Nou ja, het is gewoon een sigaar uit eigen doos eigenlijk, omdat dit ik het termijnbedrag van een 4-persoonshuishouden nooit aan heb laten passen naar 2 personen en ik nu in een kleiner huis woon.quote:
ik weet ook niet wat de rekening per maand van Dees is hoor, dus dan weet je nog niks eigenlijkquote:Op maandag 13 mei 2019 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog veel. Ik betaal 100 euro per maand in de tijd dat ik zonder werk zat.
kiek dat bedoel ikquote:Op maandag 13 mei 2019 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon een sigaar uit eigen doos eigenlijk, omdat dit ik het termijnbedrag van een 4-persoonshuishouden nooit aan heb laten passen naar 2 personen en ik nu in een kleiner huis woon.
Lees de reactie hierboven van de Dees maar.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat de rekening per maand van Dees is hoor, dus dan weet je nog niks eigenlijk
ja dat deed ik net dooiequote:Op maandag 13 mei 2019 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lees de reactie hierboven van de Dees maar.
Ik spaar via Nuon zeg maarquote:Op maandag 13 mei 2019 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lees de reactie hierboven van de Dees maar.
Ok ..quote:Op maandag 13 mei 2019 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik zoek vaak de schaduw op en smeer me altijd goed in.
Bedankt voor je bezorgdheid
Maar jij hebt een datum voor de eerste operatie las ik. 18 juni toch?quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben een droge bui .... ik mag geen water drinken
correct, die datum is gereserveerd..quote:Op maandag 13 mei 2019 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar jij hebt een datum voor de eerste operatie las ik. 18 juni toch?
Ga dan even douchenquote:Op maandag 13 mei 2019 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Gereserveerd als in gereserveerd voor jou of als in gereserveerd, maar het kan zo weer anders zijn?quote:
Neem een droog wit wijntje insteadquote:Op maandag 13 mei 2019 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet noteert.quote:
Heb ik al gedaanquote:
Afhankelijk van een aantal factoren ...quote:Op maandag 13 mei 2019 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gereserveerd als in gereserveerd voor jou of als in gereserveerd, maar het kan zo weer anders zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |