PAs op 't laatste moment extra servers inschakelen of zelfs huren is een stuk voordeliger.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Daar zou je wat aan moeten doen lijkt me dan. De start is vaak het leukst
Dan weet je hoe beroerd Vettel rijdtquote:Op zondag 12 mei 2019 15:36 schreef Mothzor het volgende:
Gasly ook alweer op 13 sec gereden door Max, en dat in 17 rondjes
Tijdens start een flinke flatspot en daardoor vibraties.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:37 schreef trein2000 het volgende:
Heeft Vettel problemen of heeft ie weer een van z’n beruchte offdays?
Zelfs voor lappen is die baan te smal, dus lachen sowiezoquote:Op zondag 12 mei 2019 15:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als Zandvoort toegevoegd wordt, wordt het helemaal lachen want dat is een kort baantje
Ocon momentjesquote:Op zondag 12 mei 2019 15:40 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Zelfs voor lappen is die baan te smal, dus lachen sowiezo
2 seconden te lange pitstop en daardoor 4 auto's in te halen. Dat kost hem wel 10 seconden.quote:
4e of 5equote:Op zondag 12 mei 2019 15:43 schreef Refragmental het volgende:
Benieuwd hoe deze 2stopper gaat uitpakken.
RBR neemt straks sowieso de gele band nog, maar verwachten daarmee geen 40 ronden te kunnen voltooienquote:Op zondag 12 mei 2019 15:42 schreef pmponer het volgende:
Ik dacht dat de RB het beter deed op de gele.
Hm nee ik begrijp hem wel denk ik.. Verstappen loopt nu hard in, met een beetje geluk kan hij straks met nieuwe mediums richting Sjarrel rijden.quote:
Mooi trappen in vrije luchtquote:Op zondag 12 mei 2019 15:47 schreef LTVDK het volgende:
Max al wel weer 5 seconden dichter bij Leclerc.
Zoals gezegd. Lec wordt weer strategisch opgeofferd. Te lang buiten houden enzo.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:47 schreef LTVDK het volgende:
Max al wel weer 5 seconden dichter bij Leclerc.
Jup, lang buiten houden en nu de harde bandjes, briljante strategie weer van Ferrariquote:Op zondag 12 mei 2019 15:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zoals gezegd. Lec wordt weer strategisch opgeofferd. Te lang buiten houden enzo.
En nu rijdtie weer lekker weg, maakt allemaal niet uit.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:50 schreef Justevo het volgende:
Voor de stop zat Max op 8 seconden van Bottas, nu dus maar 1.
Moet hij even Stroll bellen. Die had hem er bij Seb in Maleisië 2017 ook keurig achterin gelegdquote:Op zondag 12 mei 2019 15:52 schreef Justevo het volgende:
Hamilton, die kan gewoon op 3 wielen finishen als ie wilt.
Nog steeds gewoon +10 sec hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 15:53 schreef maniack28 het volgende:
Leclerc is op 2 compounds harder sneller dan Max..
En Toto Wolff is straks weer helemaal verbaasd door een onbedreigde 1-2.quote:
Het blijft een mechanische sport he....quote:Op zondag 12 mei 2019 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En Toto Wolff is straks weer helemaal verbaasd door een onbedreigde 1-2.
Dan zou er eerst wat moeten gebeuren, misschien dat er een coureur in slaap valt.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:56 schreef Montov het volgende:
SC zou nu wel in het voordeel van VER zijn ivm de pitstop die hij sowieso nodig heeft en de anderen nog niet.
quote:Op zondag 12 mei 2019 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"yezz we dzid not expect dzis, we worked really hardz yeszz"quote:Op zondag 12 mei 2019 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2019 15:58 schreef Justevo het volgende:
[..]
"yezz we dzid not expect dzis, we worked really hardz yeszz"
Het gaat echt helemaal nergens over. Dan zeg je aan teamorders te gaan doen, en dan wacht je telkens te lang.quote:
Eigen kampioenschap rijdenquote:
die heeft denk ik Tesla modes aanstaan , dus rustig naar huis rijdenquote:Op zondag 12 mei 2019 15:58 schreef Noppie2000 het volgende:
Hoe komt Gasly nou weer op 14,5 seconde van Vettel?
Het kampioenschap eigen ruiten ingooien?quote:
Tenzij ze op dezelfde strategie zitten...quote:Op zondag 12 mei 2019 15:59 schreef opgebaarde het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat teamFerrari dit geknok tof vindt.
Sjarls moet hem gewoon voorbij laten gaan
2 stop met hards of 1 stop met die mediums van Vettel?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tenzij ze op dezelfde strategie zitten...
Die gaat zijn banden aan stront rijden zo om ervoor te blijven.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:59 schreef Justevo het volgende:
Sjarrel gaat echt niet meer harder rijden, dit is zijn pace tot einde race en alleen maar minder. Verstappen gaat straks naar nieuwe mediums en moet waarschijnlijk 10 seconden goed maken. Afvlaggen.
Ik hoop hetquote:Op zondag 12 mei 2019 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaat zijn banden aan stront rijden zo om ervoor te blijven.
Ik denk dat we allemaal wel weten waarom dat zo lang duurdequote:Op zondag 12 mei 2019 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel mag er voorbij, maar waarom nu pas?
Ja dus? Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Mol donder op, je weet heel goed dat er net een teamorder andersom is geweest.
Van woede dat ie op verkeerde strategie zitquote:
Kan niet want ze rijden sowieso al niet op dezelfde bandenquote:Op zondag 12 mei 2019 16:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tenzij ze op dezelfde strategie zitten...
Vettel moet nog.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Van woede dat ie op verkeerde strategie zit
Hij moet wel, want hij moet zo weer naar beide ferrari's rijden vanaf de 5e plek. Ik snap zijn strategie niet zo.quote:
Omdat Mercedes z'n zaakjes extreem goed voor elkaar heeft dit seizoen. Zelfs het chassis is beter dan die van RBR op het moment.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:07 schreef maniack28 het volgende:
Hoe kan Max op softs nou langzamer zijn...
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:08 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij moet wel, want hij moet zo weer naar beide ferrari's rijden vanaf de 5e plek. Ik snap zijn strategie niet zo.
quote:
Ja Max ookquote:
Ik weet dat jij dat soort voortdurende verdraaiingen slikt als een Roemeense crackhoer.quote:
Er wordt ook wel heel braaf en volwassen gereden, beetje jammerquote:Op zondag 12 mei 2019 16:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanaf 1996 kijk ik F1, kan me niet herinneren eerder zo’n saai seizoen als dit tot nu toe gezien te hebben..
Volgend seizoen bij Renault rijden.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat is de sanctie als je niet voldoet aan het bandenregelement?
Oh oké joh.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dat soort voortdurende verdraaiingen slikt als een Roemeense crackhoer.
D'r gebeurt best veel in de F1.5 maarde regie heeft bijna alleen oog voor de top 6.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
Wanneer een race zo saai is dat je in de laatste rondes uitgebreid de start gaat herhalen
Nee hoor (lol)quote:
Ik bedoelde tov van Vettel bijv. Die liep in.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Omdat Mercedes z'n zaakjes extreem goed voor elkaar heeft dit seizoen. Zelfs het chassis is beter dan die van RBR op het moment.
Wie immerquote:Op zondag 12 mei 2019 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc is gewoon weer genaaid door Ferrari.
Ik snap sowieso weinig van de strategien vandaagquote:Op zondag 12 mei 2019 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
Leclerc op hard gaat wel door naar het eind. Anders snap ik die keuze niet.
Okquote:Op zondag 12 mei 2019 16:12 schreef Mothzor het volgende:
Leclerc al op 16 second, max zal snel moeten pitten om Vettel voor te blijven
Ferrari moest hem achter Vettel krijgen, duh.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
Leclerc op hard gaat wel door naar het eind. Anders snap ik die keuze niet.
Als de mannen aan de muur het maar snappen.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso weinig van de strategien vandaag
Wie?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:14 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig doen ze af en toe nog een herhaling van een Mercedes, je zou haast niet merken dat ze ook meerijden
Die figuren die onbedreigd voorop rijden.quote:
Max heeft z'n laatste stop al gemaakt dus denk het nietquote:Op zondag 12 mei 2019 16:16 schreef raptorix het volgende:
Safety car is nu volgens mij extreem gunstig voor RB
Jup.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:16 schreef beantherio het volgende:
Gratis pitstop voor Hamilton dan waarschijnlijk?
Ze komen er toch achter?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Max heeft z'n laatste stop al gemaakt dus denk het niet
Gat met Vettel is weg, dus denk het niet.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:16 schreef raptorix het volgende:
Safety car is nu volgens mij extreem gunstig voor RB
Uiteraard, de keuze tussen SC en VSC pakt eigenlijk nooit in het nadeel van Hamilton uit.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:17 schreef Justevo het volgende:
En wie krijgt weer een gratis pit in z'n schoot geworpen.. Hamilton.
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:17 schreef Justevo het volgende:
En wie krijgt weer een gratis pit in z'n schoot geworpen.. Hamilton.
Haha.. boehoeeeequote:Op zondag 12 mei 2019 16:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uiteraard, de keuze tussen SC en VSC pakt eigenlijk nooit in het nadeel van Hamilton uit.
Die had die sowieso al omdat Bottas ook Was gestopt. Nu is hij helemaal zijn voorsprong kwijt.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:16 schreef beantherio het volgende:
Gratis pitstop voor Hamilton dan waarschijnlijk?
2 op verschillende plekken waarvan 1 vlak bij de baan. Ik snap deze keuze heel goed.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uiteraard, de keuze tussen SC en VSC pakt eigenlijk nooit in het nadeel van Hamilton uit.
Haha, wat?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:18 schreef Breekfast het volgende:
Jammer maar Leclerc pakt die 3e plek nu wel.
En niet het nadeel van veel oudere banden.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die had die sowieso al omdat Bottas ook Was gestopt. Nu is hij helemaal zijn voorsprong kwijt.
Gewoon terecht, deze SC.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Over verdraaiingen en Romeense hoeren gesproken. Hoe is dit in het voordeel van Hamilton, precies?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Been there done thatquote:Op zondag 12 mei 2019 16:20 schreef raptorix het volgende:
Eigenlijk zouden ze de regel moeten veranderen, dat je tijdens SC geen pitstop mag maken.
Nou euh, Stroll is weer die onervaren asshole doe alleen maar wegens pappie in een auto mag rijden daar.... echt...quote:Op zondag 12 mei 2019 16:20 schreef Refragmental het volgende:
Fucking norris die de halve grindbak op de baan legt.
Eens. Maar norris had niet de baan op gehoeven met zoveel schade en grind.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou euh, Stroll is weer die onervaren asshole doe alleen maar wegens pappie in een auto mag rijden daar.... echt...
Het is WZ. Wat verwacht je..quote:Op zondag 12 mei 2019 16:21 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Over verdraaiingen en Romeense hoeren gesproken. Hoe is dit in het voordeel van Hamilton, precies?
Stroll was daar niet verkeerd, die lag voorop na die bocht. Norris had in moeten houden.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou euh, Stroll is weer die onervaren asshole doe alleen maar wegens pappie in een auto mag rijden daar.... echt...
Met je handen is onderhand nog sneller.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
Die bezem is toch sneller dan die lullige bladblazer
Nee want dat is beter voor Hamiltonquote:
Wat een gelul.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:25 schreef Zorro het volgende:
ALTIJD mogen de achterblijvers voorbij. Nu zitten ze tussen Ham en de rest en mogen ze blijven. Echt
Stil maar..quote:Op zondag 12 mei 2019 16:25 schreef Zorro het volgende:
ALTIJD mogen de achterblijvers voorbij. Nu zitten ze tussen Ham en de rest en mogen ze blijven. Echt
Nee hoor. kijk maar. ALTIJD.quote:
Kijk nog eens goed. De achterblijvers mogen voorbijquote:Op zondag 12 mei 2019 16:25 schreef Zorro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |