Als het echt hard genoeg waait (en vanuit de goede kant), is het onmogelijk dat het samen blijft, lijkt me. Uiteraard is er een mogelijkheid dat het volledig uit elkaar gereden wordt, maar er geen "namen" gelost worden, maar toch.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:26 schreef VoMy het volgende:
Het waait er zo hard dat iedereen in het peloton alert zal zijn, behalve misschien de beroepsprutsers van teams als DiData. Kan dan ook wel zo'n rit worden als in de Vuelta van 2017, waarin er de hele tijd hard gereden wordt, zonder aanvallers maar ook zonder waaiers.
https://mobile.twitter.co(...)/1127860482898046976
Roglic was vorig jaar in de Tour niet heel bijzonder in de waaiers (maar toen had hij het "geluk" dat ze hem nog niet als podiumkandidaat zagen en niet volle bak doorreden toen hij gelost was), maar die zal met het roze sowieso wel de hele dag voor voren zitten.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou, de dag voor Djos en Leezer vandaag dan.
Sky heeft nauwelijks mannen voor dit werk. Movistar heeft het altijd lastig als het waait. Deceuninck kan het kapot gaan maken maar dan moet Viviani wel mee gaan zitten.
Ik voeg Mikel Landa toe aan dit rijtje.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:31 schreef Doevelaer het volgende:
Ik gok op Guy Niv, Mareczko, Ewan, Sosa, Sho Hatsuyama & Zakarin in de mongolenwaaier
Juwen werd toen gewoon vrij hard uit de waaier gereden hoor.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik voeg Mikel Landa toe aan dit rijtje.
Caleb was wel sterk in etappe waar Greenways iedereen naar huis reed. Parijs-Nice?
Daar behaalde hij een prachtige 100e plaats op meer dan 6 minuten van Dielanquote:Op maandag 13 mei 2019 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik voeg Mikel Landa toe aan dit rijtje.
Caleb was wel sterk in etappe waar Greenways iedereen naar huis reed. Parijs-Nice?
Na een hoop kilometers op kop te hebben gebeukt meen ik me te herinneren. Daarna wel als een baksteen gelost. Waren wel 2 zware dagen vol met waaiersquote:Op maandag 13 mei 2019 11:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Juwen werd toen gewoon vrij hard uit de waaier gereden hoor.
1e rit zat hij er wel prima bij, maar in rit 2 werd het toen echt helemaal uit elkaar gereden jaquote:Op maandag 13 mei 2019 11:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daar behaalde hij een prachtige 100e plaats op meer dan 6 minuten van Dielan
Rittenkapen of klassementsambities?quote:Op maandag 13 mei 2019 11:38 schreef franklop het volgende:
Zou bijna heel mijn CM omgooien om half QS erin te zetten
Alleen die dag ja, op andere winddagen was hij juist verbazingwekkend goed dit jaar. In UAE zat hij ook altijd mee dacht ik.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Juwen werd toen gewoon vrij hard uit de waaier gereden hoor.
Verblind door mijn afkeur jegens die naakte molrat weiger ik dit te erkennen.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Alleen die dag ja, op andere winddagen was hij juist verbazingwekkend goed dit jaar. In UAE zat hij ook altijd mee dacht ik.
Altijd klassement. Maar dit zou een mooie gok zijn. Maar ja, je weet natuurlijk nooit wie er aan blijven haken en wie ik mongolenwaaier terecht komenquote:Op maandag 13 mei 2019 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rittenkapen of klassementsambities?
Welke sprinter vind je eigenlijk wel sympathiek?quote:Op maandag 13 mei 2019 11:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verblind door mijn afkeur jegens die naakte molrat weiger ik dit te erkennen.
Sprinters zijn geen wielrenners.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welke sprinter vind je eigenlijk wel sympathiek?
Groenewegen die elke keer traint tot hij kotstquote:Op maandag 13 mei 2019 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sprinters zijn geen wielrenners.
Heeft ie een foto van zijn vrouwtje bij zich zeker?quote:Op maandag 13 mei 2019 11:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Groenewegen die elke keer traint tot hij kotst
quote:Op maandag 13 mei 2019 11:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verblind door mijn afkeur jegens die naakte molrat weiger ik dit te erkennen.
@El-Stinho drinkt altijd tot hij kotst, maar dat maakt hem geen topsporter.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Groenewegen die elke keer traint tot hij kotst
Wat zijn het dan wel? Ze zitten op een racefiets en leggen een afstand af van A naar B, net als collegawielrenners.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vriend!quote:Op maandag 13 mei 2019 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke sport.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:el-stinho drinkt altijd tot hij kotst, maar dat maakt hem geen topsporter.
Profiteurs, one trick pony's. Het zijn de karikaturen van de weg.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat zijn het dan wel? Ze zitten op een racefiets en leggen een afstand af van A naar B, net als collegawielrenners.
Waarom blijf je dan een halve nacht wakker voor een crit in Sacramento? Voor fenomeen Jan?quote:Op maandag 13 mei 2019 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |