quote:
Welterusten en werk ze straks!quote:Op maandag 13 mei 2019 15:21 schreef Joraan het volgende:
Nou ik duik mijn bedje in. Straks wederom weer werken. Veel plezier jongelui en oudelui!
Thanksquote:Op maandag 13 mei 2019 15:21 schreef Joraan het volgende:
Nou ik duik mijn bedje in. Straks wederom weer werken. Veel plezier jongelui en oudelui!
Nu al een half uur vertraging?quote:Op maandag 13 mei 2019 15:23 schreef Aoibhin het volgende:
Als het zo doorgaat zijn ze straks door de uitloop nog te laat voor de juryshow
Het gaat zo ongeveer die kant op jaquote:
Oefent Makkedoniė ook vandaag?quote:Op maandag 13 mei 2019 15:21 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja die presentatrice gisteren die alle namen verkeerd uitsprak![]()
Tamata ipv Tamta
Grethaquote:
Nee, die is woensdag pas samen met Nedderlentquote:
Tenkjoe! Chulluccich!quote:Op maandag 13 mei 2019 15:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, die is woensdag pas samen met Nedderlent
Gohquote:
Bij Netta ging het al foutquote:
hef op die show, doe uit dat lichtquote:
Mag hopen van niet, moet werken.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:29 schreef Greys het volgende:
Wat erg dit.
Zou dit het jaar worden dat we donderdag bij Henk moeten blijven slapen omdat de uitzending na 02.00 uur nog bezig is.
Lijkt me best gezellig een slaapfeestje bij Henkquote:Op maandag 13 mei 2019 15:29 schreef Greys het volgende:
Wat erg dit.
Zou dit het jaar worden dat we donderdag bij Henk moeten blijven slapen omdat de uitzending na 02.00 uur nog bezig is.
twitter:escxtra twitterde op maandag 13-05-2019 om 15:41:50The "replay"-effects don't look that good this time. #eurovision reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |