quote:BOXTEL - Activisten bezetten sinds maandag 12.00 uur een boerderij aan de Brede Heide in Boxtel. Dit doen zij om aandacht te vragen voor het leed dat volgens hen verborgen wordt gehouden voor de Nederlandse maatschappij. Volgens getuigen ter plaatse zouden ruim 200 mensen op de been zijn. Circa honderd mensen zijn de stallen binnen gedrongen. De andere actievoerders staan buiten bij de boerderij.
De politie is inmiddels ter plaatse. Een deel van de boerderij is afgezet met lint. Een politiehelikopter cirkelt boven het gebied.
Op het terrein roepen actievoerders leuzen tegen de varkensindustrie. Volgens een politiewoordvoerder zijn agenten inmiddels in gesprek met de activisten. ,,Alles is erop gericht om escalatie te voorkomen.”
https://www.bd.nl/meierij(...)twee-eisen~a945b4a8/
De hoofdstad is Ankara !quote:Op maandag 13 mei 2019 15:39 schreef cherrycoke het volgende:
kan iemand die "mega stal" aanwijzen op de google maps ik kan hem niet vinden namelijk
Dat is strafbaarquote:Op maandag 13 mei 2019 15:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Protesteren is an sich prima, maar iemands terrein bezetten gaat imo veel te ver.
Je mag me ook gewoon lokquoten hoor, als je mij bedoeldequote:Op maandag 13 mei 2019 15:46 schreef AchJa het volgende:
Ook hier maar weer even wachten op de eigenrichting en het goedpraten van inbraak want "morele plicht" figuren...
het is hier: https://www.google.nl/map(...).5639653!4d5.3281727quote:Op maandag 13 mei 2019 15:39 schreef cherrycoke het volgende:
kan iemand die "mega stal" aanwijzen op de google maps ik kan hem niet vinden namelijk
Is het nou zou moeilijk om die activisten gewoon op te pakken?twitter:politieob twitterde op maandag 13-05-2019 om 15:48:40Nog steeds in onderhandeling met de activisten op de Brede Heide #Boxtel. Op het moment is de situatie rustig. Een deel van de straat is afgezet in verband met het voeren van de actie van de dierenactivisten. reageer retweet
Onderhandelingenquote:Op maandag 13 mei 2019 15:52 schreef Houtenbeen het volgende:
Is het nou zou moeilijk om die activisten gewoon op te pakken?twitter:politieob twitterde op maandag 13-05-2019 om 15:48:40Nog steeds in onderhandeling met de activisten op de Brede Heide #Boxtel. Op het moment is de situatie rustig. Een deel van de straat is afgezet in verband met het voeren van de actie van de dierenactivisten. reageer retweet
Jij bent niet de enige en ik noem bewust geen namen.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je mag me ook gewoon lokquoten hoor, als je mij bedoelde![]()
Maar ik heb al geantwoord op je in het andere topic.
Dit dus. Gewoon een peloton ME!! Wat een mietjes hier, die politie. Oppakken dit tuig.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
OnderhandelingenDe ME eropaf en de knuppel erover.
Als dit bij een AZC geweest was...quote:Op maandag 13 mei 2019 15:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit dus. Gewoon een peloton ME!! Wat een mietjes hier, die politie. Oppakken dit tuig.
Beetje raar om hier "daar moet een piemel in" gaan staan schreeuwen...quote:Op maandag 13 mei 2019 15:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als dit bij een AZC geweest was...
Ben benieuwd
Daar moet een vegaworst inquote:Op maandag 13 mei 2019 15:56 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Beetje raar om hier "daar moet een piemel in" gaan staan schreeuwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |