Dit natuurlijk.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:32 schreef Ziyech024 het volgende:
eens een vreemdgangster altijd een vreemdgangster
Dat doe ik ook zeker niet. Ik laat het ook totaal niet merken. Ik sta er juist in als prima, ik vermaak mij wel met haar. Wil ze uitgaan dan doet ze dat maar lekker. Maarja het is officieel en als we samen zijn zijn we toch wel close. Ben vooral bang dat gevoelens straks toch sterker worden..quote:Op zondag 12 mei 2019 20:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit natuurlijk.
Kans is groot dat ze het ook bij jou gaat doen. Tenzij je een gouden lul hebt natuurlijk, maar dat lijkt me sterk.
Je moet nu niet paranoide gaan worden en er continue in de gaten gaan houden als een obsessieve creep eerste klas. Maar ik zou er wel rekening mee houden dat ze weer vreemd zal gaan, ook bij jou.
Maar wel janken hier omdat je haar niet vertrouwd... tjaquote:Op maandag 13 mei 2019 10:50 schreef Ziyech024 het volgende:
Ik kon prima leven met het feit dat ze met mij is vreemd gegaan.
Hihiih ja kloptquote:Op maandag 13 mei 2019 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel janken hier omdat je haar niet vertrouwd... tja![]()
Vertrouwt.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel janken hier omdat je haar niet vertrouwd... tja![]()
'Eens een vreemdgangster altijd een vreemdgangster' is in dit geval nergens op gebaseerd.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:32 schreef Ziyech024 het volgende:
Ik heb sinds 3 maanden een nieuwe vriendin. Ik heb haar ontmoet via een gezamenlijke kennis op een feestje. Daar begonnen we te praten en na een week van veel praten lag ze bij mij in bed. Alles voelde prima behalve dat ze een vriend had met wie ze samenwoonde. Dit ging een maand zo door tot ze het uitmaakte. Sindsdien hebben wij samen wat. In haar relatie hiervoor is ze ook vreemd gegaan. Maar dat was 'gewoon' een ONS. Toch zijn dit dingen die mij niet lekker zitten en elke keer denk ik dat het mij ook kan gebeuren. Is het op korte termijn dan wel op de lange termijn. Met haar voelt het heel goed, maar onbewust denk ik toch 'eens een vreemdgangster altijd een vreemdgangster'. Zoals je eraan komt... Afijn jullie snappen het wel. Is dit terecht of niet?
Wat is je definitie van 'terecht'...?quote:
Waarom zou ze vreemd gaan? Als jij interessant voor haar blijft hoeft dat niet.quote:
Zo domquote:Op zondag 12 mei 2019 20:46 schreef Ziyech024 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker niet. Ik laat het ook totaal niet merken. Ik sta er juist in als prima, ik vermaak mij wel met haar. Wil ze uitgaan dan doet ze dat maar lekker. Maarja het is officieel en als we samen zijn zijn we toch wel close. Ben vooral bang dat gevoelens straks toch sterker worden..
Dat vinden @GGMM en ik nou ookquote:Op zondag 12 mei 2019 20:38 schreef Harlekien het volgende:
Als je haar nu al niet vertrouwd dan ga je dat waarschijnlijk nooit doen.
Ze is toch niet vreemd gegaan met hem?quote:Op zondag 12 mei 2019 20:35 schreef Degodvader het volgende:
Lijkt me een gevalletje, zoals je haar krijgt zo verlies je d'r ook.
Jawelquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze is toch niet vreemd gegaan met hem?
Lol. Het geeft wel degelijk aan hoeveel waarde iemand er aan hecht als het vaker gebeurt, en vreemdgaan kun je niet voorkomen? Wat?quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:13 schreef Bracha020 het volgende:
[..]
'Eens een vreemdgangster altijd een vreemdgangster' is in dit geval nergens op gebaseerd.
Dat ze dit twee keer heeft gedaan wil niet zeggen dat ze het een derde keer zal doen.
Er zijn redenen voor bepaald gedrag. Het is hoogst onwaarschijnlijk dat één van die redenen hier is dat ze een 'vreemdgangster' is.
Wanneer dit vijf keer gebeurd zou zijn dan zou ik het pas zorgelijk gaan vinden en eens goed gaan nadenken.
Praat met haar. Probeer niet teveel over je eigen gevoel en onzekerheid te praten maar laat haar vooral aan het woord zodat jij haar beter begrijpt en zodoende ook jezelf.
Als het goed voelt dan voelt het goed, probeer te genieten.
Vreemdgaan kun je niet voorkomen, het kan altijd gebeuren.
Nogmaals: dat ze dit twee keer heeft gedaan wil niet zeggen dat ze het een derde keer doet.
Even voor mijn beeldvorming he, zij heeft dus binnen een maand een nieuwe woning geregeld? Kan je mij vertellen hoe ze dat gedaan heeft, want ik ben ook woningzoekende!quote:Op maandag 13 mei 2019 13:24 schreef TomStall het volgende:
Ze woonde nog een maand bij haar vriend terwijl ze al met jou verder ging en in bed lag?
Hoe kom je aan die conclusie?quote:Op zondag 19 mei 2019 19:06 schreef mspoez het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming he, zij heeft dus binnen een maand een nieuwe woning geregeld? Kan je mij vertellen hoe ze dat gedaan heeft, want ik ben ook woningzoekende!
Psychologisch gezien zal een mens altijd in hetzelfde gedrag vallen, tenzij de mens biologisch gezien een goede reden heeft om het niet meer te doen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:13 schreef Bracha020 het volgende:
[..]
'Eens een vreemdgangster altijd een vreemdgangster' is in dit geval nergens op gebaseerd.
Dat ze dit twee keer heeft gedaan wil niet zeggen dat ze het een derde keer zal doen.
Er zijn redenen voor bepaald gedrag. Het is hoogst onwaarschijnlijk dat één van die redenen hier is dat ze een 'vreemdgangster' is.
Wanneer dit vijf keer gebeurd zou zijn dan zou ik het pas zorgelijk gaan vinden en eens goed gaan nadenken.
Praat met haar. Probeer niet teveel over je eigen gevoel en onzekerheid te praten maar laat haar vooral aan het woord zodat jij haar beter begrijpt en zodoende ook jezelf.
Nogmaals: dat ze dit twee keer heeft gedaan wil niet zeggen dat ze het een derde keer doet.
Goede partners gaan niet vreemd omdat ze integriteit hebben, en sowieso niet vreemdgaan, ongeacht hoe goed de relatie is. Als iemand eerder is vreemdgegaan dan valt de beste reden die een persoon kan hebben om niet vreemd te gaan dus al weg.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:13 schreef Bracha020 het volgende:
Dat ze dit twee keer heeft gedaan wil niet zeggen dat ze het een derde keer zal doen. Er zijn redenen voor bepaald gedrag.
Dit.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:35 schreef Degodvader het volgende:
Lijkt me een gevalletje, zoals je haar krijgt zo verlies je d'r ook.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:13 schreef Bracha020 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |