Ordenung musst sein!quote:Op zondag 12 mei 2019 17:45 schreef Lidl het volgende:
Niet teruggelezen maar waarom mag er maar 1 vraag gesteld worden in het vierkantje?
Ja maar waarom? Ik heb nog nergens gelezen wat de reden daarachter is.quote:
Ik maakte me wel even zorgen toen beide Williamsen op eigen kracht de safetycar voorbij moesten.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:01 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Laatste zullen ze in ieder geval niet worden, daar zorgt Claire wel voor
Ik kreeg half iets mee dat ze vonden dat het te lang duurde allemaalquote:Op zondag 12 mei 2019 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar waarom? Ik heb nog nergens gelezen wat de reden daarachter is.
Ps: ordenung musst sein is geen reden!!
quote:Op zondag 12 mei 2019 18:02 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik maakte me wel even zorgen toen beide Williamsen op eigen kracht de safetycar voorbij moesten.
Tevreden dat hij ook een keer de snelste ronde had.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:06 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Tevreden nu Hammie weer eens heeft gewonnen?
Het werd te druk met het aantal journalisten.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar waarom? Ik heb nog nergens gelezen wat de reden daarachter is.
Ps: ordenung musst sein is geen reden!!
Vettel Max ook niet.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:36 schreef nils7 het volgende:
Max was Vettel niet voorbij gekomen als ie na rondje 1 er nog achter had gezeten.
Hij is leuk.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:02 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik maakte me wel even zorgen toen beide Williamsen op eigen kracht de safetycar voorbij moesten.
-tquote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan je knipperen met je wenkbrauwen?
quote:
Geldt toch alleen voor Jack?quote:Op zondag 12 mei 2019 17:45 schreef Lidl het volgende:
Niet teruggelezen maar waarom mag er maar 1 vraag gesteld worden in het vierkantje?
Nee joh. Die pitstop was tijdens de SC dus Kvyat verloor daar nauwelijks iets als het al iets is. Zeker niet de plek van Sainz aangezien Grosjean er ook nog tussen zatquote:Op zondag 12 mei 2019 18:09 schreef Gruj0 het volgende:
Wel jammer trouwens die slechte dubbele STR pitstops. Als dat goed was gegaan had KVY SAI kunnen pakken.
Die knakker van de NOS snapt er niks van (Louis Dekker)quote:
het is wat je lachen noemtquote:
Die was er nu nietquote:Op zondag 12 mei 2019 18:35 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die knakker van de NOS snapt er niks van (Louis Dekker)
Tis binnen.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is wat je lachen noemt
Op de vragen van Henri Schut zei Jan Lammers niets, maar tegelijk ook weer alles over de terugkeer van de GP van Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |