quote:
Op zondag 12 mei 2019 20:32 schreef Ziyech024 het volgende:Ik heb sinds 3 maanden een nieuwe vriendin. Ik heb haar ontmoet via een gezamenlijke kennis op een feestje. Daar begonnen we te praten en na een week van veel praten lag ze bij mij in bed. Alles voelde prima behalve dat ze een vriend had met wie ze samenwoonde. Dit ging een maand zo door tot ze het uitmaakte. Sindsdien hebben wij samen wat. In haar relatie hiervoor is ze ook vreemd gegaan. Maar dat was 'gewoon' een ONS. Toch zijn dit dingen die mij niet lekker zitten en elke keer denk ik dat het mij ook kan gebeuren. Is het op korte termijn dan wel op de lange termijn. Met haar voelt het heel goed, maar onbewust denk ik toch 'eens een vreemdgangster altijd een vreemdgangster'. Zoals je eraan komt... Afijn jullie snappen het wel. Is dit terecht of niet?

'Eens een vreemdgangster altijd een vreemdgangster' is in dit geval nergens op gebaseerd.
Dat ze dit twee keer heeft gedaan wil niet zeggen dat ze het een derde keer zal doen.
Er zijn redenen voor bepaald gedrag. Het is hoogst onwaarschijnlijk dat één van die redenen hier is dat ze een 'vreemdgangster' is.
Wanneer dit vijf keer gebeurd zou zijn dan zou ik het pas zorgelijk gaan vinden en eens goed gaan nadenken.
Praat met haar. Probeer niet teveel over je eigen gevoel en onzekerheid te praten maar laat haar vooral aan het woord zodat jij haar beter begrijpt en zodoende ook jezelf.
Als het goed voelt dan voelt het goed, probeer te genieten.
Vreemdgaan kun je niet voorkomen, het kan altijd gebeuren.
Nogmaals: dat ze dit twee keer heeft gedaan wil niet zeggen dat ze het een derde keer doet.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bracha020 op 15-05-2019 12:22:16 ]