met overal schijt aan.
Haar weer goed in de krul?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:48 schreef Cronometer het volgende:
Ah heerlijk gedoucht, maskertje gedaan, onthaard op strategische plekken. Life is good.
Oh normaal is hij juist heel gretigquote:Op maandag 13 mei 2019 21:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, maar het duurt bij hem een tijdje voor hij het verwerkt heeft
Jij was eerder.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan is ie vast de eerste die uit de anus kwam
Lijkt me bijzonder vreemdquote:Op maandag 13 mei 2019 21:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan heb ik hem vast te direct benaderdquote:Op maandag 13 mei 2019 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh normaal is hij juist heel gretig
Haha net te laat, netjes hoor hoop niet dat Aston Villa dit morgen overkomt hehequote:Op maandag 13 mei 2019 21:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe even rustigquote:Op maandag 13 mei 2019 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha net te laat, netjes hoor hoop niet dat Aston Villa dit morgen overkomt hehe
Mmmmquote:Op maandag 13 mei 2019 21:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, lekker ingesmeerd met creme en als experiment met olie. Ik ruik weer tropisch.
Wat zal ik maken: brownies met karamel of cheesecakequote:
Lekker fris en fruitigquote:Op maandag 13 mei 2019 21:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, lekker ingesmeerd met creme en als experiment met olie. Ik ruik weer tropisch.
Jij moet mij eerst iets sturen..quote:Op maandag 13 mei 2019 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zal ik maken: brownies met karamel of cheesecake
en dat vind je spannend?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je een meisje van 13 bent, met slechts beginnende groei.
Oh ja, dan moet ik mn receptenboek pakken en lig al in bed dus kies nou maar gewoonquote:
Nu wel?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik zelf 13 was wel ja![]()
Trok me maar zelden af op vrouwen boven de 50.
Rare vraag, cheesecake.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, dan moet ik mn receptenboek pakken en lig al in bed dus kies nou maar gewoon
Oh voor mij staat dat er volledig los vanquote:Op maandag 13 mei 2019 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten ze wel heel goed kunnen koken.
Liefde van de man gaat door de maag, van de vrouw ook soms.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh voor mij staat dat er volledig los van
Achquote:Op maandag 13 mei 2019 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liefde van de man gaat door de maag, van de vrouw ook soms.
Hmmquote:
Maar waarom zou je trekken op een chica die goed kan koken?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liefde van de man gaat door de maag, van de vrouw ook soms.
Het hoeft toch niet altijd om het uiterlijk te gaan?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar waarom zou je trekken op een chica die goed kan koken?
Waar bemoei jij je meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |