Nee. Ja.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:09 schreef Breekfast het volgende:
Maakt Red Bull nog een kans op de winst in Monaco denken jullie? Of ook daar Mercedes 1-2?
Of d'r moet iets heel geks gebeuren. Mercedes 1 en 2, maar zou niet weten of het ferrari of rb word op de derde plek.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:09 schreef Breekfast het volgende:
Maakt Red Bull nog een kans op de winst in Monaco denken jullie? Of ook daar Mercedes 1-2?
Ham zal ongenaakbaar zijn, maar om plek 2 kan er strijd ontstaanquote:Op zondag 12 mei 2019 22:09 schreef Breekfast het volgende:
Ik zie die seizoen nog niet echt aanleiding om te denken dat Hamilton makkelijk voor Bottas kwalificeert.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ham zal ongenaakbaar zijn, maar om plek 2 kan er strijd ontstaan
Dit en nog eens dit. Het stoort me echt dat ze bij Ferrari die twee zowat tegen elkaar laten vechten, elkaar opmaken en ophouden, juist op de momenten dat er teamgeest moet zijn en dat er voor het team gestreden moet worden.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die boordradio's worden sowieso niet allemaal doorgegeven, het is ook wat de F1 wil dat we horen.
Maar het gaat helemaal nergens over zo. Binotto is nu een generaal die de vorige oorlog aan het winnen is door aan teamorders te doen die vorig seizoen hadden kunnen helpen. Maar die geeft hij dan ook nog veel te laat.
Je moet je niet schamen voor teamorders, als je je coureurs niet met elkaar laat strijden, wat logisch is in deze situatie, dan moet je ook het maximale voordeel uit teamtactiek proberen te halen. Dat begint al bij de start, maak daar dan een plan voor zodat je de achterliggers blokt en de voorliggers kunt aanvallen ipv elkaar te moeten verdedigen of aanvallen. Nu je voor Vettel voor het WK gekozen hebt, laat Leclerc dan ook uitblinken als knecht. Hij zit al bij een topteam, hij hoeft geen resultaten meer te laten zien. Opzij gaan is wel het sufste wat je van een 2e rijder kunt vragen, vraag hem voor het team te vechten. Zet hem op een strategie waarmee hij een Mercedes kan ophouden bijvoorbeeld, dat is ook vechten. Daarmee kan hij ook laten zien hoe goed hij is.
Eens. Iemand zei IndyCar is rondjes rijden. Wat is dit? DRS train met Merc 1 en 2 als locomotief.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
Nou wat was het weer een optocht hé.....
Leukste van heel het weekend zijn de FP's en de Quali.
Indycar gisteren gezien? Dat was niet alleen rondjes rijdenquote:Op zondag 12 mei 2019 22:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Eens. Iemand zei IndyCar is rondjes rijden. Wat is dit? DRS train met Merc 1 en 2 als locomotief.
Jup helaas. Als de F1 niet heel snel wat gaat doen qua financial fair play of whatever graven ze hun eigen graf, ondanks dat ik wel zie dat die Amerikanen zo her en der wat leuke dingen doen.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Eens. Iemand zei IndyCar is rondjes rijden. Wat is dit? DRS train met Merc 1 en 2 als locomotief.
Ferrari's aero is ruk, dus daar wint RBR het op. Motorvermogen is daar minder belangrijk, zoals RBR vorig jaar liet zien, dus ik verwacht RBR als tweede team in Monaco.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:24 schreef Lola69 het volgende:
Mercedes pakt gewoon weer een 1-2 op de kwalificatie, de finish positie is dan direct al bepaald in Monaco. De enigste kans voor Red Bull om een podium te pakken is als Ferrari weer strategisch faalt. Ik verwacht dat Vettel wel boven RB weet te kwalificeren, maar het dan op tactiek weer grandioos in de penne laat lopen.
Red Bulls aero is ook nog niet terug op het niveau van vorig jaar. Al liep sector 3 vandaag wel lekker dus ze boeken vooruitgang. Maar of het genoeg gaat zijn, we zullen het over 2 weken zienquote:Op zondag 12 mei 2019 22:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ferrari's aero is ruk, dus daar wint RBR het op. Motorvermogen is daar minder belangrijk, zoals RBR vorig jaar liet zien, dus ik verwacht RBR als tweede team in Monaco.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:42 schreef hjansen82 het volgende:
Formule 1 is 20 racers tegen elkaar en aan het eind winnen de Mercedessen.
Beter dan die van Ferrari.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:48 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Red Bulls aero is ook nog niet terug op het niveau van vorig jaar. Al liep sector 3 vandaag wel lekker dus ze boeken vooruitgang. Maar of het genoeg gaat zijn, we zullen het over 2 weken zienWe kunnen na de race sowieso nog doorzappen naar de Indy 500 voor wat spannendere racing
2021quote:Op zondag 12 mei 2019 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jup helaas. Als de F1 niet heel snel wat gaat doen qua financial fair play of whatever graven ze hun eigen graf, ondanks dat ik wel zie dat die Amerikanen zo her en der wat leuke dingen doen.
Ik blijf bij mijn theorie dat de mensen die daarover gaan of Plooij bij peptalk hebben gezien, of die gare theatershow. Ik denk niet dat hij die maniertjes/arrogante bek namelijk heeft op de paddock want dan komt hij nergens meer aan te pas. Hij is gewoon een irritant persoon in het echt denk ik, en hoewel ik normaal best tegen een geintje kan, ik kan me zo voorstellen dat mensen bij de FIAquote:Op zondag 12 mei 2019 22:28 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe zit dat met maximaal 1 vraag aan de coureurs stellen na de kwalificatie en race? Dat is alleen Jack van Ziggo toch maar waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |