Niet allemaal. Sagan is een erg veelzijdige sprinter. Onze eigen jongens MvdP en Jakobsen kunnen ook wel wat.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Profiteurs, one trick pony's. Het zijn de karikaturen van de weg.
R_R doet aan zelfkastijdingquote:Op maandag 13 mei 2019 11:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan een halve nacht wakker voor een crit in Sacramento? Voor fenomeen Jan?
quote:Op maandag 13 mei 2019 11:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:el-stinho drinkt altijd tot hij kotst, maar dat maakt hem geen topsporter.
Ik ga mezelf niet verantwoorden voor het feit dat ik naar de koers kijk.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan een halve nacht wakker voor een crit in Sacramento? Voor fenomeen Jan?
Een extra QS-mannetje lijkt me.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:54 schreef VoMy het volgende:
Je kunt Ewan wel uit de CM zetten, maar voor wie ga je um dan vervangen?
Egan Bernal!quote:Op maandag 13 mei 2019 11:54 schreef VoMy het volgende:
Vendrame.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:54 schreef VoMy het volgende:
Als die al meedeed liep hij ook ernstig risico op de mongolenwaaier.quote:
Ik ben gewoon met een hand aan het Fok!ken en met de ander papieren vliegtuigjes aan het vouwen.quote:
In P-N was hij fenomenaal in de waaiers met Loek en Kwiato.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als die al meedeed liep hij ook ernstig risico op de mongolenwaaier.
Leer mij Colombianen kennen.
Werkelijk?quote:Op maandag 13 mei 2019 11:58 schreef Aguero het volgende:
[..]
In P-N was hij fenomenaal in de waaiers met Loek en Kwiato.
Die jongen is zo goed, er zijn mensen die geloven dat hij een sleutelbeenbreuk kan faken.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:58 schreef Aguero het volgende:
[..]
In P-N was hij fenomenaal in de waaiers met Loek en Kwiato.
Hoe goed is je boi Simon met waaiers?quote:Op maandag 13 mei 2019 12:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die jongen is zo goed, er zijn mensen die geloven dat hij een sleutelbeenbreuk kan faken.
twitter:pimbijl twitterde op maandag 13-05-2019 om 11:59:17Gegarandeerd waaiers vandaag in de Giro, zegt ook Sunweb-ploegleider Marc Reef. 'Iedereen is nerveus. Maar ik denk Yates, Lopez en Zakarin nog net even iets meer.' reageer retweet
quote:Op maandag 13 mei 2019 12:05 schreef Marcoss het volgende:
twitter:pimbijl twitterde op maandag 13-05-2019 om 11:59:17Gegarandeerd waaiers vandaag in de Giro, zegt ook Sunweb-ploegleider Marc Reef. 'Iedereen is nerveus. Maar ik denk Yates, Lopez en Zakarin nog net even iets meer.' reageer retweet
Waarom?quote:Op maandag 13 mei 2019 12:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe goed is je boi Simon met waaiers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |